|
Autor |
Wiadomość |
danon
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 31 Sty 2012 Posty: 1 Skąd: Chełmno
|
Wysłany: 2012-01-31, 23:17 [D2 98 4.2PB
] problem z odpaleniem po odpięciu kompów
|
|
|
Jestem nowym użytkownikiem forum więc witam wszystkich.Mam problem taki ze padł mi immobilajzer po zaprowadzeniu go do elektryka i odpięciu imo auto nie chce nadal odpalić jaki może być przyczyna,może to być przyczyną zerwania jakiejś taśmy przy odpinania kompów?? dziękuje z góry za pomoc |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-02-01, 08:37
|
|
|
Tzn odpięty tylko jest fizycznie IMMO ? Jeśli to by miało pomóc to żadnym zabezpieczeniem byłby immobilizer w samochodzie. Trzeba go wyłączyć (w sterowniku silnika podobno można wyłączyć immobilizer - nie wiem jak to zrobić kiedyś info szukałem, znalazłem info że da się ale nie w jaki sposób), wymienić na sprawny (pewnie też wiąże się z kodowaniem sterownika silnika) lub są dostępne emulatory immobilizera np: http://allegro.pl/emulato...2048268038.html |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-02-01, 17:35
|
|
|
No niestety tak jest. Immobilizer to żaden problem w tych autach dla złodzieja. Parę minut i po IMMO, dlatego trzeba doposażać auta w niestandardowe rozwiązania. Dzwoniłem kiedyś do firmy która to sprzedaje i człowiek zapewniał że w A8 na pewno to zadziała - znaczy odblokuje IMO. Dodatkowo osoba z którą rozmawiałem powiedziała, że mają w sprzedaży urządzenia które wpina się w złącze diagnostyczne i parę sekund i auto odpalone. Koszt ok 3tys, tylko że muszą rejestrować sprzedaż każdego urządzenia i mogą je sprzedawać tylko firmą które muszą udokumentować że to urządzenie jest potrzebne do prowadzonej działalności |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-02-04, 13:08
|
|
|
danon napisał/a: | Jestem nowym użytkownikiem forum więc witam wszystkich. |
Pierwszy temat na stronie głównej zaznaczony na czerwono to dział powitań.... jak to możliwe, że jest tak niewidoczny :shock:
Zapraszam do tematu poniżej a dopiero później do pisania innych rzeczy:
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań |
Pozdrawiam, FOSS |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |