|
Autor |
Wiadomość |
piotras87
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic [5]
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2, A8 D3 4.2 TDI
Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 22 Skąd: Rawa Maz.
|
Wysłany: 2014-08-23, 19:39 [D2 98 4.2PB/LPG
] Wypadanie zapłonu
|
|
|
Witam, kolegów i proszę o pomoc. wczoraj w trasie zaczęło szarpać silnikiem i zapaliły się kontrolki cat+esp. Sprawdziłem dzisiaj vag-em wyszło, że jest błąd lambdy i wypadanie zapłonu na 5 cylindrze. No to szybka podmiana cewki odpalam silnikiem telepie i brak błędów. Auto nagrzało się do 90 stopni, trochę gazu i zapaliły się kontrolki cat+esp. Tym razem na Vagu wyszło wypadanie zapłonu na 1,3,2 i oczywiście lambda. Przy kasowaniu błędów i kolejnych testach wypadanie zapłony wychodziło na różnych cylindrach co to może być?
Stawiam na moduł, ale oba?
Przed chwilą zrobiłem jeszcze pomiar blok 20 pierwsze okno (czyli 5 cylinder) wartość zazwyczaj 1 do 3 czasami wzrasta do 7. Dodam, że cewki wróciły na swoje miejsca. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-08-23, 21:18
|
|
|
Szczerze wątpię by oba moduły na raz trafił pieron ale wszystko się może zdarzyć. Sprawdzałeś na benzynie, czy na gazie czy na jednym i drugim ?
Daj kody wszystkich błędów jaki wyrzuca. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
piotras87
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic [5]
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2, A8 D3 4.2 TDI
Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 22 Skąd: Rawa Maz.
|
Wysłany: 2014-08-23, 22:26
|
|
|
Na gazie i benzynie jest tak samo.
To są błędy zaraz po zamianie cewki 5 na 6:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4D0 907 558 D
Component and/or Version: 4,2L V8/4V MOTR AT D01
Software Coding: 05373
Work Shop Code: WSC 02314
VCID: 2E597F1CEA0C5AE
5 Faults Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - Intermittent
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16687 - Cylinder 3
P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16686 - Cylinder 2
P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Pierwszy dzisiejszy test vegiem pokazał te same błędy tyle że był jeden cylinder 5.
Jutro zrobię więcej testów. Zamienię jeszcze raz cewki 5 na powiedzmy 7 i zobaczymy co wyjdzie na blokach 19 i 20.
Co oznaczaja wartości w tych blokach? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-08-23, 22:41
|
|
|
Zrób coś z sondą bo na tej głowicy wywala 3 błędy.. Masz LPG więc sprawdź czy gazownik nie wpinał się w przewód od lambdy bo wali błędem o przerwie w obwodzie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
piotras87
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic [5]
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2, A8 D3 4.2 TDI
Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 22 Skąd: Rawa Maz.
|
Wysłany: 2014-09-11, 16:11
|
|
|
Hej, ta robota mnie wykończy i nie miałem czasu odpisać. Wymieniłem cewkę na 5 cylindrze, 2 fajki i znalazłem jeszcze uszkodzony wężyk od gazu. Na dzień dzisiejszy zero błędów. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |