Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2016-12-04, 15:35
|
|
|
Pepek,wyrezałem ten półokrągły kołnierz na równo z pinami i wpięłem w swoją kwadratową kostkę,potem izolacja termokurczliwa i działa Bardziej mnie zastanawia czy te czujniki czymś się jeszcze różnią poza kostką |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 537 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-12-04, 15:46
|
|
|
Jeśli idzie o ten kwadratowy i okrągły to niczym. Jak zacząłem drążyć temat to dość często przewijał się tekst, że VW/AUDI postanowił przejść na nowy standard wtyczek. Coś jest na rzeczy, bo w nowszych modelach już tych wtyczek z zatrzaskiem sprężynowym nie spotkałem. Natomiast śmieszne jest to, że czujnik do vectry czy stilo kupisz w 25 zamiennikach od paru zł, a do A8 jedynie bosch za dwie stówki. I jedyne co trzeba zrobić to dystans 5mm który jest w oryginale zastąpić 15mm, trochę podpiłować sam czujnik przy podstawie mocującej i dać 10mm dłuższą śrubkę. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-12-04, 15:48
|
|
|
Masz a8 to w sklepie x8 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2016-12-04, 15:53
|
|
|
krzychu22.p1i, i trzeba kłamać że masz opla |
|
|
|
|
djmdp
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5-gang Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 28 Lis 2016 Posty: 30 Skąd: Wro
|
|
|
|
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2016-12-05, 10:05
|
|
|
Jak masz owalną wtyczkę to pasuje normalnie. |
|
|
|
|
djmdp
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5-gang Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 28 Lis 2016 Posty: 30 Skąd: Wro
|
Wysłany: 2016-12-05, 15:39
|
|
|
Generalnie mam to samo co na zdjęciu, jeśli chodzi o wtyk, nie wiem jak na dole |
|
|
|
|
|
|
|
Satyavan
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP-19 CJT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 45 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2016-12-05, 16:55
|
|
|
Dzięki za linka z czujnikiem, stwierdziłem, że kombinować z samym kablem nie będę, kupię nowy a ten najwyżej będę miał w zapasie. Tez raz mi zgasło auto podczas jady, a raz po całej zimnej nocy nie chciało zwyczajnie odpalić sygnalizując błąd 16706, a że śpieszyło mi się do pracy i była 4 rano (ciemno jak w d) poruszałem kablem i dało to efekt, ale na pewno nie na długo. |
_________________
|
|
|
|
|
djmdp
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5-gang Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 28 Lis 2016 Posty: 30 Skąd: Wro
|
Wysłany: 2016-12-12, 10:05
|
|
|
Witam, czujnik wymieniony na tego BOSCHA z linka, co prawda wygląda strasznie jeśli chodzi o jakość w porównaniu do oryg. audi/vw, ale autko śmiga, nie gaśnie nawet w najcięższych korkach. |
|
|
|
|
|
|
|
|