|
Autor |
Wiadomość |
turbostarter
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: misza
Jeżdzę: A8D2
Wiek: 51 Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 5 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2013-02-26, 06:57 [D2 98 2.8PB/LPG
] Napięcie ładowania 14,9V
|
|
|
Jakie powinno być optymalne? Jaka może być przyczyna ? Uszkodzony regulator napięcia? Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2013-02-26, 08:46
|
|
|
Jeśli akumulator będzie się kończył lub będzie porządnie rozładowany to napięcie ładowania dawane przez regulator napięcia może być wyższe. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2013-02-26, 08:51
|
|
|
Trochę za dużo. Raczej regulator napiecia do wymiany. Zweryfikuj jeszcze innym miernikiem (mój miernik ostatnio zaczął zaniżać wskazania bo mu bateria się kończyła) |
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2013-02-26, 17:28
|
|
|
sprawdz pod dużym obciążeniem (włącz wszystkie odbiorniki elektryczne) i jakie masz napięcie spoczynkowe akumulatora?
dodatkowo wykonaj pomiar przy obrotach biegu jałowego i przy 2500/3000 rpm. tylko przytrzymaj go z 10s na tych obrotach
więc jak dobrze licze 5 pomiarów do zrobienia i dopiero wyniki do analizy |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2013-02-26, 18:04
|
|
|
Możesz mieć zwiększone ładowanie jeżeli akumulator jest niedoładowany lub się kończy. |
|
|
|
|
DanioUK
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damien
Jeżdzę: Audi S8 & Audi Cabrio
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 108 Skąd: Skelmersdale/Rybnik
|
Wysłany: 2014-01-26, 03:13
|
|
|
Ja mam 13.9 czy to dobre??
Bo myslalem ze powinno byc przynajmniej 14.4V |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2014-01-26, 09:33
|
|
|
DanioUK napisał/a: | Ja mam 13.9 czy to dobre??
Bo myslalem ze powinno byc przynajmniej 14.4V |
Mierzyłeś pod obciążeniem, czy bez. Najlepiej sprawdź i napisz jakie jest napięcie jak nic nie jest włączone, a później włącz wszystkie co możesz odbiorniki energii elektrycznej i wtedy też sprawdź. |
|
|
|
|
DanioUK
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damien
Jeżdzę: Audi S8 & Audi Cabrio
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 108 Skąd: Skelmersdale/Rybnik
|
Wysłany: 2014-01-26, 14:59
|
|
|
No bylo radio i komp podlaczony byc moze wlasnie dlatego. Sprawdze jeszcze raz |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |