 |
Autor |
Wiadomość |
Fatman94
Użytkownik

Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29 Dołączył: 04 Maj 2017 Posty: 11 Skąd: Bolków
|
Wysłany: 2017-05-26, 18:59 [D2 00 3.3TDI
] Potrzebny schemat przepływki
|
|
|
Witam
Czy moglby mi ktos podeslac schemat podłączenia prawego przeplywomierza ( strona pasazera) tzn piny w sterowniku i przy wtyczce.? Bo ktos u mnie grzebal i nawet jak podepne przepływke to jej nie widzi. Pokazuje na niej na wyłączonym silniku.420mg..a jak rozebralem wiazke to do przeplywki nie podlaczony jest jeden kabelek a nie ma gdzie.go podlaczyc.Prosze o pomoc.[/fade] |
|
|
|
 |
|
|
 |
gtfan
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1275 Skąd: Lublin
|
|
|
|
 |
|
|
 |
Fatman94
Użytkownik

Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29 Dołączył: 04 Maj 2017 Posty: 11 Skąd: Bolków
|
Wysłany: 2017-05-26, 22:43
|
|
|
Dzieki za szybka odpowiedz. Mam jeszcze jedno pytanie ile powinny pokazywac przeplywki na wolnych obrotach w tym silniku?? |
|
|
|
 |
gtfan
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1275 Skąd: Lublin
|
|
|
|
 |
|
|
 |
Fatman94
Użytkownik

Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29 Dołączył: 04 Maj 2017 Posty: 11 Skąd: Bolków
|
Wysłany: 2017-05-27, 10:14
|
|
|
No i klops wszystko niby ok do kompa dochodza wszystkie kabelki tak jak powinno isc a dalej po podpieciu przeplywki jest tak jakby byla odpieta . Ma ktos moze pomysl co moze byc?? Sprawdzone wszystki styki na jednej i drugiej przeplywce wedlug schematu i wszystko teoretycznie ok |
|
|
|
 |
gtfan
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1275 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-05-27, 11:41
|
|
|
Rozumiem, że wiązka, tzn. ciągłość przewodów od wtyczki przepływki do pinów ECU sprawdzona miernikiem? Spróbuj przepływki stronami zamienić, lub same wtyczki przepiąć z jednego do drugiego jak się da i sprawdzić czy problem dalej jest na tym samym. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
 |
|
|
 |
Fatman94
Użytkownik

Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29 Dołączył: 04 Maj 2017 Posty: 11 Skąd: Bolków
|
Wysłany: 2017-05-27, 13:35
|
|
|
Powiem tak problem jest dla mnie dziwny bo mam w VCDSie w grupie 3 obok siebie dwie ramki od przeplywek i w pierwszej ramce mam na wlaczonym zaplonie 470g/ suw a w drugiej 0,0g/suw i teraz odłacze dwie przeplywki to w drugiej ramce pojawia sie 470g/suw i jak podlacze np przeplywke po prawej stronie to znowu jest 0,0g/ suw odlacze ja pojawi sie 470g/suw teraz podlacze lewa przeplywke to tez w tej ramce pojawi sie 0,0 g/suw a w pierwsza ramka caly czas bez zmian 470g/suw co bym nie robil.Tak miernikiem sprawdzone wszystkie przejscia tak jak schemat .pokazuje |
|
|
|
 |
gtfan
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1275 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-05-27, 14:49
|
|
|
W sterownikach z wersją oprogramowania do D04, w grupie 3 blok 2 to jest wartość przepływu zadana (wyliczona/wymagana) przez sterownik silnika przy danych warunkach pracy. W bloku 3 jest sumaryczny przepływ rzeczywisty z obu przepływomierzy. Dopiero w sterownikach z softem od D05 jest w grupie 3 blok 2 rzeczywisty odczyt z przepływki po stronie pasażera a w bloku 3 z przepływki od kierowcy.
Wygląda na to, że masz tę starszą wersję softu.
Jak odłączysz przepływki to ECU podstawia za nie sztywną wartość zapisaną w programie. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
 |
|
|
 |
Fatman94
Użytkownik

Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29 Dołączył: 04 Maj 2017 Posty: 11 Skąd: Bolków
|
Wysłany: 2017-05-28, 10:11
|
|
|
Dzieki kolego za pomoc na poczatku przeszla mi mysl taka ze moze to byc wartosc zadana ale pod ramką nic takiego nie pisalo a pomyslalem ze sa 2 przeplywomierze to jedna ramka bedzie od jednego a druga od drugiego. Mi wyskakuje blad 17567 mieernik masy powietrza 1 i miernik masy powietrza 2 p1159 niewiarygodna korelacja. W takim razie w sterowniku z softem 4D0 jezeli jedna przplywka pokazuje mi nie takie wartosci to nie.zdiagnozuje jej kompem?? |
|
|
|
 |
gtfan
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1275 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-05-28, 12:35
|
|
|
Fatman94 napisał/a: | W takim razie w sterowniku z softem 4D0 jezeli jedna przplywka pokazuje mi nie takie wartosci to nie.zdiagnozuje jej kompem?? |
Tego niestety nie wiem. Odnośnie błędu, to masz jeszcze 2 pdf. Niby tam jest, że soft przynajmniej D05 wymagany, ale może coś Ci to pomoże..
http://www.mediafire.com/...bela_bledow.pdf
http://www.mediafire.com/..._podstawowe.pdf |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
 |
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga
Prywatność. |
|
|