Autor |
Wiadomość |
saper
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: Audi a8 d2 2.5 tdi 1998r.
Wiek: 55 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 14 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 2012-04-08, 20:19 [D2 98 2.5TDI
] Problem z alarmem
|
|
|
Witam. Mam problem z alarmem w moim audi a8 d2 1998r. 2.5tdi. Problem polega na tym że mruga mi kontrolka pomarańczowa taki kluczyk z samochodem ;( i samochód nie chce palić ! ;( proszę o szybką pomoc !! |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2012-04-08, 20:45
|
|
|
A to nie jest czasem uszkodzony klucz - pastylka kodowa albo immobiliser? Próbowałeś zapasowym kluczem odpalać autko? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-08, 22:21
|
|
|
kontrolka z kluczykiem to immobiliser.. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
saper
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: Audi a8 d2 2.5 tdi 1998r.
Wiek: 55 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 14 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 2012-04-09, 11:21
|
|
|
niestety kluczyk mam tylko jeden ;( |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-04-09, 11:26
|
|
|
Kolego saper, swoją obecność na forum zacznij od działu powitań albo temat ten jak i inne przyszłe będą znikać bez ostrzeżenia...
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań |
Pozdrawiam, FOSS |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-04-09, 19:35
|
|
|
Jak masz jeden kluczyk i uszkodzony immobilizer to chyba najtaniej załatwić problem przez takie cudo :-) http://allegro.pl/emulato...2217389477.html. Możesz jeszcze rozebrać przy stacyjce i sprawdzić czy wszystko dobrze łączy przy antenie od IMMO. Ja w A4 tak miałem, że wsuwka od anteny immobilizera częściowo się wysunęła, przeczyściłem dobrze wsunąłem i problem nigdy nie wrócił - niektórzy to łącze lutują na stałe. |
|
|
|
|
saper
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: Audi a8 d2 2.5 tdi 1998r.
Wiek: 55 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 14 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 2012-04-13, 15:30
|
|
|
chciałbym po najmniejszych kosztach to zrobić. co proponujecie ? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-13, 18:48
|
|
|
wyjac sterownik silnika i odlaczyc immo |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
saper
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: Audi a8 d2 2.5 tdi 1998r.
Wiek: 55 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 14 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 2012-04-14, 21:00
|
|
|
gdzie jest sterownik immobilajzera ? |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-04-15, 08:00
|
|
|
saper napisał/a: | jest sterownik immobilajzera ? |
Zacznij od wysunięcia zegarów w stronę kierownicy a następnie dociśnij zieloną kostkę z tyłu zegarów.....immo jest zespolone z zegarami 8-)
czasami jest tak ,że ona nie łączy w D2.demontaz zegarów - pod dwoma kratkami pod licznikiem są śrubki....krateczki podważysz szpilką 8-)
Powodzenia,...........chyba,ze upadły ci gdzieś kluczyki i uszkodziła się pastylka w kluczu :oops: |
|
|
|
|
saper
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: Audi a8 d2 2.5 tdi 1998r.
Wiek: 55 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 14 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 2012-04-15, 20:05
|
|
|
jest jakiś bezpiecznik od immobilajzera ?? |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-04-16, 20:44
|
|
|
zanjac napisał/a: | ....immo jest zespolone z zegarami 8-) : |
immo zespolone jest z zegarami w D2 po lifcie. Pre lift ma osobny moduł.
saper napisał/a: | jest jakiś bezpiecznik od immobilajzera ?? |
powinien być. Tylko jak kombinujesz przez wyjęcie bezpiecznika odłączyć immobilizer to tak się nie da. Sprawdzałeś podłączenie anteny Immo o tym co wcześniej pisałem. Antena Immo jest przy stacyjce, trzeba zdjąć osłonę kolumny kierowniczej. To jest pierwsza rzecz którą bym sprawdził (i najtańsza jeśli tam nie łączy) |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-16, 21:02
|
|
|
tak mi sie wlasnie wydawalo ze w polifcie immo jest w licznikach. W prelifcie immo jest upchane w sterowniku silnika, tak jakos pamietam.... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
saper
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: Audi a8 d2 2.5 tdi 1998r.
Wiek: 55 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 14 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 2012-04-17, 13:26
|
|
|
niestety byłem zmuszony wyjąć sterownik silnika i zawieść elektrykowi żeby odpią immo. koszt tej zabawy kosztował mnie 500 zł no ale musiałem gdyż żaden z tych sposobów które mi doradzaliście nie pomógł . Dziękuje ze próbowaliście pomagać Pozdrowienia )) |
|
|
|
|
|