Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Podciśnienie do tempomatu  
Autor Wiadomość
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2009-12-04, 22:18   [D2 98 4.2PB/LPG ] Podciśnienie do tempomatu

Witam mam pytanie gdzie idzie przewód od puszki podciśnieniowej do sterowania tempomatem. Któryś z mechaników mi gdzieś to kiedys wypioł i teraz nie widzę nigdzie tego przewodu .

[ Dodano: 2009-12-09, 15:22 ]
Dzięki koledzy za pomoc.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2009-12-11, 11:57   

Ogród-Lca napisał/a:
Dzięki koledzy za pomoc.


Kolego, nie zrażaj się tak od razu... być może Ci co tu zajrzeli nie zrozumieli pytania...
ja zresztą też nie rozumiem bo wydaje mi się, że sterowanie tempomatem jest zdecydowanie elektroniczne (przełączniki po lewej stronie kierownicy + reszta to tylko elektronika).
Nigdy nie słyszałem, że tempomat używa podciśnienia ale przyznaję, że nigdy nie miałem problemu z tempomatem więc też zupełnie nie zgłębiałem od strony technicznej jego budowy i zasady działania (tzn. wiem jak działa i jak go używać ale jeżeli jest tam jeszcze jakieś podciśnienie to wiedza moja już tego nie ogarnia).
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
dardzi 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 34
Skąd: Iława
Wysłany: 2009-12-11, 12:24   

koledze chodzi o sterowanie - to pod maską.
czyli o urządzenie "zdalnie naciskające pedał gazu"
jak idzie linka od pedału gazu to dodatkowo jest taka gumowa gruszka na podciśnienie,
która może sterować przepustnicą.
aby działała prawidłowo musi być tam podłączone podciśnienie

niestety ja też nie wiem gdzie wężyk powinien iść w drugą stronę
zadawałem to pytanie jakieś 2 miesiące temu na forum - ale niestety bez odzewu :cry:
 
 
pet3r 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-12-11, 17:38   

może to w czymś pomoże

temp2.jpg
tempomat ETKA 2
Plik ściągnięto 1867 raz(y) 224,6 KB

temp1.jpg
tempomat ETKA
Plik ściągnięto 1125 raz(y) 240,69 KB

 
 
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2009-12-13, 19:25   

dokładnie chodzi o tą gruszkę która jest przy przepustnicy któryś z mechaników zdjął mi z tej gruszki wężyk i nigdzie go teraz nie widzę.

Dokładnie to jest to co pokazuje ten drugi schemat który załączyłeś , dzięki będę gdzieś w koło silnika tego szukał.
 
 
merc4891 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 62
Skąd: zach-pom ZSZ
Wysłany: 2011-11-15, 21:05   

silniczek od podciśnienia tempomatu jest obok zbiorniczka płynu wspomagania(troszke poniżej)
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-11-16, 02:46   

merc4891, ten temat za niecały miesiąc będzie miał drugie urodziny :mrgreen:
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
merc4891 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 62
Skąd: zach-pom ZSZ
Wysłany: 2011-11-16, 16:15   

A nie pomyślałeś ,że w przyszłości komuś ta informacja sie przyda,bo akurat ja tego też szukałem.
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-11-16, 16:26   

merc4891 napisał/a:
A nie pomyślałeś ,że w przyszłości komuś ta informacja sie przyda,bo akurat ja tego też szukałem.

No nie pomyślałem...Przepraszam
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-11-16, 18:38   

tomi26 napisał/a:
merc4891 napisał/a:
A nie pomyślałeś ,że w przyszłości komuś ta informacja sie przyda,bo akurat ja tego też szukałem.

No nie pomyślałem...

Przyznam się szczerze że ja to czytając też o tym nie pomyślałem... bo tak zostało to sformułowane jakby było odpowiedzią na zadane pytanie a nie wskazówką dla potomnych którzy dziś, jutro, za miesiąc/rok będą tego szukali :roll:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-11-16, 20:37   

FOSS,ja kilka razy sprawdzałem datę...już myślałem,że to ja o tej godzinie zawodzę :-D no...ale grunt,że już wiadomo gdzie się znajduje owy silniczek ;-) :lol: 8-)

A wiadomo,może kolega Ogród-Lca, jeszcze go szuka :D żart oczywiście ;-)
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
J@ck 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 16 Lip 2017
Posty: 40
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 2017-08-01, 21:28   

koledzy, świeżo zakupiona d2 2.8 w lpg ma problem z podciśnieniem. Po kupieniu sprawdziłem wężyki po pokrywą silnika i tam była rzeźnia. Popękane i dziurawe, nie wspominając już, że 3 nie były wpięte. Wpiąłem je i teraz nie wiem, czy dobrze, niby wg schematu ale zawsze to może coś pomieszałem. Druga sprawa to taka, że nie działa tempomat. Pod osłoną przy podszybiu znalazłem niepodłączony wężyk i nie wiem gdzie on powinien iść, bardzo proszę o pomoc. Za 2 tyg jadę nad morze i nie chciałbym męczyć nogi, zwłaszcza, że jestem zawodowym kierowcą i tempomat to mój przyjaciel
http://zmniejszacz.pl/zdj...0728_193635.jpg
http://zmniejszacz.pl/zdj...0728_193734.jpg
_________________
A,B,B+E,C,C+E, ADR + Cysterny, HDS
Zawsze w drodze, od motocykla po ciężarówkę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.