Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem po nocy i dluzszym  
Autor Wiadomość
Mrozu76 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 179
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-01-26, 08:18   [D2 97 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem po nocy i dluzszym

witam,

pojawil mi sie problem z odpaleniem po nocy (garaz ogrzewany) i postoju na mrozie. podlaczylem kompa i byly bledy:

18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1851 - 35-00 - -
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent

Skasowalem, dalem mu wystygnac, pojechalem nastepnego dnia do pracy, oczywiscie problemy byly i mam tylko jeden blad:

18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1851 - 35-00 - -

Sprawa wyglada tak, ze jak przekrece kluczyk to slysze jakby bulgotanie jak pompa ruszy, krece i po pierwszym razie lipa. nie pali. krece drugi raz i zapala. moge zgasic i odpali odrazu, od strzala. to samo po kilku godzinach postoju - musze krecic 2 razy. paliwa mam ponad pol baku, nie smierdzi w garazu benzyna. co to moze byc? wydaje mi sie, jakby paliwo sie cofalo i sie zapowietrzal, ale to takie moje przypuszczenia. co i jak teraz sprawdzac?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1284
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-01-26, 09:06   

Pompa paliwa już siada. Miałem to samo. Po wymianie na pompę QAP 14072 jest zdecydowanie lepiej.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-01-26, 10:27   

Pompa paliwa i jej uszczelnienie do wymiany
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
SOBA 
Moje A8



Rocznik: 2016
Silnik cm3: 1.5
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Opel Insignia B
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2018-01-26, 13:34   

W moim tez coś bulgocze jak odpalam ale błędów żadnych nie mam. Takie dziwne dźwięki z przodu auta słuchać ale nie wiem co to jest.
_________________
Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
 
 
Mrozu76 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 179
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-03-19, 13:26   

pompa wymieniona i nadal to samo. gdzie dalej szukac?
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-03-19, 14:02   

Wypuść ciśnienie z układu lpg (reduktor wtryski) i odpal rano może po nocy zbiera ci się lpg w kolektorze
_________________

 
 
Mrozu76 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 179
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-03-19, 14:56   

a nie taki sam efekt bedzie jak np ostatni kilometr przejade na benzynie? bo to juz robilem i nie pomagalo. dlatego pytam
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-03-19, 16:11   

Mrozu76 napisał/a:
a nie taki sam efekt bedzie jak np ostatni kilometr przejade na benzynie?


nie, ponieważ jeśli masz nieszczelność w reduktorze to będzie puszczać bąki podciśnieniem do ssaka i będziesz mieć trudność. Dlatego najlepiej wypuścić cały podtlenek jak radził karol208, ale ...

na moję to nie jest lpg

Mrozu76 napisał/a:
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-10 - - - Intermittent

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low


przede wszystkim czujnik prędkości do sprawdzenie / wymiany. Ja miałem ten sam problem i po wymianie czyjnika na nowy BOSCH problem zniknął. No i przepływomierz.
Zacznij od tego <okok>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-19, 21:52   

a ja mam bulgotanie od 5 lat i wszystko dziala tez mialem problem z odpalaniem szukalem jak koledzy radzili problemu w gazie ale to ani pompa ani gaz , coprawda nie mailem bledow jak ty wiec najpierw zajmij sie usunieciem problemow wyczytanych z bledow by nie bylo nic i pozniej mozna myslec dalej mi pomoglo ustawienie mapy gazu - wylaczenie cieplego startu , znajomy wymienial czujnik cisnienia paliwa w baku i tez pomoglo , z podobnym problemem meczyl sie jeszcze krychawrc i nadal szuka
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
MarjanoItaliano 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 10 Sty 2018
Posty: 1
Skąd: Dłutówka
Wysłany: 2018-03-21, 11:20   

Napisałeś, że wymieniłeś pompę. A uszczelki? ja z pompka paliwa walczyłem 3 miesiące. Najpierw odpalała słabo i słychać było bulgotanie aż w końcu padła na amen. Wymiana na oryginał VDO, i po dwóch tygodniach to samo. Pompka poszła na gwarancję. Uznali i dostałem nową. Wymiana i znowu to samo. W końcu wymieniłem wszystkie gumowe uszczelki i problem znikną. Jakoś się zapowietrzała czy coś? Dodam jeszcze że uszczelki zaniosłem do sklepu z takimi artykułami i gościu dobrał mi rozmiary suwmiarką. Koszt to chyba jakieś 15 zeta za komplet. W ASO są zestawy ale to jakiś kosmos.
_________________
https://www.fotosik.pl/zd...51fe1c9ccad3cba
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2018-03-22, 10:20   

Ja wymienilem pompe na VDO nową i komplet uszczelek z ASO tez nowych. Mam ciagle problem z tym samym. Słysze bulgotanie i auto odpala za drugim razem jak w baku jest mniej niz 3/4 paliwa. Pompa oczywiscie wybiera paliwo do zera.

Jakies jeszcze pomysły?
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.