Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Sterownik silnika  
Autor Wiadomość
ajaxdg 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D2 AKG
Wiek: 40
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 33
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-08-09, 07:39   [D2 98 4.2PB/LPG ] Sterownik silnika

Witam, mam problem na 90% ze sterownikiem silnika. Przepływomierz mam nowy - ciągle wywala jego błąd - zbyt wysoka wartość. Mechanik mierzył napięcie na wtyczce, raz go nie było raz spadało. Raz trzymało chyba 4,8V.

Podejrzenie pada na sterownik silnika

Potrzebuję opis pinów do tego sterownika, pomożecie?

[ Dodano: 2016-08-09, 10:17 ]
Chodzi mi o piny odpowiadające za przepływomierz
_________________

 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-08-09, 20:34   

Schematy elektryczne silnika, na stronie 11, przepływomierz - G70: http://www.mediafire.com/...elektryczne.pdf

Opis typu przepływomierza stosowanego w D2 preFL: http://www.mediafire.com/...c292a2/hfm2.pdf
_________________
Four rings to rule them all
 
 
ajaxdg 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D2 AKG
Wiek: 40
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 33
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-08-18, 10:57   

Dziś jeszcze raz diagnozowałem, przepływomierz podaje normalne wartości, jednak po chwili, przy 2500 obrotach. Na vagu pokzauje jedną wartość w okolicy 6 g/s a druga wartośc skacze do 16g/s. Napięcia na przepływomierzu są dobre.

Diagnoza sterownik silnika - przekaźnik analogowo cyfrowy. Do tego wyskoczył błąd w skrzyni 18258

oddam sterownik we wtorek do naprawy, zobaczę ile będą chcieli za naprawę

[ Dodano: 2016-09-01, 13:31 ]
Oddałęm auto do fachowca, nie stwierdził usterki sterownika a tylko rozjechane dawki paliwowe. Jak stwierdził, "przywrócił ustawienia fabryczne", wyregulował mieszankę i jak narazie problem znikł......

Czyli nie warto ślepo podążać za błędami z vaga..
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-01, 13:24   

Vag to podpowiadacz a nie wyrocznia. LPG sobie ogarnij bo masz syf przez nie.
 
 
ajaxdg 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D2 AKG
Wiek: 40
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 33
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-09-01, 14:49   

No tak stwierdził ten elektronik, że przez lpg się wszystko rozjechało...
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-01, 16:19   

I dalej się rozjedzie jak bedziesz na lpg jeżdził nie ogarniętym
 
 
ajaxdg 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D2 AKG
Wiek: 40
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 33
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-09-02, 21:40   

po ustawnieuniu i dwóch dniach przerwy, auto znó szalało, gaśnie, tryb awaryjny, zalewa go...

nie uwierzycie... nie wiem czy to powód... rozebrałem dziś cewki, wyciągnąłem świece, byłe czarne - przez to pewnie że silnik zalewało... złożyłem wszystko do kupy.. i jak na razie problemy zniknęły ;)

czyżby słabo dokręcone świece z prawej strony? gwint świec był mokry od oleju - do wysokości stożka świecy... hmmm

_________________

 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-09-05, 01:18   

ajaxdg napisał/a:
gwint świec był mokry od oleju - do wysokości stożka świecy

Raczej oleju nie powinno tam być. Pewnie cieknie po zaworach.
Jeśli porządnie nie ogarniesz lpg to problem będzie powracał co jakiś czas. Nie ma reguły na to.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
ajaxdg 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D2 AKG
Wiek: 40
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 33
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-09-08, 11:53   

Zły trop, auto z powrotem wylądowało u elektronika. W dalszym ciągu zbyt wysoki sygnał przepływomierza, Auto czasami jeździ dobrze a czasami przy odpalaniu dławi się i przechodzi w tryb awaryjny. Dotyczy to PB, lpg nie ma tu nic do gadania
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.