Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-09-09, 18:55 [D2 98 4.2PB/LPG
] Losowe wypadanie zapłonu
|
|
|
panowie, wypadają zapłony na 8, 1 i 2 garku, losowo raz jeden raz drugi a raz to wszystkie trzy. najbardziej odczuwalne jest to rano, wtedy to jechać się nie da, wie ktoś z was o co tu kaman? |
|
|
|
|
|
|
|
Buniek4200
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 03 Lis 2011 Posty: 81 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2013-09-09, 20:02
|
|
|
Miałem bardzo podobne objawy i miałem nieszczelny dolot powietrza do silnika (guma pękła przy obejmie zaciskowej na przepustnicy). |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-09-27, 18:24
|
|
|
to nie to, a zapłony nadal wypadają vag wypluł takie błędy
16684 dowolny cyl , kilka cyl, stwierdzona przerwa w zapłonie
16692 cyl 8 , stwierdzona przerwa z zapłonie
16686 cyl 2 , stwierdzona przerwa w zapłonie
i co wy na to? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-09-27, 19:47
|
|
|
cewki moduły lewizna |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-09-27, 19:51
|
|
|
cewki nie bo zamieniałem, a możliwe to żeby tak od razu dwa moduły padły? lewizny też żadnej nie ma |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-09-27, 19:58
|
|
|
Jeśli wypada na 2 i 8 garnku to może być wina modułu.
1 moduł 1 4 6 7
2 moduł 2 3 5 8 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-09-27, 20:04
|
|
|
a no popatrz, ja myślałem że to żędami jest, w takim razie przełoże moduły miejscami i wtedy zobacze
[ Dodano: 2013-09-27, 21:08 ]
a który moduł jest od 2, 3, 5 i 8
garka? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-09-27, 20:23
|
|
|
no i poto to jest , dzięki kolego, masz tu plusika :lol:
jutro przełoże i zobaczymy,
[ Dodano: 2013-09-28, 20:51 ]
pa całym dniu spędzonym przy aucie wynik jest następujący, nie ma już wypadania zapłonu, na benzynie chodzi idealnie, a na gazie czuć lekkie pooszarpywanie między 1000 a 1400 obrotów, wie ktoś coś może na ten temat? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Marek_M
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 19 Skąd: Wrocław/ Kępno
|
Wysłany: 2013-10-01, 16:21
|
|
|
A swieczki Ty wymienial? To raczej podstawa do dalszych poszukiwan. U mnie bylo tak samo, wymiana cewek nie pomagala bo za chwile wypadalo na innym cyl. Po wymianie swiec wszystko gra. |
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-10-01, 18:46
|
|
|
zapodaj dobre swieczki |
_________________
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-10-01, 18:53
|
|
|
no nie przesadzajcie panowie, pierwsze co zrobiłem to wymiana świeczek, nic absolutnie nie pomogło, |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Marek_M
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 19 Skąd: Wrocław/ Kępno
|
Wysłany: 2013-10-01, 20:56
|
|
|
Wiec jesli teraz uklad zaplonowy dziala jak nalezy, na benzynce gra i buczy to najwidoczniej rozjechaly sie mapy gazu i jesli nie masz mozliwosci samodzielnej korekty to wizyta u pana gazownika powinna zalatwic problem. Tak mi sie wydaje:-) |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-10-02, 04:21
|
|
|
ja podejrzewam wtryski gazowe, pozamieniałem wężyki i wtyczki, i o dziwo wypadanie zapłonu występuje na innym garku, myśle o wymianie wtrysków, jakie polecacie? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2013-10-10, 22:12
|
|
|
Hana a jakie obecnie są? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|