Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Błąd skrzyni, tryb awaryjny 17114 + kon  
Autor Wiadomość
ktptomas 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 24
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2012-10-25, 17:50   

jutro to sprawdze, nie mam dostepu do auta teraz, u mechanika stoi. dziekuje za info ;)
mam nadzieje ze ci anglicy cos ogarna..
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2012-10-25, 17:57   

Apophis napisał/a:
Masz wlepke w bagażniku we wnece koła?? tam są kody wyposażenia i skrzyni też.


Wlepka jest również w książce serwisowej. Kod skrzyni jest pod rocznikiem samochodu (w 5 linijce od góry).
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-10-25, 19:59   

tomi26 napisał/a:
pepi napisał/a:
...
jaki kod skrzyni ty masz ?

Pewnie ma 5HP24.
-tak to jest żarcik oczywiście :mrgreen: :lol:
daj vin to ci sprawdzę
a nalepka jest z lewej strony
i w tym rządzie co silnik ostatnie z prawej
3 litery
np DTL
Bskrzynie wszystkie są takie same czyli 5hp24a tylko różnica jest w przełożeniach dyfra i płytach sterujących
 
 
ktptomas 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 24
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2012-10-25, 20:20   

jutro podam vin i sprawdze ten kod, jak tylko bede mial do niego dostep;)
tak juz sobie mysle przyszlosciowo, sprawdzalem ceny skrzyni, są różne od 200 do 900 funtów, a ceny całych takich a8ek to nawet 1200-1300f, czy nie lepiej kupic cale drugie auto jako dawce przy ewentualnej zmianie skrzyni?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-25, 20:23   

ktptomas napisał/a:
czy nie lepiej kupic cale drugie auto jako dawce przy ewentualnej zmianie skrzyni?
Jak kupisz całe auto na chodzie to masz opcje sprawdzic te skrzynie ale czy bedzie super czy tylko jeżdząca to tez nie dowiesz sie bez chocby zdjecia miski :)
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2012-10-25, 20:27   

pepi napisał/a:
tomi26 napisał/a:
pepi napisał/a:
...
jaki kod skrzyni ty masz ?

Pewnie ma 5HP24.
-tak to jest żarcik oczywiście :mrgreen: :lol:
...

:oops: zaje**łem się jak młody :lol: sorki.Chyba muszę zmierzyć temperaturę i wziąść silniejsze proszki :-/
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
ktptomas 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 24
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2012-10-25, 20:47   

jak już zdejme tą miskę, to zmiana oleju na nowy nieunikniona?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-25, 21:19   

ktptomas napisał/a:
jak już zdejme tą miskę, to zmiana oleju na nowy nieunikniona?

No ajax! ;)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-10-26, 06:25   

tylko aby ta zmiana była uzasadniona bo jak masz tam sporo syfu to ja bym nie zmieniał
wtedy pasowało by zmienić skrzynie :-P

[ Dodano: 2012-10-26, 07:28 ]
tomi26 napisał/a:
pepi napisał/a:
tomi26 napisał/a:
pepi napisał/a:
...
jaki kod skrzyni ty masz ?

Pewnie ma 5HP24.
-tak to jest żarcik oczywiście :mrgreen: :lol:
...

:oops: zaje**łem się jak młody :lol: sorki.Chyba muszę zmierzyć temperaturę i wziąść silniejsze proszki :-/
- a widziałeś po 96 roku inną skrzynie automatyczną w wersji europa niż 5hp 24 bo ja nie :mrgreen:
 
 
ktptomas 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 24
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2012-10-29, 15:58   

A więc tak:
vin: WAUZZZ4DZVN008510

Audice oddałem od sprawdzenia do okolicznych profesjonalistów, sprawdzili, konwerter jest w porządku, problem jest z ciśnieniem, dokladnie nie pamiętam o jakiej części mówili, bo dużo mówili i po ang. Chyba to ten kosz?.
Ceny jak w anglii..
Gdybym kupił używaną skrzynię, z jaką kolwiek gwarancją jest to około 800f z transportem.
Samo wyjęcie-wymiana skrzyni to koszt 380funtów.

Oni mi zaproponowali taką cenę:

380f robocizna,
35f olej
810 f części, niestety nie pamiętam dokladnie jakie, ale zamawiają je z Niemiec (oryginalne części zf czy jakoś tak)
całośc wychodzi 1225 plus vat - 1450f razem.
Dają mi gwarancję na rok czasu, cokolwiek się posypie w skrzyni - oni biorą odpowiedzialnośc.

