Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 2.5TDI ] Problem z cisnieniem w kolektorze  
Autor Wiadomość
synek220 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-08-14, 16:49   [D2 98 2.5TDI ] Problem z cisnieniem w kolektorze

D2. 2.5TDI synek220 Witam wszystkich.potrzebuję pomocy.mam problem a dokładnie chodzi o brak mocy.wrzuciłem na VAGA i wyszło że jest problem z ciśnieniem w kolektorze ssącym.co może być powodem.Proszę o pomoc.zz Góry Dzięki.
_________________
A8-V6
 
 
MaKs10 
Użytkownik



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 15
Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-08-14, 18:44   

Witam, u mnie częstym problemem była nieszczelna gumowa rurka od Turbo :)
-Brak zamienników
Sprawdź czy auto nie kopci na czarno.
Pozdrawiam
 
 
synek220 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-08-14, 19:01   

cooler i kopcenie juz przerabiałem bo był pęknięty rura nowa i napewno jest ok.na poczatku myslałęm ze czujnik map sensor co jest w rurze od coolera ale to juz wykluczyłem. w tej chwili to sa objawy tak jak by odpioł czujnik tzn wkreca sie do 2000 max 3000tys obr i jak by nie wciskał gaz do podłogi to zadnej reakcji.raz na 100razy nagle złapie i jest ok.
_________________
A8-V6
 
 
MaKs10 
Użytkownik



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 15
Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-08-14, 19:06   

A sprawdzałeś przepływke :> ?
 
 
synek220 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-08-14, 19:09   

tak tez jest ok :-(

[ Dodano: 2011-08-14, 23:22 ]
dodam jeszcze ze tuż po odpaleniu na parkingu w kreca sie normalnie na obroty ale przy ruszeniu juz jest problem z mocą i w kręceniem sie na obroty...w tedy nawet juz na postoju sie nie chce wkrecac na obroty pow. 2000,3000tys obr.
_________________
A8-V6
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-08-15, 00:51   

turbina?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
synek220 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-08-15, 08:44   

do turbo jeszcze nie doszedłem .lece pokolei i sprawdzam wszytko.jak macie jeszcze jakieś propozycjie co to może być to proszę o wiadomosc...pozdrawiam.
_________________
A8-V6
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 203
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-08-15, 09:41   

vag + logi i wszystko jasne ;-)
sprawdz zawor gaszenia czy sie nie zamyka, oraz egr, ktory najlepiej zatkaj ;-)
 
 
synek220 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-08-15, 15:17   

mam vaga z programami tylko nie za bardzo umiem zrobic logow.jest gdzies jakaś instrukcjia lub opis jak to zrobić?
_________________
A8-V6
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 203
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-08-15, 17:35   

widze ze z krk jestes ;-) zadzwon to Ci pomoge 502512543
 
 
synek220 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-08-15, 17:48   

mam jeszcze jedno pytanko...czy problemem moze byc malutka dziurka w róze przy czyjniku cisnienia map sensor i żeby czyjnik nie załanczał turbo???taka informacjie mam od mechanika ale cos mi sie wydaje ze to mało prawdopodobne poniewaz nie kopci wogule na czorno...lutro to sprawde jeszcez raz to napewno sie skontakuje z Tobą Arthur..Wielkie dzieki.Pozdrawiam :lol:
_________________
A8-V6
 
 
MaKs10 
Użytkownik



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 15
Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-08-16, 00:44   

Usłyszał byś takie dziwne syczenie :) u mnie lekko kopciłooo + "nitro" :> "syczenie" i auto stoi w miejscu :)
 
 
synek220 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-08-21, 18:27   

Witam byłem u doktorka typowo od TDI i stwierdił ze to cos zwiazane z zaworem lub czujnikiem od turbo.wszytko bede wiedział jutro po odebraniu autka od doktorka...jaki finał i co konrketnie było powodem napisze jutro.Pozdrawiam. :lol:

[ Dodano: 2011-08-22, 18:21 ]
Witam ponownie...autko zrbione i odebrane od doktorka.od czego tu zaczać.głownym powodem braku mocy był zawor przy turbinie ktory sie otwiera i daje cisnienie.w nim jest membrama ktora była pęknieta i sie nie otwierała,jak sie to nazywa fachowo to nie mam pojecia.znajduje sie to przy samej turbinie w kształcie okragłego dzwonka.druga sprawa osobiscie nie jestem długim posiadaczem tego autka i co mojemu zdziwieniu ludzie potrafią mnie z szokowac.poprzedni własciciel całkowicie z demontował filtr paliwa....dziwie sie ze pompa nie padła...poprsostu zgroza jak mozna tak zrobic.najwazniejsze ze finał wszystkiego pozytywny.pozdrawiam i dzieki wsztkim za pomoc. :-D
_________________
A8-V6
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-08-23, 23:26   

o ile dobrze wyczytałem to mowa tu o gruszce podcisnienia.
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
synek220 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-08-31, 22:27   

tak dokładnie kolego a co jeszcze dodadkowo doszedł czyjnik pedału hamulca ktory odcinał moc raz na jakis czas.ale juz jest wszystko ok...pozdrawiam.

[ Dodano: 2011-08-31, 22:29 ]
Arthur, witam Cię Arthur.jesli jest mozliwoś to chciabym sie spotkac i pogadac np jutro.pzdr.....daj znac ....nr tel.697957828.Grzesiek...synek220
_________________
A8-V6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.