Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 2.5TDI ] Problem zbiornik paliwa,czujnik G210,gaśni  
Autor Wiadomość
zywy21 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 2
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-10-26, 21:36   [D2 98 2.5TDI ] Problem zbiornik paliwa,czujnik G210,gaśni

Witam.
Mam problem z układem paliwowym w A8 2.5v6,auto wypala z pełnego zbiornika 28 litrów po czym gaśnie :-( 3/4 na wskazniku,po dolaniu 10 litrów odpala na samostart:-(
Wyciągałem 2 razy kosz paliwa żeby wszystko sprawdzić...
-wymiana uszczelek
-pompy paliwa
-obejmy
Kosz jest wizualnie w bdb stanie nie widać pęknięć,itp.Sprawdziłem przewody(w koszu brakowało głównego węża łączącego kosz paliwa z kanałami w zbiorniku), czujnik g210 jest sprawny pokazuje na mierniku 100-430, ale wyskakuje mi błąd 1441-1442, po wlutowaniu opornika błędu niema.Problem mam już około miesiąca i nie wiem co robić dalej :-/ .Myślałem o wymianie zbiornika, kosza lub czujnika ale ciężko kupić te części,a w aso ceny kosmiczne...
Pomocy :-x .Z góry dziękuje i pozdrawiam
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-10-26, 21:52   

pompa w zbiorniku jest sprawna?

Doczytalem ze jest :)
Obstawiam ze czujnik dziala prawidlowo i wywala blad w momencie gdy w koszu brakuje paliwa. Sprawdzilbym obwod elektryczny pompy paliwa
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
zywy21 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 2
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-10-26, 22:16   

Dziękuje za podpowiedz.
Instalacja pompy sprawna po podlączeniu + pod bezpiecznik słychać pompe w zbiorniku,na wtyczce pompy podłączyłem prostownik i również pompa chodzi, a po wczepieniu rezystora 430 zamiast czujnika,błędy na vagu nie wracają więc 2 kabeleki od czujnika G210 też nie są przerwane...ale z tego co widzę po dzisiejszym montażu brakująco węzyka auto jak na razie odpala, ale boję się, że znowu zdechnie na drodze i szkoda pompy wtryskowej(2 miesiące temu została zregenerowana), bo teraz jak wiadomo chodzi na krótko bez czujnika niskiego stanu paliwa G210.Jutro wypompuje paliwo do 1/2 baku(mam teraz ok 3/4) i zobaczę czy odpali bez pomocy samostartu.Pozdrawiam

[ Dodano: 2011-10-27, 17:21 ]
dziś rano odpaliłem auto, pochodziło jakieś 5 minut i zgasło:(
po podłączeniu prostownika do pompy paliwa słychać, że raz ciągnie paliwo a raz powietrze.Nie mam już pomysłów co może być przyczyną, że gaśnie na prawie pełnym zbiorniku...
 
 
jacek126 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 21
Skąd: Mchw
Wysłany: 2011-12-26, 15:48   

Opisywałem problem. Poszukaj dobrze na forum.
http://www.a8team.pl/topics13/3753.htm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.