Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-08-13, 07:18
|
|
|
slaid napisał/a: | maciu napisał/a: |
podają, podają, żadne rzemieślnicze sztuczki, myślisz po co producent
zrobił owalne otwory w belce? po to żeby się dało ustawiać np. i tam gdzie
ja jeżdżę na zbieżność mają to pięknie rozrysowane na maszynie |
Mógłbyś podać wartości? |
nie ma wartości, na stacji jak masz wszystko zapięte to ci pokazuje
żeby zluzować śruby belki a potem z której strony stukać
ja wymieniałem cały przód i akurat udało się utrafić tak że nic nie trzeba było przestawiać |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2011-08-13, 15:53
|
|
|
Ja miałem taki sam problem ze zużywającymi się oponami. Ciągle od wewnętrznej strony je mocno ścinało i żadne ustawianie nie pomagało. Właśnie wahacze górne były przyczyną. Lekki nawet luz powoduje, że koło zmienia troszkę kąt przy np. hamowaniu i opona się ściera. Po wymianie wahaczy i ustawieniu pełnej geometrii problem znikł. |
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-08-13, 17:51
|
|
|
Mówiąc o pełnej geometrii masz na myśli przód i tył czy tylko przód tzn. zbieżność kąty itp. |
_________________
|
|
|
|
|
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2011-08-14, 20:48
|
|
|
wszystkie cztery koła. Przód tylko zbieżność, bo kąty i tak były ok, a z tyłu komplet |
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-08-18, 11:19
|
|
|
Po wymianie górnych wahaczy zbieżność bez problemu została ustawiona ,kąty też idealnie.W końcu pełne zadowolenie. |
_________________
|
|
|
|
|
saudi
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 4 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-08-23, 18:40
|
|
|
Witam Mam cały czas problem ze zbieżnością Robiłem pełna geometrie przód tył i na komputerze jest wszystko ok a w rzeczywistości prawe kolo tak jak by uciekało występują wibracje i robi sie głośno powyżej 70 nie da sie jechać :-( zwróciłem rowiez uwagę na to ze gdy skręcam w lewo np wchodzę w zakręt nawet przy większej prędkości buczenie i wibracje nie występują Prostuje kola i od nowa :-( wszystko juz posprawdzałem myślałem ze to przez felge bo byla lekko pokrzywiona i w jednym miejscu pęknięta Nie naprawiałem je kupiłem nowa założyłem i to samo Ma ktoś pomysł co może być nie tak ? |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-08-23, 21:11
|
|
|
Sprawdź tarcze hamulcowe. Mogą mieć bicie. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2011-08-23, 21:15
|
|
|
łożysko w kole ci wysiada |
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-08-23, 21:22
|
|
|
łożysko pewnie tak ale i zwrotnica może być krzywa |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-08-25, 11:27
|
|
|
wolek napisał/a: | łożysko pewnie tak ale i zwrotnica może być krzywa |
Ale przy krzywej zwrotnicy to chyba robiąc geometrię mieliby problem z ustawieniem :shock: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-08-25, 19:47
|
|
|
niestety ale raczej tak posprawdzał bym jeszcze przeguby wewnętrzne. |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-08-25, 19:57
|
|
|
saudi napisał/a: | Ma ktoś pomysł co może być nie tak ? |
może to co napiszę jest laickie i za proste ale spróbuj założyć tylne koła na przednie..............mnie kiedyś pomogło , okazało się że to od opon i ich wyząbkowania |
|
|
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2011-08-26, 00:12
|
|
|
Sprawdź oczywiście i piaste koła Ona krzywi się pierwsza.. |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
|