Do tego cena jaką podał jest zawyżona, może byc taniej - ile nie wiem.
ale jak na razie nastawiam się na tą cenę końcową.
Co myślicie, co Wy byście zrobili na moim miejscu?

Pozdrawiam!
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2012-10-29, 16:48   

Kod skrzyni masz niby DSL, silnika ABZ

Tutaj masz link z innego forum, ale błędy skrzyni, kod skrzyni jest ten sam więc coś może pomóc. Ja nie władam dobrze językiem okupanta więc dużo nie pomogę: http://www.motor-talk.de/...l-t3263247.html


35f to za 1l oleju czy jak? Bo do skrzyni wchodzi coś koło 6-7 litrów ATF LT 71141. Rozumiem że o filtr, uszczelka misy, i oring do śruby spr stanu/dolewania są w wliczone w koszty?.
_________________
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2012-10-29, 20:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-10-29, 17:32   

mam płytę sterującą do tego :mrgreen: :lol:
 
 
ktptomas 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 24
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2012-10-29, 17:36   

tak, wszystko jest wliczone w koszty, to jak z tą ceną? a ja po niemiecku niestety nie szprecham ;)

[ Dodano: 2012-10-29, 17:43 ]
aha, co do danych mojego auta to dodam jeszcze ze to jest wersja abt, jezeli to jest istotne...

[ Dodano: 2012-10-29, 18:50 ]
jeszcze jedno pytanie odnośnie tego silnika. To jest możliwe żeby był ABZ 340konny?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-10-29, 20:33   

twoje to zwykłe a8
z 1997
 
 
ktptomas 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 24
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2012-10-29, 20:49   

moze sie cos pomylilem w vinie;/? jeszcze sprawdze, moje to s8 jest napewno

[ Dodano: 2012-12-18, 21:52 ]
tak tylko podsumuje temat... prawie 7 tygodni auto u mechaników;/ pierwsze dwa tygodnie u jednego specjalisty, który nie potrafił określic terminu, kiedy moze sie za to wziac.
Kolejny mechanik zajął się sprawą.
konwerter padnięty, wszystkie te części, coś jak ringi, nie wiem dokładnie jak to się nazywa - wymienił na nowe, później okazało się jeszcze, że pompa w skrzyni też padnięta, tzn jakieś błedy były w niej i nie było ciśnienia. ogólnie wyszło tak, że zmienił na nowe wszystko co się dało ;)
wyjmowowal i montowal skrzynie 2 razy ;) przez tą pompe
koszt - 1700f, umówiliśmy się bez vatu, do tego w cenie nowy akumlator, bo w między czasie stary padł. gwarancję mam na rok czasu albo 30 tys km. (tak sie umówilismy)
Gdyby ktoś miał taki sam problem, to proszę pisac, w kazdej chwili moge poprosic goscia zeby mi dokladnie napisal co zmienil, gdzie jakie byly bledy.

pozdrawiam i dziekuje za pomoc. ;)

[ Dodano: 2012-12-18, 21:52 ]
tak tylko podsumuje temat... prawie 7 tygodni auto u mechaników;/ pierwsze dwa tygodnie u jednego specjalisty, który nie potrafił określic terminu, kiedy moze sie za to wziac.
Kolejny mechanik zajął się sprawą.
konwerter padnięty, wszystkie te części, coś jak ringi, nie wiem dokładnie jak to się nazywa - wymienił na nowe, później okazało się jeszcze, że pompa w skrzyni też padnięta, tzn jakieś błedy były w niej i nie było ciśnienia. ogólnie wyszło tak, że zmienił na nowe wszystko co się dało ;)
wyjmowowal i montowal skrzynie 2 razy ;) przez tą pompe
koszt - 1700f, umówiliśmy się bez vatu, do tego w cenie nowy akumlator, bo w między czasie stary padł. gwarancję mam na rok czasu albo 30 tys km. (tak sie umówilismy)
Gdyby ktoś miał taki sam problem, to proszę pisac, w kazdej chwili moge poprosic goscia zeby mi dokladnie napisal co zmienil, gdzie jakie byly bledy.

pozdrawiam i dziekuje za pomoc. ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.