Autor |
Wiadomość |
Kunaa12
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 25 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-11-01, 20:27 [D2 97 4.2PB/LPG
] Drgania podczas prędkości
|
|
|
Witam Wszystkich Mam problem z Moja A8. Problem jest taki: Podczas jazdy do 100 km/h wszystko jest oki. Lecz gdy się zredukuje bieg i przyśpiesza od 120 w górę zaczynaja się drgania calą buda a gdy puszczę z gazu drgania ustępują . Opony wyważone tarcze nowiutkie założone zawieszenie jest ok. Co to może być za przyczyna takich drgań? Proszę o pomoc. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-11-01, 20:35
|
|
|
a to tak tylko na gazie czy również na bęzynie? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Kunaa12
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 25 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-11-01, 20:43
|
|
|
Na benzynie i LPG |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-11-01, 20:48
|
|
|
podłącz pod vag i zobacz co pokarze, może być wypadanie zapłonu, moduły cewki itp |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Kunaa12
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 25 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-11-01, 20:49
|
|
|
Podłączałem komp nie wykazuje żadnych błędów |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-11-01, 20:49
|
|
|
sprzęgło ? |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-11-01, 20:52
|
|
|
a może wał, a raczej jego podpora? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Kunaa12
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 25 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-11-01, 20:59
|
|
|
A często siada ta podpora?? czy tylko wyjątki? |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-11-01, 21:05
|
|
|
no nie często, ale to też część która się zużywa, trzeba to wszystko sprawdzić jak również zawieszenie czy jakiś niepokojących luzów nie ma |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Kunaa12
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 25 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-11-01, 21:14
|
|
|
Dzięki za podpowiedź. Jutro to sprawdzę i wieczorem dam znać |
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2013-11-01, 21:20
|
|
|
ja miałem taki problem bo pierścienie dystansowe były nie dopasowane miały minimalny luz ale to przy większej prędkosci przekładało sie na drgania. zaczynały sie przy 80km.h i przy 120. przy innych predkosciach było ok. pierscienie wymieniłem i problem jak ręką odjął. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
PitBullRedNos
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 48 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2013-11-02, 12:10
|
|
|
Ja kiedyś miałem taki problem ale w Audi A6 2.8 przód napęd jak mi przegub wewnętrzny padł to ten który wychodzi bezpośrednio ze skrzyni biegów, trzepało budą powyżej 120km/h Więc może to właśnie półośka wpada w wibrację które trzepią całą budą... |
|
|
|
|
Kunaa12
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 25 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-11-02, 18:37
|
|
|
No dzisiaj sprawdzałem podporę wału , i zauważyłem że raczej guma na podporze będzie do wymiany bo uderza tam w dół , bo do góry jest sztywna. No ale to jeszcze nic pewnego czy to jednak to. U mnie do prędkości 120 jest wszystko git. Wszystko zaczyna się podczas przyśpieszania od 120 km/h. |
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-11-07, 09:11
|
|
|
Sprawdził bym jeszcze przeguby wewnętrzne |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|