Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 01 ] Gwint z A6 C5 do S8 D2?  
Autor Wiadomość
Zapa 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 14
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-06-23, 08:31   [S8 D2 01 ] Gwint z A6 C5 do S8 D2?

Wie ktoś jaka jest różnica w amorkach z A6 C6 i A8 D2? Gwint do A8 kosztuje 2.5-3.5K a do A6 ok 1.5K. Mam na myśli oczywiście quattro (o ile jest jakaś różnica). Generalnie buduję airride do mnie i chcę wsio postawić na gwincie a do A8 używany gwint ciężko znaleźć więc chcę zakupić coś nowego.
_________________
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-06-23, 11:33   

Kolego ja w swojej D2 miałem zawias KW i na nim było nabite A6/A8.
 
 
Marek_M 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 19
Skąd: Wrocław/ Kępno
Wysłany: 2015-07-23, 20:53   

Zapa, i jak z tym gwintem? pytam bo sam się zastanawiam nad zakupem z C5, jest tego sporo i dużo taniej niż do D2... może Ktoś już próbował takiego zabiegu?
_________________
Szybkość bezpieczna jest bezwzględnie pojęciem względnym...
 
 
gonias 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 208
Skąd: Turek (WLKP)
Wysłany: 2015-07-25, 19:31   

Marek_M napisał/a:
Zapa, i jak z tym gwintem? pytam bo sam się zastanawiam nad zakupem z C5, jest tego sporo i dużo taniej niż do D2... może Ktoś już próbował takiego zabiegu?

Gwint lub zawieszenie KIT od (a6 C5/passat b5/skoda super b) raczej nie podejdzie do a8 chodzi mi o samą wagę 4.2 Ew. Do a8 2.5tdi i 2.8 oczywiście wersje bez quattro.

Myślę że gwint od audi S6/RS6 (najtańszy gwint ok 1400zł z quattro) tylko amortyzator z s6 będzie krótszy niż np w s8 i sprężyna również niższa, co przy gwincie jak zakres regulacji jest -70mm, to założony na a8/s8 zejdzie niżej obstawiam ok -100mm.

Ręki za to uciąć sobie nie dam, bo nigdy tego nie testowałem, ale tak jak pisał kolega wcześniej jest opis na niektórych amortyzatorach a6/a8. ;)
_________________

 
 
Marek_M 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 19
Skąd: Wrocław/ Kępno
Wysłany: 2015-07-26, 18:28   

gonias napisał/a:
Marek_M napisał/a:
Zapa, i jak z tym gwintem? pytam bo sam się zastanawiam nad zakupem z C5, jest tego sporo i dużo taniej niż do D2... może Ktoś już próbował takiego zabiegu?

Gwint lub zawieszenie KIT od (a6 C5/passat b5/skoda super b) raczej nie podejdzie do a8 chodzi mi o samą wagę 4.2 Ew. Do a8 2.5tdi i 2.8 oczywiście wersje bez quattro.

Myślę że gwint od audi S6/RS6 (najtańszy gwint ok 1400zł z quattro) tylko amortyzator z s6 będzie krótszy niż np w s8 i sprężyna również niższa, co przy gwincie jak zakres regulacji jest -70mm, to założony na a8/s8 zejdzie niżej obstawiam ok -100mm.

Ręki za to uciąć sobie nie dam, bo nigdy tego nie testowałem, ale tak jak pisał kolega wcześniej jest opis na niektórych amortyzatorach a6/a8. ;)


No właśnie... Ale w sumie w C5 również były 4,2 i nie musiało to być "S" ani "RS", myślę, że najprościej będzie zakupić jakąś budżetową używkę w celach doświadczalnych i rozwiać wszelkie wątpliwości :] swoją drogą natrafiłem właśnie na używkę KONI z regulacją amorów właśnie z C5, taki sprzęt w razie niepowodzenia zawsze się sprzeda :>
_________________
Szybkość bezpieczna jest bezwzględnie pojęciem względnym...
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-07-27, 08:11   

Nie ma róznicy jesli chodzi o amor, natomiast sprezyna może mieć juz inną charakterystykę pracy.

To jest tak samo jak z wahaczami, taki sam wahacz jest sprzedawany do A4 A6 I A8 gdzie róznica w wadze miedzy A4 a A8 jest znacząca, nie mówiąc o przeciążeniach podczas jazdy.

dlatego Brat w A4 zawiasu niue ruszał od momentu kupna auta a ma je juz z 4 lata.
A ja już jestem po wymianie kompletnego przodu w A8 :-)
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-07-27, 08:45   

Zobaczę gdzieś na starym kompie powinienem mieć fotki tych sprężyn.
A więc tak sprężyny przednie maja zastosowanie tylko A8 ale tylne już maja nabite A6/A8
Uploaded with fotem.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.