Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Instalacja ESGI odpalenie awaryjne  
Autor Wiadomość
tomektomo 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 7
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-08-02, 10:28   [D2 98 4.2PB/LPG ] Instalacja ESGI odpalenie awaryjne

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tu nowy. Mam D2 1998 4,2 Lpg od 2 miesięcy.
Czy ktoś wie jak awaryjnie odpalić autko na LPG ESGI? Padła mi pompa paliwa i chciałem chociaż dojechać do warsztatu, bez ponoszenia kosztów lawety. Proszę o pomoc, bo szukałem pół dnia w necie sposobu na awaryjne odpalenie ESGI i nie znalazłem.
 
 
martab99 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 157
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-08-02, 13:17   

W STAG-u trzeba przed przekręceniem stacyjki nacisnąć przycisk przełączania LPG na centralce i w ciśniętym dopiero odpalać
_________________
Marcin

4WD + 1WD
 
 
tomektomo 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 7
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-08-02, 14:14   

Wiem, że w stagu tak jest, bo wszędzie o tym piszą. Natomiast w ESGI to nie działa-próbowałem:(
 
 
darius30 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 38
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2010-08-02, 14:19   

a tak się podpytam: ile masz paliwa w baku?
 
 
tomektomo 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 7
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-08-02, 14:21   

W baku jest prawie pół
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-08-02, 15:44   

Na początku znajomości z nami powinieneś odwiedzić TEN DZIAŁ .Uszanuj panujące tutaj zasady.

Co do twojego problemu-dolej 20 litrów i odpalisz.
Potem masz dwa wyjścia-albo jeździć zawsze powyżej połowy zbiornika,albo zamontować prawidłowo pompę.
Wszelkie informacje dotyczące drugiej operacji znajdziesz TUTAJ
Powodzonka.
_________________

 
 
tomektomo 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 7
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-08-02, 16:30   

Dolałem 25 litrów. Mam prawie pełny bak i nic. Sprawdziłem bezpieczniki po kolei i wszystkie są ok. Brałem pompę na słuch oraz pukałem od góry śrubokrętem. Zupełnie nie daje znaków życia. Więc ponawiam pytanie: Czy ktoś wie jak odpalić awaryjnie LpG ESGI?
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-08-02, 17:31   

Nie wiem jak uruchomić awaryjnie twoje auto na tej instalacji. Ale jeśli umiesz czytać i jesteś trochę kumaty to sam wymienisz tę pompę. Na prawdę nie jest to trudne. gierobiala, Podał ci jeden z linków z których możesz skorzystać podczas wymiany. Ja wymieniałem u siebie sam choć mechanikiem nie jestem. Radość po zrobieniu samemu autka będzie cieszyć stokroć bardziej.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-08-02, 20:17   

Spróbuj zadzwonić pod numer z linku,kto jak kto ale oni powinni wiedzieć.
http://www.esgi.pl/
_________________

 
 
tomektomo 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 7
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-08-02, 22:36   

Dzwoniłem tam zanim zapytałem na forum, ale dzięki za chęci do pomocy. W sumie to z innego źródła dowidziałem się, że w tej konkretnie gazowni nie ma możliwości odpalenia awaryjnego, bo gazownik nie podłączył jakiegoś dodatkowego stałego plusa pod jeden z bezpieczników w gazowni. Podobno jest ich trzy, z czego dwa są jedno amperowe i ten dodatkowy plus powinien być gdzieś tam podłączony. Tak zrozumiałem fachowca od ESGI, który mi to próbował wytłumaczyć. Jeżeli byłby ten plus podłączony, to można bez problemu odpalić. Czyli wciskamy guzik przed włączeniem zapłonu i trzymamy ok 5 sek i odpalamy. Dowiedziałem się też, że przy każdej gazowni jest możliwość odpalenia awaryjnego, pod warunkiem, że jest wspomniany plus. Podobno podłączenie tego plusa, to żaden wyczyn dla gazownika i nie mogą kasować za to dużo. Na pewno po wymianie pompy zadbam, żeby funkcja awaryjnego odpalania w mojej bryczce była. Tak na wszelki wypadek...
pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.