Autor |
Wiadomość |
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-02-16, 18:09 [D2 98 4.2PB/LPG
] Jak sprawdzić visco?
|
|
|
Witam mam problem z dogrzaniem auta podejrzewam ,że visco złapało .Czy wie ktoś jak je sprawdzić ?Czy da sie visco zatrzymć na zimnym silniku bo w bmw tak da sie sprawdzić czy nie chwyciło .
PIPPEN poprawiłem tytuł Twojego wątku.
Tagów nie musisz już wpisywać "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę... wystarczy wybrać odpowiedni i już.
Pozdrawiam, FOSS |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-02-16, 18:35
|
|
|
To co te visca w a8 ciągle chodzą czy dopiero jak dostaną temperatury ,bo jak ciągle chodzi to jak ma sie motor nagrzać?
Widze że masz też 4.2 i masz gaz powiec mi jak szybko ci się grzeje auto jak jest mróz i czy dochodzi ci do 90 stopni |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-02-16, 19:25
|
|
|
No tak powinno być jutro sprawdze na zimnym silniku ,z tego co wiem to lapiac je a potem odpalajac silnik to powinno sie je utrzymac a jak sie pusci to sie bedzie krecic ale nie tak szybko jak silnik tylko tak swobodnie a potem jak termik zadziała to już tak jak obroty silnika.Możesz mi napisać do ilu ci sie grzeje auto i jak szybko |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2012-06-30, 14:43
|
|
|
Panowie zrobiło sie gorąco, jazda na klimie i patrzę a w korku temperatura powyżej 100 stopni
Sprawdzałem Wisko tzn. silnik gorący 90 stopni trzymam za wentylator i ktoś odpala auto, wynik: trzymam wentylator i stoi w miejscu na pracującym silniku czy to znaczy że Wisko padło? |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-30, 16:37
|
|
|
Mam u siebie takie same skoki tempeatury w koreczku jak upal za oknem to wskazowka wedruje poza 90. A czy visco na zgaszonym gorącym silniku powinno się swobodnie ręką obracac??Czy powinno być zblokowane do przestygnięcia??
Znalazlem sposob samodzielnej regeneracji za pomoca jakiegos oleju na forum bmw-czy to ma zastosowanie w naszych tez?? I jeszcze jedno pytanko jaka jest maxymalna bezpieczna temperatura dla naszych V8??
100pytań do ... ale odpowiedzi dośc przydatne jak ktos wie |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2012-07-01, 12:33
|
|
|
Od BMW E32 i rzedowych silnikow pasuje visko i mozna kupic za grosze sprawne. Ja mam trzy od Audi i zadne nie działa. A od BMW z 87r działa. Trzeba tylko zwrócić uwage na ile śrub jest mocowany wiatrak(trzy czy cztery)
Co do regeneracji myśle, że visko jest identycznej budowy. Jutro rozbiore jedno i będzie wiadomo na 100%
Sprawne visko działą tak ze jak odpalamy zimny silnik to chwile pracuje, przestaje a jak sie zagrzeje silnik to zaczyna znowu pracować. Jak dodamy lekko gazu to słychać dośc głośno szum powietrza. Jak silnik sie ochłodszi to wiadomo przestaje działać. Jak temperatura dojdzie do 95 na liczniku i nie słychać ze pracuje to na 100% jest walnięte. |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-07-01, 18:19
|
|
|
Ja dziś rozebrałem Visco jest takie samo jak na forum BMW. Jak jutro uda mi się kupić olej, to zaleję go do visca i dam znać z efektów! Za nowe dałem 350zł |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|