Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Elektryczna regulacja zagłówka fotelu k  
Autor Wiadomość
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-10-04, 11:40   [D2 98 4.2PB/LPG ] Elektryczna regulacja zagłówka fotelu k

Witam Panowie.
Nie działa w mojej A8 elektryczna regulacja zagłówka fotelu kierowcy i pasażera. Przy próbie podniesienia lub opuszczenia zagłówki stoją w miejscu ale silniczki w obu fotelach pracują bez względu czy chę opuścić czy podnieść zagłówek. Próby ręcznej zmiany wysokości przy pracujących silniczkach też nie dają rezultatu.
Może ktoś ma podobny problem albo ewentualnie uporał się z czymś takim?

POZDRAWIAM
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-04, 12:33   

Tu masz kolego rozwiązanie twojego problemu, http://www.a8team.pl/topics18/258.htm
ja kolego rozciągałem linkę i działa wszystko! :D
 
 
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-10-04, 13:13   

Dziękuję za pomoc. W wolnej chwili postaram się usunąć tą niewielką aczkolwiek denerwującą usterkę.

Pozdrawiam
 
 
klesk1986 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 38
Skąd: Kluczbork / Olesno
Wysłany: 2011-10-04, 23:43   

Odnośnie zagłówków to podpowiem, że linkę można bardziej elegancko zrobić jak zaciskając na opaski.

U siebie to zrobiłem obcinając linkę zaraz za metalowym zakończeniem (czyli jakieś 5-8 mm). Następnie lutownicą ze środka wydłubałem resztki starego pancerza. Następnie trzeba wziąć odpowiednie wiertło (tzn. średnicy takiej jak linka) i wyklepać zadziory. Tak spreparowane zakończenie mocujemy na nowo poprostu na nowo je zaklepując, a dokładniej takie trójkątne pazurki.

Efekt - wygląda jakby nie było ruszane i wg mnie mniejsze ryzyko aniżeli przy opaskach.
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-05, 17:53   

Ja kolego jedną końcówkę skręciłem w imadle a drugą kombinerki ciągnąłem, 5mm wystarczyło :-D
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2011-10-07, 07:57   

klesk1986 napisał/a:
Odnośnie zagłówków to podpowiem, że linkę można bardziej elegancko zrobić jak zaciskając na opaski.

U siebie to zrobiłem obcinając linkę zaraz za metalowym zakończeniem (czyli jakieś 5-8 mm). Następnie lutownicą ze środka wydłubałem resztki starego pancerza. Następnie trzeba wziąć odpowiednie wiertło (tzn. średnicy takiej jak linka) i wyklepać zadziory. Tak spreparowane zakończenie mocujemy na nowo poprostu na nowo je zaklepując, a dokładniej takie trójkątne pazurki.

Efekt - wygląda jakby nie było ruszane i wg mnie mniejsze ryzyko aniżeli przy opaskach.


Dosłownie, też tak u siebie robiłem. Linka wygląda jak nowa...
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-08, 10:09   

a ja tylko wyciągnałem nieco z pancerza (bez rozciągania)
po dwóch latach zero problemów
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-10-14, 23:37   

maciu napisał/a:
a ja tylko wyciągnałem nieco z pancerza (bez rozciągania)
po dwóch latach zero problemów

To samo ja u siebie zrobiłem i przez jakieś kilka miesięcy mam spokój.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-10-23, 14:01   

Problem rozwiązany, mam nadzieję że na dłużej. Po stronie pasażera ścisnąłem końcówkę metalową przy mechaniźmie zagłówka, a po stronie kierowcy za pomocą opasek elastycznych (sztuk 2) odpowiednio ułożyłem linkę podnoszenia i opuszczania.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.