Autor |
Wiadomość |
marta
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marta i Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 , S6 C7
Pomogła: 8 razy Wiek: 39 Dołączyła: 13 Sie 2009 Posty: 162 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2010-01-11, 22:40
|
|
|
radek5000, Przejrzyj temat - http://www.a8team.pl/topics13/96.htm (Mieliśmy taki problem, czujnik powietrza w kolektorze ssącym - umyty, przeczyszczony break cleanerem ;p )
Może to być kwestia wyregulowania zapłonu (tak jak było u nas - błędy były i zostało to wyregulowane) lub regeneracja pompy .
Pozdrawiamy , powodzenia! |
|
|
|
|
|
|
|
radek5000
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Lis 2009 Posty: 20 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-01-11, 23:33
|
|
|
witam kolazanko przegladalem juz ten temat i niestety objawy sa inne niestety to nie to na 99% to pompa dziekuje wszystkim za zainteresowanie moim problemem pozdrawjam |
|
|
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2010-01-12, 17:43
|
|
|
radek5000 napisał/a: | powjem wam koledzy ze mam juz dosc tego auta nie pozbylem sie jeszcze problemu ze skrzynia a tu nastepny problem masakra :evil: |
Kolego zrozumiałeś mnie ? nie pozbędziesz się problemu ze skrzynią ! Bo silnik wysyła informacje do skrzyni że coś jest nie tak i dlatego skrzynia wchodzi w tryb awaryjny ! POMPA DO REGENERACJI i po wszystkim będzie skrzyni nawet nie tykaj bo tylko narobisz kosztów a nie będzie nadal chodzić |
|
|
|
|
radek5000
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Lis 2009 Posty: 20 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-01-12, 20:12
|
|
|
zrozumialem bardzo dobrze, zanim padla mi pompa to borykalem sie ze skrzynia i problemu sie jeszcze nie pozbylem do konca i najpjerw naprawje pompe a puzniej bede walczyl z tipem
http://www.elektroda.pl/r...4949&highlight=
zerknijcie moze cos pomozecie dzieki z gory pozdro. |
|
|
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2010-01-19, 15:27
|
|
|
możliwe że miałeś problem z pompą już wcześniej ja w a6 miałem odpały że wykasowałem błąd i jakiś czas chodziła ok aż padło do końca no i problemy ze skrzynia były wcześniej ;] a teraz audik śmiga jak głupi i nie ma problemu
pozdro |
_________________ Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków? |
|
|
|
|
radek5000
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Lis 2009 Posty: 20 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-02-07, 22:55
|
|
|
witam wszystkich rozwjazalem problem z pompa i bledem 550 pompa naszczescie byla ok okazalo sie ze w te mrozy przeskoczyl pasek rozrzadu o 1 zabek i z tad ten problem ustawilem rozrzad na blokadach i jest juz wporzadku pozdro. |
|
|
|
|
|
|
|
Maxam13
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 8 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2010-02-08, 14:37
|
|
|
Kiedyś miałem ten sam problem błąd 550 regulacja początku wtrysku i skrzynia przechodziła w tryb awaryjny nieraz zdarzało się to po przejechani 2km nieraz 30km nieregularnie. Nie wiem czemu niektórzy mówią że trzeba wymienić pompę może chodzi o inny przypadek. Ja wyregulowałem kąt wtrysku i problem znikł błąd się więcej nie pojawił a skrzynia przestała przechodzić w tryb awaryjny :-D
Pozdrawiam |
|
|
|
|
radek5000
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Lis 2009 Posty: 20 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-02-08, 21:35
|
|
|
kolego Maxam13 niestety ci niektorzy maja racje poniewaz w wjekszosci wypadkow wine za to ponosi nastawnik kata wtrysku jest tam tlok ktory sie zaciera i nie przestawja kata ale warto najpjerw wszystko posprawdzac bo pompa tania nie jest a czytalem juz gdzies temat ze ktos regenerowal pompe a problem pozostal no i okolo 2tys. w bloto pozdro. |
|
|
|
|
|
|
|
Maxam13
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 8 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2010-02-09, 14:57
|
|
|
radek5000 dlatego też napisałem "może chodzi o inny przypadek" ;-) na szczęście u mnie zakończyło się tylko regulacją i problem znikł z czego się bardzo cieszę bo wiem jakie mogą być koszta związane z pompą
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|