Autor |
Wiadomość |
bartow1000
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartek
Jeżdzę: a8
Wiek: 47 Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 15 Skąd: okolice Leszna
|
Wysłany: 2011-07-21, 00:48 [D2 95 4.2PB/LPG
] Nie mogę odpalić
|
|
|
normalnie auto zgasiłem i już nie mogę odpalić. Raz tylko zagadało, ale zaraz się zadławiło i już nie chce dać znaku życia. Teraz po włożeniu kluczyka, zapala się lampka auta z kluczykiem, potem gaśnie i znowu się zapala i miga. Czy to problem z immobilajzerem?? Auto zatankowane i zagazowane do pełna. Na gazie szwankowało i jeździłem na Pb. Akumulator mam słaby. Teraz ładuję. Macie sugestie co to może być?? |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
bartow1000
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartek
Jeżdzę: a8
Wiek: 47 Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 15 Skąd: okolice Leszna
|
Wysłany: 2011-07-21, 07:07
|
|
|
cała nocka bez aku nie pomoga. auto z kluczykiem miga. Czyli szukać fachowca??, czy da się to zrobić samemu??
no dzięki, będę szukał tych wtyczek
[ Dodano: 2011-07-21, 14:23 ]
wtyczkę znalazłem od immo. siedzi dobrze. Aku nówkę wsadziłem, 3 h auto bez aku stało i po podłączeniu kicha. nic się nie zmieniło. Czasem kontrolka miga, czasem nie. Jeszcze jeden objaw. Czasem ayto moge z pilota w kluczyku otworzyć, a czasem nie. Jak nie działa z pilota, to wystarzy zamknąć mechanicznie kluczykiem i już potem zatrybi z guzika.
czy to napewno immo nawaliło,czy inne cuda szukać.
[ Dodano: 2011-07-21, 15:31 ]
da się odłączyć na stałe immo? |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
bartow1000
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartek
Jeżdzę: a8
Wiek: 47 Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 15 Skąd: okolice Leszna
|
Wysłany: 2011-07-21, 18:22
|
|
|
po wstawieniu nowego akumulatora i pierwszym użyciu kluczyka mechanicznie, zaczęło działać bez problemu z pilota. Silnik niestety ciągle milczy. Może ciągle słaby prąd przy starcie i częste rozładowywanie aku popaprały coś w immo.? Nawet nie miga ten symbol z kluczykiem. Znaczy zapala się po przekręceniu kluczyka na kilka sekund i gaśnie.
Szukam fachowca z kompem i wizytami domowymi i zobaczymy
[ Dodano: 2011-07-21, 20:40 ]
iskra jest. a nadal nie pali
[ Dodano: 2011-07-21, 23:50 ]
immo ok. na 99.99% to pompa.
Jak się do niej dobrać???
[ Dodano: 2011-07-22, 10:05 ]
już znalazłem jedna relację , więc się powzoruję. Niestety mam butle gazową nad pompką zatankowana na full i tez full paliwa w baku. Będzie wesoło!!!
[ Dodano: 2011-07-22, 18:31 ]
wtyczka od pompy zalaną paliwem!!!! wylało się z niej. Fakt, to zatankowaniu na full, było czuż w aucie benzę.
Aby wyciągać pompę, muszę trochę odpompować paliwa????
[ Dodano: 2011-07-22, 20:25 ]
srutututu nikt nie czyta |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-07-23, 08:19
|
|
|
Wypompowywać nie musisz tylko uważaj jak wyciągniesz żeby z kosza paliwo się nie rozlało. |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
bartow1000
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartek
Jeżdzę: a8
Wiek: 47 Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 15 Skąd: okolice Leszna
|
Wysłany: 2011-07-23, 08:29
|
|
|
jak pomkę wyciągnąłem, to zaczęła działać. Ale zamówiłem nową, bo takie zawieszenie się swiadczy o jej agonii? Chyba nie ma co starej ufać??? |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
bartow1000
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartek
Jeżdzę: a8
Wiek: 47 Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 15 Skąd: okolice Leszna
|
Wysłany: 2011-07-23, 10:24
|
|
|
znalazłem to już wcześnie. ale dzięki. obejrzałem tez youtube itd;)
pomimo ożycia starej. pompe zamówiłem |
|
|
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-07-24, 19:49
|
|
|
jesli masz zalana wtyczke od pompy i smierdzialo ci palwiwem jak tankowales do pełna to jak bedziesz skladac dokup sobie orign na ten długi biały czujnik paliwa co jest wkladany w kosz pewnie go niemasz mialem podobnie to tak przy okazji składania |
|
|
|
|
bartow1000
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartek
Jeżdzę: a8
Wiek: 47 Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 15 Skąd: okolice Leszna
|
Wysłany: 2011-07-24, 20:46
|
|
|
ale zalanie wtyczki nie spowoduje zatrzymania pompy?? Oringi tak, ale też mam mikropękniecie właśnie w gnieździe gdzie tą wtyczką się wpina. Tamtędy też benza się przeciska.
[ Dodano: 2011-07-25, 09:21 ]
nowa awaria!! Zaczeło mi kapać z pod auta. Kapie płyn chłodniczy z okolic przodu silnika, lekko od strony pasażera. Czy to będzie pompa wody?? Kapie też na postoju. |
|
|
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-07-25, 08:22
|
|
|
aa to inna sprawa:) to pozostanieci kupic uzywany kosz bo nowy pewnie bedzie majatek kosztowac |
|
|
|
|
bartow1000
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartek
Jeżdzę: a8
Wiek: 47 Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 15 Skąd: okolice Leszna
|
Wysłany: 2011-07-25, 08:59
|
|
|
popróbuję skleić. jak sie nie uda, to nowy (używany) |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-07-25, 10:00
|
|
|
bartow1000 napisał/a: | ale zalanie wtyczki nie spowoduje zatrzymania pompy?? Oringi tak, ale też mam mikropękniecie właśnie w gnieździe gdzie tą wtyczką się wpina. Tamtędy też benza się przeciska.
[ Dodano: 2011-07-25, 09:21 ]
nowa awaria!! Zaczeło mi kapać z pod auta. Kapie płyn chłodniczy z okolic przodu silnika, lekko od strony pasażera. Czy to będzie pompa wody?? Kapie też na postoju. |
Może (ale lepiej dobrze sprawdzić ) być to http://www.audipages.com/...lreinstall.html , pompa wody też może lecieć , sprawdź jeszcze czy któraś opaska nie była za mocno skręcona i czy nie przecięła węża . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|