Autor |
Wiadomość |
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2012-05-06, 11:07 [D2 98 4.2PB/LPG
] Gdzie znajduje się moduł komfortu
|
|
|
Witam mam problem z komunikacją vaga z modułem komfortu mimo to ,że kiedyś tym samym sprzętem się z nim komunikowałem (identyczną sytuację ma mój kolega z pracy tylko w szaranie). Gdzie w a8 z 98 roku on się znajduje bo mam wrażenie ,że gdzieś za licznikiem bo jak próbuję się z nim połączyć to coś tam cyka . |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2012-05-06, 11:16
|
|
|
w a8 nie ma modułu komfortu ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2012-05-06, 11:38
|
|
|
Hm to dlaczego raz mi sie skomunikował?
To mi powiedz gdzie sprawdzić jak mi w zamku walnął mikrostyk z podświetleń tzn nie działa ani lampka na drzwiach ani pod fotelem bo wtedy jak wszedłem w moduł komfortu to właśnie tam wyświetlił ten błąd.
I gdzie kodować kluczyki bo z tego co wiem to też w module komfortu jest ta opcja. |
_________________
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-05-06, 12:40
|
|
|
nie ma modulu komfortu i koniec. Nie wiem w co wszedles ale nie w sterownik komfortu. Uklad podswietlenia nog i drzwi nie ma diagnozy. Przynajmniej mnie sie nie udalo go znalezc. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2012-05-06, 13:16
|
|
|
Mówię Wam ,że jest na to jakiś knif bo gadałem z kolesiem co jest elektronikiem i sie śmiał z tematu bo dobrze wiedział o co chodzi tylko nie sprzeda wiedzy za darmo. W ogóle nie może być to przypadkiem ,że w 2 samochodach dało się wejść a nagle się nie da.Ten jeden vag np . nie wchodzi mi w centralny zamek a drugi bez problemu a więc vag vagowi nie równy.
Nie wiadomo czy grupa volkvagena nie ma jakiegoś zabezpieczenia na ten moduł w niektórych modelach. W ogóle jak zaprogramować dodatkowe klucze jak ja to w vagu mam w module komfortu. |
_________________
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2012-05-06, 16:31
|
|
|
to jak znajdziesz ten knif na połączenie się z modułem którego nie ma to daj znać tu na forum ok. |
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2012-05-06, 16:43
|
|
|
Nie mówię ,że nie masz racji tylko też trochę czasu siedzę już w samochodach i wiem co widziałem połączył sie vag z modułem komfortu a teraz już nie wchodzi nawet kasowałem błędy z tego stycznika w zamku lecz samo skasowanie nic nie pomogło bo będzie walnięty jeden z kilku mikrostyków w zamku. Ten kolo o którym pisałem też jest z branży i też wywalił oczy bo to samo zro0biło się w jego szaranie - 1 podłączenie do modułu komfortu i koniec więcej się nie da nie wchodzi , ale Ty widocznie masz swoje a 8 od nowości że tak się zarzekasz ,że nie będzie żadnej blokady z aso bądź innego ustrojstwa |
_________________
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2012-05-06, 16:53
|
|
|
OK ale skąd nagle wywaliło taki błąd którego według waszych założeń w ogóle nie powinno być - tylko tego nie kumam- mi to tak na prawdę do niczego nie jest potrzebne tylko tak jak pisałem trochę lat naprawiam fury i to mnie cholernie zdziwiło a potem koleś mówi ,że miał tak samo to już raczej nie zbieg okoliczności. Z tego co wiem to nieraz moduł komfortu występuje pod inną nazwą ale jest tam wiele funkcji tych , które teraz są w modułach komfortu. :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-05-06, 20:52
|
|
|
pewnie tak, wszedl w centralny zamek ktory w A8 pelni kilka funkcji.
Ogolnie jest tak ze duzo ludzi porownuje A6 z A8 ale niestety wiele rozwiazan jest kompletnie innych - chociazby pneumatyczny zamek w A8 i elektryczny w A6. To wystarczy zeby uklady byly kompletnie inne. W A6 w zamku sa 3 mikrostyki, w A8 jeden a dziala wszystko niby podobnie czyli FIS, podswietlenie, oswietlenie nog i drzwi.
Poza tym rozebralem kilka A8 i w zadnej nie znalazlem modulu komfortu, a wszystkie flaki mialem na wierzchu |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2012-05-07, 17:37
|
|
|
No na vagu była to pozycja modułu komfortu a w centralny zamek wchodzę tylko z vaga z laptopa a ze scanera nie chce też. Jakaś chora zagadka. Kumplowi diagnozowałem borę to też te styczniki mu wyszły i było to w module komfortu , to stara bora ma moduł komfortu a a8 nie ma.Czegoś tu nie kumam |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-05-07, 21:36
|
|
|
A ja ma ze 3 interfejsy, 2 skanery i zaden nie lyka modulu komfortu. No ale wiadomo dlaczego |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2012-05-08, 05:53
|
|
|
http://moto.allegro.pl/na...2301881785.html
No mi kolego też łączył się z centralnym i z tym nieszczęsnym modułem komfortu a tera nic.
Śmieszy mnie opinia ,że czegoś nie ma na pewno w aucie ile rozebrałeś tych aut 0.000001 % a jak wiadomo każde a8 jest inne budowane praktycznie na indywidualne potrzeby a więc ta twoja pewność mnie trochę dziwi. |
_________________
|
|
|
|
|
|