|
Autor |
Wiadomość |
Zapa
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 13 Sty 2015 Posty: 14 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-06-23, 08:31 [S8 D2 01
] Gwint z A6 C5 do S8 D2?
|
|
|
Wie ktoś jaka jest różnica w amorkach z A6 C6 i A8 D2? Gwint do A8 kosztuje 2.5-3.5K a do A6 ok 1.5K. Mam na myśli oczywiście quattro (o ile jest jakaś różnica). Generalnie buduję airride do mnie i chcę wsio postawić na gwincie a do A8 używany gwint ciężko znaleźć więc chcę zakupić coś nowego. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2015-06-23, 11:33
|
|
|
Kolego ja w swojej D2 miałem zawias KW i na nim było nabite A6/A8. |
|
|
|
|
|
|
|
Marek_M
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 19 Skąd: Wrocław/ Kępno
|
Wysłany: 2015-07-23, 20:53
|
|
|
Zapa, i jak z tym gwintem? pytam bo sam się zastanawiam nad zakupem z C5, jest tego sporo i dużo taniej niż do D2... może Ktoś już próbował takiego zabiegu? |
_________________ Szybkość bezpieczna jest bezwzględnie pojęciem względnym...
|
|
|
|
|
gonias
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 208 Skąd: Turek (WLKP)
|
Wysłany: 2015-07-25, 19:31
|
|
|
Marek_M napisał/a: | Zapa, i jak z tym gwintem? pytam bo sam się zastanawiam nad zakupem z C5, jest tego sporo i dużo taniej niż do D2... może Ktoś już próbował takiego zabiegu? |
Gwint lub zawieszenie KIT od (a6 C5/passat b5/skoda super b) raczej nie podejdzie do a8 chodzi mi o samą wagę 4.2 Ew. Do a8 2.5tdi i 2.8 oczywiście wersje bez quattro.
Myślę że gwint od audi S6/RS6 (najtańszy gwint ok 1400zł z quattro) tylko amortyzator z s6 będzie krótszy niż np w s8 i sprężyna również niższa, co przy gwincie jak zakres regulacji jest -70mm, to założony na a8/s8 zejdzie niżej obstawiam ok -100mm.
Ręki za to uciąć sobie nie dam, bo nigdy tego nie testowałem, ale tak jak pisał kolega wcześniej jest opis na niektórych amortyzatorach a6/a8. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Marek_M
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 19 Skąd: Wrocław/ Kępno
|
Wysłany: 2015-07-26, 18:28
|
|
|
gonias napisał/a: | Marek_M napisał/a: | Zapa, i jak z tym gwintem? pytam bo sam się zastanawiam nad zakupem z C5, jest tego sporo i dużo taniej niż do D2... może Ktoś już próbował takiego zabiegu? |
Gwint lub zawieszenie KIT od (a6 C5/passat b5/skoda super b) raczej nie podejdzie do a8 chodzi mi o samą wagę 4.2 Ew. Do a8 2.5tdi i 2.8 oczywiście wersje bez quattro.
Myślę że gwint od audi S6/RS6 (najtańszy gwint ok 1400zł z quattro) tylko amortyzator z s6 będzie krótszy niż np w s8 i sprężyna również niższa, co przy gwincie jak zakres regulacji jest -70mm, to założony na a8/s8 zejdzie niżej obstawiam ok -100mm.
Ręki za to uciąć sobie nie dam, bo nigdy tego nie testowałem, ale tak jak pisał kolega wcześniej jest opis na niektórych amortyzatorach a6/a8. |
No właśnie... Ale w sumie w C5 również były 4,2 i nie musiało to być "S" ani "RS", myślę, że najprościej będzie zakupić jakąś budżetową używkę w celach doświadczalnych i rozwiać wszelkie wątpliwości swoją drogą natrafiłem właśnie na używkę KONI z regulacją amorów właśnie z C5, taki sprzęt w razie niepowodzenia zawsze się sprzeda |
_________________ Szybkość bezpieczna jest bezwzględnie pojęciem względnym...
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-07-27, 08:11
|
|
|
Nie ma róznicy jesli chodzi o amor, natomiast sprezyna może mieć juz inną charakterystykę pracy.
To jest tak samo jak z wahaczami, taki sam wahacz jest sprzedawany do A4 A6 I A8 gdzie róznica w wadze miedzy A4 a A8 jest znacząca, nie mówiąc o przeciążeniach podczas jazdy.
dlatego Brat w A4 zawiasu niue ruszał od momentu kupna auta a ma je juz z 4 lata.
A ja już jestem po wymianie kompletnego przodu w A8 :-) |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2015-07-27, 08:45
|
|
|
Zobaczę gdzieś na starym kompie powinienem mieć fotki tych sprężyn.
A więc tak sprężyny przednie maja zastosowanie tylko A8 ale tylne już maja nabite A6/A8
Uploaded with fotem.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |