Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] wiosenne obniżenie  
Autor Wiadomość
DuD 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 41
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2014-03-11, 22:35   [D2 98 4.2PB/LPG ] wiosenne obniżenie

Witam, potrzebuje rady o ile opuścić przód tak aby nie było tragedii, obecnie strasznie wysoko jest przód i chciałbym aby opona była na wysokości błotnika, tylko nie wiem co miska i skrzynia przy takim układzie, nie chciałbym się martwić o przemieszczanie się, wiadomo że będzie trzeba uważać - poprzednie auto "szurało hokejem po asfalcie". 35mm? 45mm? czy może spokojnie wsadzić 50mm... Jak macie jakiś foty swoich furmanek na glebie to chętnie zobaczę. Przeciwnikom takich modyfikacji dziękuje za komentarze...

serdecznie dziękuje za pomoc.
_________________
"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-03-11, 23:08   



- Jazda powyżej 100 na nierównej drodze jest cięzka
- podjazd musiałem równać by wjechać autem ponieważ jest spory rozstaw osi to samo było z wjazdem do garażu
- progi zwalniające bardzo powoli z nasłuchiwaniem czy nie trze spodem
- podnośnika nie da się podstawić pod auto ( zwykłego ) zmiana kół wiąże się z najazdem na deski
- trzeba uważać ( krawężniki wielkie wyzwanie, nie podjeżdżać pod krawężnik bo podczas cofania można wyrwać dolny dokład tak jak w moim przypadku )
- inaczej się jeździ autem o krótszym rozstawie osi niż A8 bo wszelakie wzniesienie jest wyzwaniem
- miska ok newralgiczne miejsca to wydech, metalowe osłony mocować dolnych wahaczy i mocowania poduszek skrzyni biegów ( wystające śruby )
- o osłonie dolnej silnika raczej można zapomnieć
- zima ( Quattro ) :)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-12, 00:04   

Moje A8 bylo fabrycznie nieco nizej i powiem jedno-tragedia. W PL to nic innego jak utrudnianie sobie zycia. Niestety ale ladny wyglad gleby to zdecydowanie za malo by sie meczyc z tym podczas jazdy. Super rozwiazaniem jest pneumatyka juz seryjna jak w D3 lub dokladana do D2.
 
 
DuD 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 41
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2014-03-12, 15:17   

ernesto ile w dół poszedłeś?
_________________
"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-03-12, 23:05   

Ja nie poprzedni właściciel albo jeszcze wcześniejszy :D podejrzewam poszedł
Wysokość od gleby do najwyższego punktu rantu nadkola jest to:
przód : 66,8 cm
tył : 65,5 cm przy pełnym zatankowaniu lpg to jest 71 l i około 40 l petrolu w zbiorniku

Dodano:

W/w minusy w większości oprócz ostatniego podpunktu
+ Quattro wygrzebie się chyba że się zawiesisz
+ wygląd
+ wygląd
+ wygląd :D

Rany nigdy nie myślałem że będę obrońcą gleby :D
Bracista by był ze mnie dumny :D :D :D
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-03-13, 16:30   

To tej gleby Ernesto zapakuj 20" i będzie ok ;)
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-13, 17:14   

Ja zawsze podziwialem wielbicieli gleby i wielkich fel jednoczesnie :) Mnie tu w DE sie nie chce jezdzic na takim zestawie a jak pomysle o pieknych pl drogach to...wspolczuje :D
Ktos mi kiedys powiedzial ze na glebie trza umiec jezdzic-ja nie umie i sie chyba nie naucze juz :)
 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-03-13, 17:36   

gleba jest fajna ale tylko dla okaa :D bo jezdzić to nie trzeba tyle umieć co chcieć jezdzić :D bo mi sie niechce jezdzić jak paralita (wg mnie nie obrażając tych co jezdzą na glebie)) i na wszystko uwazać itp. <hehe> na eskowym zawieszeniu mi jest dobrze chociaz nieraz zachacze zderzakiem na progu zwalniającym :/
_________________
dare to be great
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-03-13, 17:47   

Apophis napisał/a:

Ktos mi kiedys powiedzial ze na glebie trza umiec jezdzic-ja nie umie i sie chyba nie naucze juz :)


Na naukę nigdy nie jest za późno :D
To też jest mój pierwszy raz. Jak mówią że pierwszy raz zawsze jest bolesny, a potem jakoś leci :D W sumie to teraz jakoś już jest. Fakt muszę uważać na wystające studzienki itp ale pozwolę sobie zacytować podpis Krzycha :

"Im wolniej jedziesz, tym dłużej cię widzą... "

I coś w tym jest, powiem wam :D Nawet za starą babką która ma już swoje lata nie zapomnijmy, swój przebieg, trzeciego męża, córkę która przeszła lifting oraz wnuczkę, zmarszczki gdzieniegdzie, ale jak zapoda buciki :D mini, kilo tapety to nie jeden się za jej tył...m odwróci.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
DuD 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 41
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2014-03-13, 19:03   

Generalnie moja eska stoi wysoko przedem jak by ktos kiedys wsadzil nie eskowe sprezynki bo na 20 calach miedzy blotnik a opone wsadze "4 palce" i nie wyglada to najlepiej. Chyba przyjda sprezynki minus 35 powinno byc ladnie i normalnie bedzie sie chyba jezdzic ;) planowalem cos pod minus 60 ale wyglada na to zbyloby to kalectwo biorac pod uwage rozstaw osi...
_________________
"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-13, 20:14   

Ernest masz racje nigdy nie jest za pozno ale ja jestem czlowiek praktyczny.
Jak wielu juz wie zrezygnowalem nawet z 18" na rzecz ladnych 17" i wiem ze mi to w zupelnosci wystarczy.
A8 to u mnie synonim takze wygody i komfortu a S8 do tego majaca nutke "kociego pazura" wiec jesli mowimy o glebie w aucie majacym byc synonimem luxusu to kasujemy mu ten caly luxus i wygode.
Jeden tu ma srebrne D2 na 20" i bardzo nisko oraz twardo i smieje sie z niego bo wlasnie jedzie jak paralityk z efektem kangura... Zdajecie sobie sprawe jak komicznie to wyglada w takim aucie jak A8?
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-03-24, 22:05   

Każdy ma swój gust dla niektórych komicznie wygląda a8 na 17" i balonach <aparat> .
Myślę że każdy sam musi się przejechać na obniżonym zawieszeniu i podjąć decyzje ;)
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-03-25, 12:32   

Przemek21, dokładnie jak piszesz, każdy musi spróbować się przejechać, jeżeli się spodoba będzie jeździł jeżeli nie to nie :) ja jeszcze nie miałem auta nie obniżonego :) każde było zglebione :) )
A Ty byś dał jakieś foto jak Twoja teraz stoi na tym gwincie :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-25, 12:52   

ja miałem A4 obniżone o 40mm i wzglądało super, jeździło sie spuer, ale tylko po Niemczech :D w Polonii szkoda sensu. Jak to ładnie Apophis, ujął >
Apophis napisał/a:
W PL to nic innego jak utrudnianie sobie zycia.


Opony felgi, zawiecha, przeguby, wydech, podwozie.... <hmm> w zasadzie wszystko dostaje po dupsku, no chyba że ktoś miesza tam dzie drogi sa bez kraterów :p
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-03-25, 16:37   

Wiadomo że wszystko się szybciej zużywa ale w PL drobi coraz lepsze (powoli ale do przodu )
<hura>. Za to jak jest dobra droga i zakręty auto jedzie jak przylepione naprawdę bomba
aż ciężko uwierzyć ,Foty wstawię jutro,już czas założyć letnie obuwie <jezu>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.