Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB ] Dużo błędów - co się dzieje?  
Autor Wiadomość
Wieczor 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 58
Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2012-01-20, 19:49   [D2 98 4.2PB ] Dużo błędów - co się dzieje?

Witam dzisiaj zaczął mi nie równo pracować silnik i gdy podpiąłem Vag-a to wyskoczyłya mi cała strona błędów :-( 18098 16684 16685 16688 16690 16691 16684 16685 16688 16690 16691 16516 16536 :-( W czym może być problem ze tak się stało Prosze o pomoc
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-01-20, 20:32   

polecam zakładkę szukaj , znajdziesz tam rozpiske błędów ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-01-20, 21:32   

Najlepiej wykasuj wszystkie błędy. W różnych sytuacjach mogły się niektóre pojawić. Po wykasowaniu powinny pojawić się tylko te związane z bieżącą usterką.
 
 
Wieczor 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 58
Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2012-01-20, 22:45   

kasowałem juz je ale na nowo wyskakiwały te same. Jutro będę sie bawić w podmiankę cewek zobaczymy co z tego wyjdzie
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-01-20, 23:34   

Wieczor, słabo szukasz ;-) mi to zajeło dosłownie 15 sek ;-)

18098 P1690 Wskazanie Awaria Awaria światła
16684 (P0300) Losowy przerw zapłonu Detected (sporadyczny)
16685 (P0301) Cylinder 1 wykrycia przerw zapłonu (sporadycznie)
16688 (P0304) Cylinder 4 przerw zapłonu wykryte (sporadycznie)
16690 P0306 Cyl.6 przerw zapłonu Wykryte
16691 P0307 Cyl.7 przerw zapłonu Wykryte
16684 P0300 Random / Multiple Cylinder przerw zapłonu Wykryte
16685 P0301 Cyl.1 przerw zapłonu Wykryte
16688 P0304 Cyl.4 przerw zapłonu Wykryte
16516 P0132 O2 Sensor Circ., Bank1-Sensor1 High Voltage
16 536 P0152 O2 Sensor Circ, Bank2 Sensor 1 High Voltage
Masz coś z aparatem zapłonowym skoro tyle cylindrów tobie wywaliło ;-)

http://www.a8team.pl/topi...highlight=16690
masz tu link z kodami ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2012-01-20, 23:41   Re: Proszę o pomoc w odczytaniu błędow i ustalenie u

Zamień miejscami moduły,a nie cewki i zobacz czy wtedy vag wypluje wypadanie na tych samych cylindrach.Błędy lambdy "na razie" olać bo może to przez to...

Wieczor napisał/a:
18098 16684 16685 16688 16690 16691 16684 16685 16688 16690 16691 16516 16536

I nie wpisuj 2 razy tych samych kodów błędów bo tylko się miesza...pewnie wypluł stałe i sporadyczne,ale to mogłeś o tym wspomnieć ;-)
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
Wieczor 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 58
Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2012-01-21, 13:44   

Zamieniłem miejscami moduły odpaliłem silnik to po 3sek zgasł.Podpiąłem Vag-a to mi jedynie wyskoczył błąd od świateł. Zamieniłem znów moduły tak jak powinny być i dalej to samo odpali zaraz zgaśnie i nie wyskakują żadne błędy, podmieniałem też cewki ale nic z tego :-( . Teraz to już całkiem nie wiem co może być
_________________

 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2012-01-21, 15:04   

Może i ciebie dorwała ta cholerna pompa paliwowa,spróbuj dolać benzyny.
Czy słychać pompę i bezpiecznik od niej też jest cały,sprawdzałeś bezpieczniki :?:
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
Wieczor 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 58
Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2012-01-21, 15:51   

Wczoraj mi kolega sprawdzał bezpieczniki bo ogrzewanie tylniej szyby mi nie działało to wszystkie były dobre.A co do paliwa to mam pół zbiornika a instalacji LPG nie mam .Tylko wcześniej kulał ale jezdził i pól baku poszło na 40km :-| , a teraz to nawet odpalić nie chce :-( .Tak myślałem czy może to czujnik wału teraz będzie
_________________

 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2012-01-21, 16:30   

A ja myślę ze czujnik wału i owszem, ale powinien vag go pokazać. W każdym razie paliwo zalać najlepiej do pełna jak, bo jak już kolega wyżej sugerował może Cię pompa w "balona" robić.
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2012-01-21, 16:36   

Dolej z 5 litrów paliwa i spróbuj odpalić,ewentualnie wykluczysz pompę...i jak dolejesz to sprawdź czy po przekręceniu kluczyka słychać pompę.
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
Wieczor 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 58
Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2012-01-21, 17:59   

W końcu odpalił :lol: Dolałem 5L paliwa i odpalił sprawdzałem odrazu błędy to znów wyskoczył cylinder 1,4,6,7 zamieniłem moduły to wskoczyły błędy cylindra 2,3,5,8 Czyli moduł do wymiany jak narazie :-/
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-01-21, 18:26   

to masz same cewki do wymiany ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-01-21, 18:33   

Czyli moduł a nie cewki a pewnie pompa paliwa też jak po dolaniu odpalił .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.