|
Autor |
Wiadomość |
wojt1802
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: A8
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 43 Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 8 Skąd: gdansk
|
Wysłany: 2013-12-27, 21:13 [D2 98 4.2PB/LPG
] Opinie na temat silnika AKG
|
|
|
witam,jestem nowym posiadaczem a8,4.2,pracuje w warsztacie ale nie mamy stycznosci z tymi autami-chyba sie nie psuja. Mam silnik AKG moze ktos cos na temat tego silnika napisac?? Jak narazie to bede wymienial tylko swiece na irydowe bo podobno dobre sa,a tak to dostalem encyklopedie do tego auta bo od 2007 servisowany w audi i jestem w szoku. |
|
|
|
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2013-12-27, 22:26
|
|
|
Miałem A8 z silnikiem AKG. Kupiłem w lutym 2010 z przebiegiem 213 tys km a sprzedałem 09.2013 z przebiegiem 235tys km. Auto z LPG, przez ten czas z silnikiem nic się nie działo. Jeździłem na świecach NGK, olej Castrol Magnatec 10W40. Silnik suchutki, minimalne dolewki oleju.
[ Dodano: 2013-12-27, 22:30 ]
Przy wymianie rozrządu nie ma potrzeby ściągać całego przodu czy nawet chłodnic, termostat jest na wierzchu i też nie ma potrzeby wymiany go razem z rozrządem. Wczasie kiedy go eksloatowałem nie miałem żadnych problemów z silnikiem a jedynie drobne z LPG. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-30, 11:20
|
|
|
jdz1 napisał/a: | Przy wymianie rozrządu nie ma potrzeby ściągać całego przodu czy nawet chłodnic, termostat jest na wierzchu i też nie ma potrzeby wymiany go razem z rozrządem. |
Szczerze współczuję tym którzy rozrząd w 4.2V8 robią kompletnie bez ruszania przodu - pomiędzy chłodnicami i silnikiem nie ma zbyt dużo miejsca na wiele rzeczy a jeżeli chcesz to zrobić zgodnie ze sztuką (momenty dokręceń, napinanie, blokady) to wg. mnie sumarycznie czas na grzebanie w tej ograniczonej przestrzeni = czas na komfortową robotę z odsunięciem przodu włącznie. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2013-12-31, 14:52
|
|
|
Widziałem jak sprytnie to mechanik ogarną bez zdejmowania całego przodu i byłem pod wrażeniem. A uwierz mi że miejsca było tam pod dostatkiem na wszystkie czynności. A zdanie mechanika było takie że cały przód ściągają tylko Ci którzy chcą z klienta ściągną dodatkowe pieniążki. Dodam że mechanik był z polecenia i w nie pierwszej A8 to robił. Ale cóż każdy może miec swoje zdanie. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-31, 15:00
|
|
|
u mnie przy rozrzadzie tez caly przod poszedl w dol i przy okazja mozna tez wyeliminowac jakies drobne uszkodzenia, badz zuzyte czesci, ktore jednak ne zawsze sa widoczne po otworzeniu tylko maski silnika lub zdjeciu samych oslon rozrzadu |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |