Autor |
Wiadomość |
Tom42V8
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 28 Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 13 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2014-09-10, 16:05 [D2 98 4.2PB
] Nie odpala silnik po demontażu
|
|
|
Witam mam problem z moja A8 D2 4.2 wszystko było ok do momentu gdy rozsypala mi się skrzynia biegów, auto miało wyjęty silnik z skrzynią skrzynia była zrobiona zamontowana silnik włożony w auto (silnik nie był ruszany rozkrecany itp) przy próbie odpalania okazało się że auto nie chce odpalić (wszystko ok paliwo jest itp) postanowiłem że auto oddam do elektryka on sprawdził wszystko wszystkie przekaźniki kable bezpiecznik czujniki wszystko jest ok. I co najlepsze żadnych błędów nie ma. Może pomożecie co by mogło być nie tak. Dodam jeszcze że gdy odkrece wężyk od powrotu paliwa to nic nie leci a powinno przepchnac paliwo przez ten zawór przy listwie wtryskowej. A gdy odkrece wężyk od dopływu paliwa po listwy ciśnienie jest. Proszę o pomoc może coś ktoś będzie wiedział co może mu być. |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2014-09-10, 16:41
|
|
|
Zawór regulacyjny (regulator ciśnienia) przy listwie popuszcza przy 3 barach.
Jeżeli nie leci na powrocie paliwo to:
1. za niskie ciśnienie paliwa na wejściu (to że po odkręceniu leci paliwo to nie znaczy, że osiągnęło poziom tych 3 barów /lub 3.5 - nie pamiętam dokładnie/)
2. zaciął się regulator ciśnienia paliwa (bardzo rzadko spotykane by nie popuszczał, zazwyczaj nie trzyma ciśnienia lub cieknie do dolotu).
Do punktu 1. Wpiąć manometr i zmierzyć ciśnienie na przewodzie zasilającym.
Do punktu 2. patrz punkt 1, bo druga możliwość raczej nie wystąpi a jak wystąpi to do wymiany regulator ciśnienia paliwa
A jak jest za niskie ciśnienie paliwa to powodów może być kilka:
1. pada pompa
2. zapchany filtr
3. coś nie tak z koszem paliwowym w zbiorniku (warto dolać Pb sporo ponad połowę zbiornika)
3. zakrzywiony przewód paliwowy (w sensie przekroju).
4. za małe napięcie zaislania pompy paliwa
5... co by tutaj jeszcze wymyśleć
6. styknie tych pierwszych 4 punktów do sprawdzenia |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|
|
|
Tom42V8
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 28 Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 13 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2014-09-10, 16:47
|
|
|
Możliwe ze gdy bedzie miał chodziasz troche za małe cisnienie to nie odpali???
On próbuje tak jak by chciał odpalić, słychać delikatne strzelanie w tłumik.... |
_________________ Kędzia |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
Tom42V8
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 28 Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 13 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2014-09-10, 16:53
|
|
|
Ok Bardzo Dziękuje.
gdy dojde co tak naprawde było opisze ten problem
Pozdrawiam
Tomek |
_________________ Kędzia |
|
|
|
|
Prorok
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 47 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 2014-09-12, 04:37
|
|
|
Witam u mnie podobny objaw tez z powrotu nie leci paliwo kompletna susza ale auto odpala do 2000 i zaraz gasnie ,zdarza sie ze niechce wcale odpali ale gdy popuszcze przewód paliwowy zaraz przy pompie i upuszcze mu tego nabiotego cisnienia autko od razu pali na dotyk ale i tak niechce wejsc na obroty |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-09-12, 07:19
|
|
|
Tom - z ciekawosci zapytam czy rura od filtra do kolektora jest zalozona? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-09-12, 15:17
|
|
|
u mnie tez po urlopie gdy stalo 3tygodnie nie chcial zapalic mimo ze bylo pol baku paliwa. z glupa dolalem do pelna i zagadal jak nalezy. moze to nie pomoze ale strata zadna sprobowac. |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
|