Autor |
Wiadomość |
Wieczor
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 2012-01-20, 19:49 [D2 98 4.2PB
] Dużo błędów - co się dzieje?
|
|
|
Witam dzisiaj zaczął mi nie równo pracować silnik i gdy podpiąłem Vag-a to wyskoczyłya mi cała strona błędów :-( 18098 16684 16685 16688 16690 16691 16684 16685 16688 16690 16691 16516 16536 :-( W czym może być problem ze tak się stało Prosze o pomoc |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-01-20, 21:32
|
|
|
Najlepiej wykasuj wszystkie błędy. W różnych sytuacjach mogły się niektóre pojawić. Po wykasowaniu powinny pojawić się tylko te związane z bieżącą usterką. |
|
|
|
|
Wieczor
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 2012-01-20, 22:45
|
|
|
kasowałem juz je ale na nowo wyskakiwały te same. Jutro będę sie bawić w podmiankę cewek zobaczymy co z tego wyjdzie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-01-20, 23:34
|
|
|
Wieczor, słabo szukasz ;-) mi to zajeło dosłownie 15 sek ;-)
18098 P1690 Wskazanie Awaria Awaria światła
16684 (P0300) Losowy przerw zapłonu Detected (sporadyczny)
16685 (P0301) Cylinder 1 wykrycia przerw zapłonu (sporadycznie)
16688 (P0304) Cylinder 4 przerw zapłonu wykryte (sporadycznie)
16690 P0306 Cyl.6 przerw zapłonu Wykryte
16691 P0307 Cyl.7 przerw zapłonu Wykryte
16684 P0300 Random / Multiple Cylinder przerw zapłonu Wykryte
16685 P0301 Cyl.1 przerw zapłonu Wykryte
16688 P0304 Cyl.4 przerw zapłonu Wykryte
16516 P0132 O2 Sensor Circ., Bank1-Sensor1 High Voltage
16 536 P0152 O2 Sensor Circ, Bank2 Sensor 1 High Voltage
Masz coś z aparatem zapłonowym skoro tyle cylindrów tobie wywaliło ;-)
http://www.a8team.pl/topi...highlight=16690
masz tu link z kodami ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-01-20, 23:41 Re: Proszę o pomoc w odczytaniu błędow i ustalenie u
|
|
|
Zamień miejscami moduły,a nie cewki i zobacz czy wtedy vag wypluje wypadanie na tych samych cylindrach.Błędy lambdy "na razie" olać bo może to przez to...
Wieczor napisał/a: | 18098 16684 16685 16688 16690 16691 16684 16685 16688 16690 16691 16516 16536 |
I nie wpisuj 2 razy tych samych kodów błędów bo tylko się miesza...pewnie wypluł stałe i sporadyczne,ale to mogłeś o tym wspomnieć ;-) |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
Wieczor
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 2012-01-21, 13:44
|
|
|
Zamieniłem miejscami moduły odpaliłem silnik to po 3sek zgasł.Podpiąłem Vag-a to mi jedynie wyskoczył błąd od świateł. Zamieniłem znów moduły tak jak powinny być i dalej to samo odpali zaraz zgaśnie i nie wyskakują żadne błędy, podmieniałem też cewki ale nic z tego :-( . Teraz to już całkiem nie wiem co może być |
_________________
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-01-21, 15:04
|
|
|
Może i ciebie dorwała ta cholerna pompa paliwowa,spróbuj dolać benzyny.
Czy słychać pompę i bezpiecznik od niej też jest cały,sprawdzałeś bezpieczniki :?: |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
Wieczor
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 2012-01-21, 15:51
|
|
|
Wczoraj mi kolega sprawdzał bezpieczniki bo ogrzewanie tylniej szyby mi nie działało to wszystkie były dobre.A co do paliwa to mam pół zbiornika a instalacji LPG nie mam .Tylko wcześniej kulał ale jezdził i pól baku poszło na 40km :-| , a teraz to nawet odpalić nie chce :-( .Tak myślałem czy może to czujnik wału teraz będzie |
_________________
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2012-01-21, 16:30
|
|
|
A ja myślę ze czujnik wału i owszem, ale powinien vag go pokazać. W każdym razie paliwo zalać najlepiej do pełna jak, bo jak już kolega wyżej sugerował może Cię pompa w "balona" robić. |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-01-21, 16:36
|
|
|
Dolej z 5 litrów paliwa i spróbuj odpalić,ewentualnie wykluczysz pompę...i jak dolejesz to sprawdź czy po przekręceniu kluczyka słychać pompę. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
Wieczor
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 2012-01-21, 17:59
|
|
|
W końcu odpalił :lol: Dolałem 5L paliwa i odpalił sprawdzałem odrazu błędy to znów wyskoczył cylinder 1,4,6,7 zamieniłem moduły to wskoczyły błędy cylindra 2,3,5,8 Czyli moduł do wymiany jak narazie :-/ |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-01-21, 18:33
|
|
|
Czyli moduł a nie cewki a pewnie pompa paliwa też jak po dolaniu odpalił . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
|