Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Czasami drga buda, sonda?  
Autor Wiadomość
Limbo 
Moje A8


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic ZF
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 88
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-12-06, 22:47   [D2 98 4.2PB/LPG ] Czasami drga buda, sonda?

Czesc
Miałem swojego czasu problem z gazem. Objawiało się to tym, że gdy wciskałem w podłoge to po dłuższym butowaniu zapal sie CAT i auto szarpało, po zgaszeniu wszystko było ok.
Wyregulowałem to (tzn. gazownik) auto smigało super. Do czasu.
Od paru dni nęka mnie inny problem lecz tez zwiazny z CAT.
Rano auto odpala miodzio, jedzie miodzio. Jednak gdy dogrzeje do ok 60* i np zechce dodac gwałtownie gazu momentalnie zapali sie CAT i auto drgam czuć jakby nie pracował cylinder, dziś stało sie tak, że auto na posotju drgało a podczas jazdy nie. Sprawa dotyczy prkatycznie PB i LPG chociaż na lpg bardziej.
Auto pali więcej niz palilo, dziś kolega PAULO podpiął moja lime pod VAG`a. Wykazało sonde (strona 2) po zagaszeniu błędów, znowu za jakiś czas auto drgało i wyskoczyła sonda.
Potem z kolega sie pożegnałem zrobiłem z 20 km po mieście. Auto jechało najnormalniej w świecie a gdy stałęm na światłach znów drgało. Po postuju jakimś 50 minutowym znowu wsiadłem w auto... i wszysktko było super zero problemów.
Na 99% jest to sonda, jednak czekam na wasze opinie. Jednak czy auto jadąc na LPG korzysta z sondy? przypomne, że błąd sondy wyskakiwał na vagu podczas pracy na PB i LPG. Na lpg było większe drganie.
Pragnę już tu z miejsca podziękować Pawłowi.
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2010-12-07, 16:56   

Tak kolega korzysta z sondy sterownik Pb nieważne czy jedziesz na Lpg czy na Pb

Wymień sonde i poproblemie, ewentualnie sprawdz najpierw połaczenia może niestyka
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-12-07, 20:57   

sprawdź miejsce wpięcia kompa od gazu w sondy u mnie parchy przewody poskręcały ręcznie :evil: i puściło w jednej sondzie. dopiero jak mechanik zajrzał do sond złapał się za głowę, widać parch od gazu nie umiał lutować przewodów więc skręcał.
 
 
Limbo 
Moje A8


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic ZF
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 88
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-12-08, 09:42   

Dzięki za uwagi.
Zaglądam jak wygląda połączenie potem kupuję sonde.
Pozdrawiam.
Dam znać o efektach.
Aaa i jaki wynik powinien mi wyjść na omomierzu? jaki wynik jest prawidłowy?
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-12-08, 13:43   

wydaje mi sie ze powinna miec okolo 10 ohma, napewno nie mniej niz 5 ohma
 
 
dziq111 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: man
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8
Wiek: 37
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 49
Skąd: Bieruń
Wysłany: 2010-12-13, 10:22   

sprawdz je vagiem najpierw... sondy.
_________________
zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pok...d2da7413be.html
 
 
Kuba 3,7 V8 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 33
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 2011-02-22, 18:45   

Witam , ja mam taki problem może pomożecie... mianowicie od wczoraj moje autko gasnie jak sie zagrzeje !!! pali na dotyk. na zimnym wszystko ok czy PB czy LPG dpiero jak sie zagrzeje gdy sie zatrzymam obroty powoli spadają az w koncu gasnie , ciekawe jest to ze nie "telepie" silnikiem jak gasnie tylko rowniutko obroty spadaja do 0... macie moze jakieś pomysły ?? jeszcze nie podpinałem go nigdzie narazie szukam "na oko" co to moze być.. Dzieki Pozdrawiam
_________________
<Kuba>
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-02-22, 19:08   

stawiam na sondę lambdę ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-22, 21:52   

u mnie jak sonda była walnięta paliło tylko jak smok a CAT zapalał się jak nawalała cewka zapłonowa i to działo sie tylko na ciepłym silniku. Jak padł mi komp od gazu jeździłem bez obu sond i raczej wpływało to na spalanie - do 25-30 l PB a nie na drgania. Sprawdź przewody od sond w miejscu wpięcia kompa od gazu, gazownicy potrafia zrobić to na skrętkę bez lutowania (tak miałem :( ) i to może być problemem z sondą , jak dalej będzie drgać to szukaj uszkodzonych cewek.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.