Autor |
Wiadomość |
psg
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 234 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-08-21, 09:47
|
|
|
nierówna praca silnika będzie na wolnych obrotach czy w czasie jazdy ? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-08-21, 10:52
|
|
|
psg napisał/a: | koledzy co złego może spowodować peknieta tylnia odma np lewa (str kierowcy) lub prawa czyli ta od strony przepustnicy? |
Czasami nawet może być gaśnięcie przy zatrzymywaniu się np. przed światłami. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
psg
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 234 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-08-21, 11:47
|
|
|
ok, dzięki za opis ewentualnych problemów przy nieszczelnej odmie
w zasadzie to mam jedynie lekkie drgania przy przyspieszaniu przy 70km/h i zapietym 5biegu aż prędkość wzrośnie, no i oczywiście odma gwiżdże innych objawów nie mam. |
|
|
|
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2017-12-30, 19:01
|
|
|
Koledzy, a jakie inne objawy uwalonych odm, poza nierowna praca silnika ABZ/AKG? |
|
|
|
|
psg
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 234 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-12-31, 12:22
|
|
|
Jeśli chodzi o pęknięte ale nie całkowicie urwane odmy to na wolnych obrotach mieszanka będzie zbyt uboga czyli za dużo powietrza. Można to zobaczyć w blokach wartości 10 LTFT będziesz miał pewnie +12 lub więcej i często błąd o składzie mieszanki.
Dodatkowo w okolicach od będzie dużo bryzganego oleju.
Jednak w zasadzie ten nasz silnik AKG dużo wybacza wiec takich denerwujących objawów nie ma. Może czasem jakby nerwowa praca na postoju z zapiętym biegiem D ale to wszystko.
Warto wymienić odmy bo szkoda jeździć na takiej ubogiej mieszance.
Możesz dać węże olejoodporne i kolanka miedziane zamiast nowych odm. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-01-01, 17:00
|
|
|
kubaziel napisał/a: | a jakie inne objawy uwalonych odm | Jak kolega wyżej oraz większe spalanie oleju. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-01-03, 15:34
|
|
|
Odmy są ogólnie do dostania ?
[ Dodano: 2018-01-03, 15:48 ]
077103245B dla silników AQG,AQF,ARU, AQH,AVP,AUW, AKC,BCS,AYS to jest jedna ale . niektóre opisy mówią, że jest do 3.7.
Czy jeszcze jest gdzieś podobne ustrojstwo związana z odpowetrzaniem czy separacją oleju gdzie lewizna wlatuje ? |
|
|
|
|
|
|
|
|