Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB ] Nie odpala silnik po demontażu  
Autor Wiadomość
Tom42V8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 28
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 13
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-09-10, 16:05   [D2 98 4.2PB ] Nie odpala silnik po demontażu

Witam mam problem z moja A8 D2 4.2 wszystko było ok do momentu gdy rozsypala mi się skrzynia biegów, auto miało wyjęty silnik z skrzynią skrzynia była zrobiona zamontowana silnik włożony w auto (silnik nie był ruszany rozkrecany itp) przy próbie odpalania okazało się że auto nie chce odpalić (wszystko ok paliwo jest itp) postanowiłem że auto oddam do elektryka on sprawdził wszystko wszystkie przekaźniki kable bezpiecznik czujniki wszystko jest ok. I co najlepsze żadnych błędów nie ma. Może pomożecie co by mogło być nie tak. Dodam jeszcze że gdy odkrece wężyk od powrotu paliwa to nic nie leci a powinno przepchnac paliwo przez ten zawór przy listwie wtryskowej. A gdy odkrece wężyk od dopływu paliwa po listwy ciśnienie jest. Proszę o pomoc może coś ktoś będzie wiedział co może mu być.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-09-10, 16:41   

Zawór regulacyjny (regulator ciśnienia) przy listwie popuszcza przy 3 barach.
Jeżeli nie leci na powrocie paliwo to:

1. za niskie ciśnienie paliwa na wejściu (to że po odkręceniu leci paliwo to nie znaczy, że osiągnęło poziom tych 3 barów /lub 3.5 - nie pamiętam dokładnie/)

2. zaciął się regulator ciśnienia paliwa (bardzo rzadko spotykane by nie popuszczał, zazwyczaj nie trzyma ciśnienia lub cieknie do dolotu).

Do punktu 1. Wpiąć manometr i zmierzyć ciśnienie na przewodzie zasilającym.

Do punktu 2. patrz punkt 1, bo druga możliwość raczej nie wystąpi a jak wystąpi to do wymiany regulator ciśnienia paliwa

A jak jest za niskie ciśnienie paliwa to powodów może być kilka:

1. pada pompa
2. zapchany filtr
3. coś nie tak z koszem paliwowym w zbiorniku (warto dolać Pb sporo ponad połowę zbiornika)
3. zakrzywiony przewód paliwowy (w sensie przekroju).
4. za małe napięcie zaislania pompy paliwa
5... co by tutaj jeszcze wymyśleć
6. styknie tych pierwszych 4 punktów do sprawdzenia
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Tom42V8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 28
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 13
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-09-10, 16:47   

Możliwe ze gdy bedzie miał chodziasz troche za małe cisnienie to nie odpali???

On próbuje tak jak by chciał odpalić, słychać delikatne strzelanie w tłumik....
_________________
Kędzia
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-09-10, 16:49   

to co piszesz, to typowe objawy zbyt małego ciśnienia paliwa na listwie

Przy 1 bar jak odkręcisz, to będzie sikać jak ta lala... ale do prawidłowej pracy silnika to kiszka.

Ma być 3 lub 3.5 BAR'a bez podciśnienia.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Tom42V8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 28
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 13
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-09-10, 16:53   

Ok Bardzo Dziękuje.

gdy dojde co tak naprawde było opisze ten problem

Pozdrawiam

Tomek
_________________
Kędzia
 
 
Prorok 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 47
Skąd: Knurów
Wysłany: 2014-09-12, 04:37   

Witam u mnie podobny objaw tez z powrotu nie leci paliwo kompletna susza ale auto odpala do 2000 i zaraz gasnie ,zdarza sie ze niechce wcale odpali ale gdy popuszcze przewód paliwowy zaraz przy pompie i upuszcze mu tego nabiotego cisnienia autko od razu pali na dotyk ale i tak niechce wejsc na obroty
_________________

 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-09-12, 07:19   

Tom - z ciekawosci zapytam czy rura od filtra do kolektora jest zalozona?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
stillbadboy 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 254
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-09-12, 15:17   

u mnie tez po urlopie gdy stalo 3tygodnie nie chcial zapalic mimo ze bylo pol baku paliwa. z glupa dolalem do pelna i zagadal jak nalezy. moze to nie pomoze ale strata zadna sprobowac.
_________________
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.