|
Autor |
Wiadomość |
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2010-07-31, 20:49 [D2 98 4.2PB/LPG
] Kontrolki CAT i ESP
|
|
|
Witam
dzisiaj podczas jazdy zapaliła się kontrolka od katalizatora i ESP pytanie czy ktoś miał podobną sytuację może ktoś podpowie co to może być w poniedziałek jade na Vaga więc bede wiedział katalizator kumam pewnie do wymiany ale ESP nie widze związku |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2010-08-01, 08:14
|
|
|
Kolego powiedz ty mi jedno , bo u mnie jest tak że jak odpalam to zaczyna mi mrugać CAT , ale to chyba jest przyczyna tego że gaz się skrapla w Katalizatorze , jak zgasze silnik , jak odpalę to czasami chodzi tak jak by nie palił na wszystkie gary , ale jak pochodzi około 30 sekund to przestaje mrugać , zapala się na 3 sekundy i gaśnie i jest okej . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-08-01, 19:34
|
|
|
Jak się zapala CAT to jest jakiś błąd i automatycznie się rozłącza ESP , pewnie któryś moduł lub cewka zaczyna siadać. Troszkę o tym było : http://www.a8team.pl/topics12/290.htm |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2010-08-01, 19:46
|
|
|
pioter napisał/a: | Jak się zapala CAT |
przy Lpg to może świadczyć o wielu czynnikach:
m.in.: uboga mieszanka gazu...
padnięta cewka lub moduł...
siada bądź siadają wtryski...
zwarcie w instalacji lub kuleje bezpiecznik
za dużo czynników proponuję podłączyć komputer (od gazu) w serwisie i sprawdzać
jeśli objaw jest tylko na gazie oczywiście.... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2010-08-02, 20:12
|
|
|
Dzięki za podpowiedzi wczoraj jeżdziłem cały dzień na benzynie i kontrolka się nie świeci, dzisiaj przejechałem się na gazie i zaplaił sie cat i essp, jestem na urlopie w koszalinie i dopiero na czwartek udało mi się umówić z gaziarzem :evil: no ale dobre i to
Edit:
No i byłem wczoraj u gazownika okazało się ze padł jeden z wtrysków, udało sie go wymienić na gwarancji, chociaż było juz po :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |