|
Autor |
Wiadomość |
DoRuS
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 54 Skąd: Nowy Jork
|
Wysłany: 2010-12-26, 15:43
|
|
|
tez prawda... tyle ze ja mailem wlasnie odwrotnie.... jakos mi sczescie sprzyjalo z niemieckimi... ale tak jak mowisz.... temat rzeka ile ludzi tyle opini ktos moze powedziec ze japonczyki najlepsze... pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
slavoxford
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic/ ręczna
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: audi a8/s8
Wiek: 47 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 29 Skąd: oxford/bielsko-biała
|
Wysłany: 2010-12-28, 19:34
|
|
|
Ciąg dalszy prac: dziś zmierzyłem różnice w cm na skrzyni, automat jest kurcze wielgachny, różnice to szerokość do półosi 500mm, ręczna 260mm długość automat ok 900mm ręczna 800mm czyli czeka mnie jeszcze poza wymianą półosi przedłużenie kardana, dziś roztopy w oxfordzie więc na podjazdach ciężko określić z dokładnością do mm ale to ok 10cm dłuższy wał i 12cm każda z półosi.
Czy szanowni koledzy znają kogoś kto przedłuży mi wał ?
drugie pytanie chciałbym uzyskać 0,8 bara doładowania z kompresora czy ktoś zna wzory na pulley(koło pasowe), i wie jak to policzyć, chcę określić średnice koła pasowego na kompresor, i ile będę potrzebował powietrza i sprawności żeby uzyskać ok 0,8bar
W odpowiedzi na USA kontra Europa corvette ma silnik jak w ciężarówce więc jakich przebiegów się spodziewacie? 8l jak przejedzie 500000 to dopiero się zagrzeje :lol: a przy tym spali tyle benzyny że można sobie kupić 10 takich samych corvette. Silniki Hemi są tak popularne bo zrobią co tylko chcecie 10l v8 spoko, 4L v6 nie ma sprawy dlatego są popularne, że robi się je pod klijenta, ale z 7L V8 340km to coś nie tak i do tego silikonowe kable wysokiego napięcia z kopułki i na środku gaźnik. silnik brzmi fajnie nie powiem ale 100L/100Km to na prawdę optymistyczna wersja. Chip Fuse robił to na jakimś programie, nie ma co porównywać to jak dwa różne światy na dwa różne rynki. My chcemy jak najtaniej jak najwięcej...... ci co robią silniki Hemi też tak chcą. A Amerykanin nie wie że może założyć silnik z s8 13-18L /100km i 360KM zamiast 100/100Km i 340Km
Kolego z tym BMW nie jeździj do mechanika tylko to specjalisty od BMW, to bardzo częste usłyszeć od mechanika "wymień przepływkę" zła interpretacja błędów drogo kosztuje, a może wystarczyło wymienić elektrozawór od podciśnienia, lub jak w benzynowych miałeś nieszczelną odmę olejową. Mechanik ogólny uczy się za wasze pieniądze a specjalista jest droższy, ale pracuje krócej i nie każe kupować części które może na chwile podmienić ze swoich zapasów i sprawdzić... Pzdro |
_________________ wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak.... |
|
|
|
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2010-12-28, 20:45
|
|
|
slavoxford napisał/a: | 8l jak przejedzie 500000 to dopiero się zagrzeje a przy tym spali tyle benzyny że można sobie kupić 10 takich samych corvette. |
Nie ma takiego silnika w corvette ;-) Nie przesadzaj te nowe silniki nie palą więcej niż S8 przy normalnej jeździe, a i podczas pałowania mógłbyś się zdziwić ;-)
slavoxford napisał/a: | Silniki Hemi są tak popularne bo zrobią co tylko chcecie 10l v8 spoko, 4L v6 nie ma sprawy dlatego są popularne, że robi się je pod klijenta, ale z 7L V8 340km to coś nie tak i do tego silikonowe kable wysokiego napięcia z kopułki i na środku gaźnik. silnik brzmi fajnie nie powiem ale 100L/100Km to na prawdę optymistyczna wersja. |
Mówisz o konstrukcji z lat 60-tych więc nie ma się co dziwić bo na tamte czasy to była rakieta. Nie było wtrysku itp.
Na chwilę obecną nie ma 7l Hemi jest 5.7 340KM. ;-) I te 100l to tak z katalogów wyczytałeś czy miałeś styczność? :-> Bo jak słucham takich za przeproszeniem pierdół to.... :evil:
slavoxford napisał/a: | My chcemy jak najtaniej jak najwięcej...... ci co robią silniki Hemi też tak chcą. A Amerykanin nie wie że może założyć silnik z s8 13-18L /100km i 360KM zamiast 100/100Km i 340Km |
Stary o czym ty mówisz? Porównujesz silniki z lat 60-tych i 90-tych? :shock:
A co powiesz na nowego CTS-V np. też powiesz, że nie jeździ?
Zdziwiłbyś się jakie projekty są w stanach. Tyle, że tam nikt nie celuje w 360KM bo to ma każdy LS1 tam idą w 800+ :d |
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-12-28, 21:13
|
|
|
slavoxford napisał/a: | Czy szanowni koledzy znają kogoś kto przedłuży mi wał ? |
w poznaniu jest firma "dera" zajmują się regeneracji wałów, w sumie to robią z nimi wszystko ;-)
Razem z kolegą przerabiamy pojazdy terenowe, i tam dorabiamy wały. Podajesz długość jaki wysuw itp. i robią od zera nowy jak trzeba. W twoim przypadku wysyłasz ten co masz mówisz jaki ma mieć wymiar i taki ci odsyłają. Skracają, wydłużają, spawają, wyważają i odsyłają ;-)
Z kompresorem jakie kółko jakie ciśnienie.
Jaki masz typ kompresora?
i czy producent nie podaje takich informacji? |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2010-12-28, 23:04
|
|
|
Lukas134 napisał/a: | Jest jeszcze 6,1 Hemi SRT8 kolega ma taki Silnik w 300C 450 koni 4,8 do setki |
Ale nie ma już odłączanych cylindrów. ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
slavoxford
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic/ ręczna
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: audi a8/s8
Wiek: 47 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 29 Skąd: oxford/bielsko-biała
|
Wysłany: 2010-12-29, 09:15
|
|
|
Przepraszam kolegę że uraziłem ale 5,7l i tylko 400Hp to troszkę mało nie uważasz? ja tylko porównuje technologię firmy audi która od dziesiąt lat bierze udział w najznamienitrzych wyścigach do firmy która uparła się na silniki dwu zaworowe z półkulistą komorą spalania która podnosiła moc dodając pojemność lub ilość paliwa, swego czasu zrobili silnik który generował zabójczą moc 700hp jak na tamte czasy ogrom, ale technologia nie równa technologi, audi osiąga z 5.2 450 koni a 30 jest zabrane na podstawie porozumienia z lambo. widziałem wyścig corvette z TVR zobacz sam..., chodzi mi nie o to że coś jedzi lub nie, ale o to jakim kosztem, 100/100 to stwierdzenie ile wlejesz tyle spali, miałem lexusa ls400 285 hp z 4.0l super autko tyle że palił mi w mieście min 25 a średnio 30-35l na sto, czy to ok? jak dla kogo 300HP z 4.0l nie jest złym wynikiem to super skonstruowany samochód, cichszy i wygodniejszy niż audi, ale w audi przy 4,2 mam 65 koni więcej za pół ceny paliwa, rozumiesz kolego, chodzi mi o to, że porównujemy samochody z dwóch półek cenowych i klas.A co do silnika 7.0 i 500hp ile waży taki silnik, jak to skręca na krętej drodze, jakie czasy robi? myślę że filozofią audi jest jak najmniejszy silnik z jak największą mocą, zobacz wyścig C-klasy 6,3 z jakimś turbo silnikiem o podobnej mocy, c klasa wypada z zakrętów i rusza pierwsze metry jak słoń, Audi zmontowało 2,5 turbo o ok 550-570hp żeby wygrać na torze z V8 z USA, myślą żeby dać jak najlepszy produkt za określone pieniądze, w Usa często masz śliczne autko z ogromnym silnikiem i lichym wykończeniem i jakością, mniejsza konkurencja czy coś, a i o spalanie nikt nie dbał w stanach co się zmienia na szczęście. Na pytanie jakie autka najczęściej przerabia się na gaz słyszę odpowiedź amerykańskie, nikt mi nie powie że nie.Duża pojemność kontra technologia.
[ Dodano: 2010-12-29, 09:19 ]
przemoR888, dzięki bardo :-)
[ Dodano: 2010-12-29, 10:52 ]
http://www.youtube.com/watch?v=vmnQTFFwE30
http://www.youtube.com/watch?v=g4CPBfpnye0
http://www.youtube.com/wa...&feature=relate
fajne autko ta corvette za tę cenę po prostu super :evil: , bez przekory robi robotę, ale jak już wcześniej napisałem popatrzcie 6,2 supercharged tylko 630hp, r8 5,2 519hp na sprint lekko szybciej corvette ale w życiu trzeba czasem zakręcić, nasz temat o tuning mechaniczny nie zapominajmy :mrgreen: podziwiam niemieckie konstrukcje że z 3.0 potrafią zdziałać 330hp z 5,2 520hp, z 4,2 420hp a amerykanie z 7,0 500hp a z kompresorem wiemy jak jest, super super super, czyli zabawa super, dźwięk super, jazda na maxa super. tyle że można technologicznie go zastąpić i dopiero zamontować :lol: tuning ideału, sam zakładam kompresor ale z 4,2 celuje pod 480-500hp bo po samym chipie jest 407 z 4,2 z 2000r no nie? |
_________________ wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak.... |
Ostatnio zmieniony przez slavoxford 2011-05-11, 16:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-12-29, 10:58
|
|
|
slavoxford napisał/a: | Przepraszam kolegę że uraziłem ale 5,7l i tylko 400Hp to troszkę mało nie uważasz?
(...) |
Noi tutaj popieram kolegę w całej rozciągłości.
Kiedyś kiedyś jeździłem Chevym Caprice Kombi 5,0V8...
auto wielgachne, nietuznkowe, ciężko przejść obok niego nie wykazując nawet szczypty zainteresowania. Wygoda a i owszem duża - z przodu duża kanapa na 3 osoby, z tyłu druga kanapa na której niby tylko 3 miejsca siedzące ale tak naprawdę bez problemu usiądą 4 osoby i w bagażniku rozkładana z podłogi ławka na której bez problemu (tyłem do kierunku jazdy) mogą jechać 2 dorosłe osoby. Zawieszenie jak na nasze polskie drogi na pierwszy rzut oka też bajka bo miękko ale... z drugiej strony kołysze jak na pełnomorskim jachcie na środku oceanu i o szybkiej jeździe po krętych mazurskich drogach możemy zapomnieć.
A teraz najlepsze na koniec - moc silnika... żenada... Omegą MV6 3,0 wciągałem go nosem... a spalanie to już wogóle porażka - stację benzynową traktowałem jak wroga publicznego nr 1 i nie pamiętam czy kiedykolwiek zatankowałem go "pod korek".
Co do 5,7HEMI - znajomy ma dwa auta z tym silnikiem... Dodge'a Ram oraz Dodge'a Magnum. Ma gość fantazję i jest tradycjonalistą (dla niego LPG to tylko do kuchenek gazowych) więc jeździ tylko na PB ale jak kiedyś ruszyliśmy w podróż przez pół Polski moją eSą to nie mógł wyjść z szoku... tempo podróży dosyć szybkie a spalanie na poziomie 15 litrów... kiedy uświadomił sobie jeszcze że jest to około 18 litrów LPG i przeliczył to na koszt przejechania 100km (wtedy było to jakieś 40pln) to się załamał bo koszt 100km jego Magnumem przy takiej fantazyjnej szybkiej jeździe to jakieś 100pln gdzie moja eSa wcale nie ustępuje dynamice a wykończeniem wnętrza wręcz przewyższa jego Magnuma.
Przyznaję że fajne są te amerykańskie auta i kilka razy przymierzałem się aby jako drugie auto kupić jakiegoś Vana (Dogde Grand Caravan) albo duże kombi (Dodge Magnum) ale tyle razy co nimi jeździłem to środek (przede wszystki te tandetne plastiki) do dzisiaj mnie nie przekonuje a spalanie i moc generowana z tych dużych silników już kilka razy ostudziły te moje zakupowe zapędy :-?
Jak na razie pozostanę jednak wierny niemieckiej motoryzacji i w nadchodzącym roku najprawdopodobniej pod dom powróci drugie auto z pierścieniami ale prawie na pewno nie będzie to A8 :lol:
slavoxford napisał/a: | (...) sam zakładam kompresor ale z 4,2 celuje pod 480-500hp bo po samym chipie jest 407 z 4,2 z 2000r no nie? |
Ciekawe ciekawe...
ja też dłubnąłem i "cipnąłem" swoją eSę ale 400KM jeszcze nie osiągnąłem nie wspominając już o ogólnych problemach z pomiarami na hamowni :-P |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2010-12-29, 19:18
|
|
|
slavoxford napisał/a: | Przepraszam kolegę że uraziłem ale 5,7l i tylko 400Hp to troszkę mało nie uważasz? |
Nie uraziłeś. No z 12 lat temu konkurencja niemiecka np E55 354KM, M5 400KM, RS6 BITURBO 450KM. :mrgreen: Tak więc 405HP w Corvette C5 nie było złym wynikiem. ;-)
slavoxford napisał/a: | 100/100 to stwierdzenie ile wlejesz tyle spali, |
Wiem ;-)
slavoxford napisał/a: | widziałem wyścig corvette z TVR zobacz sam..., chodzi mi nie o to że coś jedzi lub nie, ale o to jakim kosztem, 100/100 to stwierdzenie ile wlejesz tyle spali, miałem lexusa ls400 285 hp z 4.0l super autko tyle że palił mi w mieście min 25 a średnio 30-35l na sto, czy to ok? |
Widziałeś najsłabsze LS2 400konne. Miałem LS400 i nigdy nie palił mi tyle co tobie. :shock:
slavoxford napisał/a: | A co do silnika 7.0 i 500hp ile waży taki silnik, jak to skręca na krętej drodze, jakie czasy robi? |
150kg z osprzętem w serii niskie 12-stki C4 Uwierz mi, że nowe corvette skręcają. ;-)
slavoxford napisał/a: | Na pytanie jakie autka najczęściej przerabia się na gaz słyszę odpowiedź amerykańskie, nikt mi nie powie że nie.Duża pojemność kontra technologia. |
W stanach na pewno bo więcej jest amerykańskich u nas odwrotnie. Tylko nie mów, że S8 jest ekonomiczna. :mrgreen:
slavoxford napisał/a: | w Usa często masz śliczne autko z ogromnym silnikiem i lichym wykończeniem i jakością |
Zgadza się liche wykończenie to niestety norma. Wyjątkiem są nowe cadillaki, które już jakoś wyglądają. :-|
slavoxford napisał/a: | fajne autko ta corvette za tę cenę po prostu super , bez przekory robi robotę, ale jak już wcześniej napisałem popatrzcie 6,2 supercharged tylko 630hp, r8 5,2 519hp na sprint lekko szybciej corvette ale w życiu trzeba czasem zakręcić, |
Jak już pisałem Corvette i Cts-v skręcają. ;-) W końcu rekord pętli na Nurburgringu zobowiązuje. ;-)
slavoxford napisał/a: | popatrzcie 6,2 supercharged tylko 630hp, r8 5,2 519hp |
Waga kolego waga robi robotę. Nowe RS6 1800KG i co ci z 700KM jak auto ciężkie bo nawalili elektroniki i innego szmelcu. :evil:
slavoxford napisał/a: | tuning ideału, sam zakładam kompresor ale z 4,2 celuje pod 480-500hp bo po samym chipie jest 407 z 4,2 z 2000r no nie? |
No to po co zakładasz kompressor jak taki idealny jest silnik audi? Do corvette kompresor jest be ale do audi już ok? :-?
FOSS napisał/a: | A teraz najlepsze na koniec - moc silnika... żenada... Omegą MV6 3,0 wciągałem go nosem... a spalanie to już wogóle porażka - stację benzynową traktowałem jak wroga publicznego nr 1 i nie pamiętam czy kiedykolwiek zatankowałem go "pod korek". |
No tutaj to jest motor archaiczny, który nigdy nie jechał więc bez sensu porównanie. Powinieneś się przejechać impalą SS wtedy omega może robić....
FOSS napisał/a: | Magnumem przy takiej fantazyjnej szybkiej jeździe to jakieś 100pln gdzie moja eSa wcale nie ustępuje dynamice a wykończeniem wnętrza wręcz przewyższa jego Magnuma. |
To przecież normalne bo magnum to badziew jakich mało nie ma co porównywać do wykończenia wnętrza. Ale RAM SRT10 to inna bajka. :mrgreen:
FOSS napisał/a: | Przyznaję że fajne są te amerykańskie auta i kilka razy przymierzałem się aby jako drugie auto kupić jakiegoś Vana (Dogde Grand Caravan) albo duże kombi (Dodge Magnum) ale tyle razy co nimi jeździłem to środek (przede wszystki te tandetne plastiki) do dzisiaj mnie nie przekonuje a spalanie i moc generowana z tych dużych silników już kilka razy ostudziły te moje zakupowe zapędy | No to tutaj byś się rozczarował. Słabe skrzynie nie mówiąc o wnętrzu.
Polecam Escalade z LS6 na pokładzie szybkie i ekonomiczne w miarę, a do tego fajnie wykonane. ;-)
FOSS napisał/a: | Jak na razie pozostanę jednak wierny niemieckiej motoryzacji i w nadchodzącym roku najprawdopodobniej pod dom powróci drugie auto z pierścieniami ale prawie na pewno nie będzie to A8 |
Ja też lubię niemieckie auta ale kocham też amerykańskie. Sprzedam S8 i coraz bardziej Phaeton W12 za mną chodzi. Wolałbym A8 W12 ale kasa większa. :-/ |
|
|
|
|
slavoxford
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic/ ręczna
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: audi a8/s8
Wiek: 47 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 29 Skąd: oxford/bielsko-biała
|
Wysłany: 2010-12-29, 22:13
|
|
|
FOSS napisał/a: |
Ciekawe ciekawe...
ja też dłubnąłem i "cipnąłem" swoją eSę ale 400KM jeszcze nie osiągnąłem nie wspominając już o ogólnych problemach z pomiarami na hamowni :-P |
W tym temacie polecam DNA tuning, sam chip nie wystarczy gość zmienił soft, mapy,pozbył się immo, i pogrzebał przy epromach coś polutował, coś wymienił(magik jakiś) i do tego niestety ale gaz przeszkadza koszt to 180 funa plus hamownia 80, tj 70 ale że ponad 300hp 10 etra, ale faktycznie te 407 to nie wartość zmierzona na hamowni, bo rzeczywista wartość była mierzona na moim silniku w nie moim aucie na Bp95, bez modyfikacji które zrobiłem w autku o większej masie i standardowych olejach i świecach, to było 396Km automat,te 11 Km to wynik świec platynowych, filtru K&N, zmiany dolotu, i polerowanego dolotu, ale co ważne tylko do momentu wtryskiwacza, potem musi być mat żeby drobinki benzyny nie przyklejały się do powierzchni i nie powodowały skraplania, czyli tak, przyznaje się wartość z KALKULATORA 13% wzrostu mocy z nominalnej, poparta JEDNAK nie tylko obliczeniami producentów części czyli 3-7%filtr, 3-5%świece 1-2% paliwo nie mam pojęcia o dolocie ile, no i leje tylko 98 power z shela.Ale dziś na mokrym zamieliłem kołami na 245/45/19 falken super sport opony 7mm, i po 5,6sek mam setkę (program ze scan tool do liczenia ze startu zatrzymanego do 62mil/H), rozmawiałem też z DNA tuning, w podobnym autku na tym samym silniku miał 407 w pierwszym i 410 w drugim mierzeniu na 98octan, skrzynia manualna,tylko K&N. więcej nie wiem. Sorko za to, tak czy owak 400 jest do zrobienia, choć ekonomiczny to raczej już nie będzie na programie :roll: nie długo sprawdzę dokładnie i wsadzę kompresor więc na pewno napiszę. A i miałem wykres z pierwszego hamowania gdzieś, muszę to poszukać bo sam jestem ciekaw ile było NM. Strasznie się cieszę, że sprowokowałem rozmowę, za te cenne komentarze, a i czytelnicy potwierdzają jedynie znajomość tematu i to że na prawdę A8team jest na poziomie, ;-) o niebo wyższym niż podobne fora, gdzie ludzie wypisują takie rzeczy nie stworzone że aż źle się to czyta. Nie mówiąc o zwrotach... Pozdrawiam wszystkich z naszego forum.
[ Dodano: 2010-12-29, 22:44 ]
ten szmelc nazywa się quattro, i na torze pokazuje jak łatwo się go prowadzi, a w corvette jak nie jesteś zawodowcem to nawet nie ominiesz pachołka, autko na tor nie na drogę zresztą Jeremi Klarkson to samo powiedział,
Iceman napisał/a: |
No to po co zakładasz kompressor jak taki idealny jest silnik audi? Do corvette kompresor jest be ale do audi już ok? :-? |
nie zrozumiałeś, chodzi o to że ze względów praktycznych lepiej jest zoptymalizować silnik 6,2 niedoładowanego do 620Hp niż ładować kompresor żeby to osiągnąć, czyli jeśli bazą jest silnik 6,2 620hp, a przyrost mocy jest ok 20-35 procent z kompresora to z 620 jest więcej przyrostu niż z ok 450 -500 które ma podobny silnik corvette. kompresor jest zdecydowanie ok w każdym autku z V8 i nie tylko, zwłaszcza na tor.... Fajnie porównujesz rs6 to samochód sportowy ale kombi na 5 osób i psa, corvette jest z plastiku i ma 2 miejsca siedzące czyli to klasa super sport a pojemność klasyfikuje ją w dziale R8, lub Veyron bo to koncern VW, i przejedź się tymi trzema i sam wybierzesz. Jak napisałem to super fura maże o takiej ale są lepsze.
[ Dodano: 2010-12-29, 23:32 ]
150 kg z osprzętem, to niewiarygodne, po dodaj mi proszę źródło tej wiedzy, 7,0 L silnik ? kurde a moja skrzynia waży ze 120 a manual dobre 80 plus półosie?,nie mówiąc o kole zamachowym i sprzęgle, to jak oni robią te niutono-metry, jak dwu-mas i 100%dwu-tarczowe sprzęgło będzie lekko ok 20kg, plus alternator 8kg,wspomaganie 3kg,koło pasowe 2kg system dolotu dobre 12kg a gdzie głowice wał i tłoki. Rewelacja!!! zmieniam zdanie Stary, to rewelacyjny wynik 150Kg robi 500KM szok... jak by to wsadzić w motocykl to było by 2Km/ kg masy...
pogadajmy o tuningu.... ktoś coś planuje robi? piszcie po to tu wszyscy jesteśmy,
podzielcie się wiedzą załóżcie nowy temat jest tu tyle fachowców z wiedzą wartą tysiące złotych. Podzielcie się wiedzą, widzieliście projekt A8 1700Km też raczej tip na manu :-D albo S8 mtm supercharged, albo A8 2,8 quattro Vs corsa 115koni, nie no na ostatnie jak patrze to połaczę. to youtube. można by spróbować w mojej przeróbce skrzyń z silników 2,5 Tdi dają radę z 4,2 bez obaw to dla kolegów którzy kombinują nad tym samym co ja, z RS4,6 tylko łapy się różnią i ratio, da się przeżyć minimalne różnice, zobaczcie te 3 namiary... :-P kumpel Angol robi rs2 Nie wiem dokładnie, ale urzył 340HP S8 silnik i 2,5Tdi skrzynia dokłada turbiny ale z tym akurat opornie ze względu na miejsce, nawet ramę przedłużył o 12cm żeby skrzynia weszła do kit Kara można wsadzić skrzynie Zh z lewarkiem na skrzyni to zarąbiście ułatwia konstrukcje.
[ Dodano: 2010-12-29, 23:45 ]
:idea: wiadomość z ostatniej chwili, ponieważ gadałem z gośćmi co stroją silniki, jeden z nich ma hamownie dla silników wolno stojących czyli zmierzy mi moc przed, i po zamontowaniu kompresora. Super się cieszę to małe labolatorium Sportu jak to nazywam. nie będzie niedomówień ile na quattro, a ile na ciśnienie w kołach jest strat....
Poprawiłem kwestię cytatu bo zjadłeś jednego taga i się nie zacytowało.
Nie stresuj się tym bo to tylko kosmetyka ale łatwiej się czyta.
FOSS |
_________________ wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak.... |
|
|
|
|
|
|
|
DoRuS
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 54 Skąd: Nowy Jork
|
Wysłany: 2010-12-31, 12:33
|
|
|
slavoxford, no masz racje....stanelem raz z kolesiem ktory mial dodge chargera 3.5l a ja swoim mini cooperem s 1.6 z superchargerem... i co....? z kolesiem robilem co chcialem... od startu nawet niepodjechal... amerykanskimi jezdze na codzien roznymi... moze to i niektore ladne... albo wygodne... ale kokpit wykonczenia, rozmieszczenie gozikow... rozwiazania techniczne... to do szfabow daleko im... jechal kto nowym camaro? siedzial..? szybciej wysiadlem jak wsiadlem...!! akurat mialem wtedy s4 z 2005 roku i pokazalem temu "szczesliwemu" wlascicelowi tego camaro... oslupial... niemowiac juz o wrunkach jezdnych.... i niema sily ktora mnie przekona do amerykancow!!
pozdrawiam i szczesliwego nowego roku.... |
|
|
|
|
slavoxford
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic/ ręczna
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: audi a8/s8
Wiek: 47 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 29 Skąd: oxford/bielsko-biała
|
Wysłany: 2011-01-10, 22:55
|
|
|
Dziś doszły prawie wszystkie części, które potrzebowałem, pedały z wersji europejskiej są jak lustrzane odbicie, półosie znacznie dłuższe, a do lewarka zmiany biegów wciąż brakuje mi części idącej do skrzyni, ale kupiłem równolegle z a6 więc będzie co wsadzić, jedyny ból to wał kardana, ale i to się zrobi, nie wiem tylko czy ktoś to wyważy mi tutaj. Sprzęgło wygląda jak ze startreka, aż strach co się stanie jak je wsadzę, gość adoptuje ceramiczne okładziny z helikoptera, o tyle lepsze od klocków ceramicznych że jest to pierścień jak oryginał tyle, że na dodatkowych dwóch pierścieniach stalowych przynitowanych miedzianymi nitami to wzmocnionego dysku i frezowane na 8 klocków ciernych z rowkiem chłodzącym pośrodku. i regeneracja to pół ceny klocków. dołączę fotki wszystkiego krok po kroku troszkę później.
[ Dodano: 2011-01-17, 00:58 ]
Już jutro biorę się za wyjęcie silnika i skrzyni, ciekawe jak to pójdzie, trzymajcie kciuki :lol:
[ Dodano: 2011-01-18, 13:00 ]
Iceman napisał/a: | 150kg z osprzętem w serii niskie 12-stki C4 Uwierz mi, że nowe corvette skręcają. ;-) |
to oficjalna odpowiedź na pytanie ile waży silnik z corvette nadesłana do mnie z fabryki silników HEMI wczoraj:"The shipping weight of the engine with crate & all accessories is 270KG without accessories is 245KG
Let me know if you have any more questions
Thanks
Kolby
No ale i tak, to nie wiele bo około 50kg wiecej niż audi 4,2 a to 7 litrów
:-D
[ Dodano: 2011-01-20, 10:09 ]
Wczoraj wyjąłem skrzynie i silnik i się okazało, że koło zamachowe jest z przed liftu i jest na 10 zamiast na 8 śrub, załamka, bo przecież to wiem a nie zajarzyłem wrzucę fotki wieczorem :cry:
[ Dodano: 2011-02-15, 03:47 ]
Audiczek postawiony na koła 4 dni temu, musiałem kupić wszystko w servisie audi, tz koło zamachowe,docisk,łożysko, śruby i wał kardana, do tej pory myślałem, że szkoda było tyle kaski ładować w staruszka, wiele obaw, jeszcze biegi nie wchodziły, zwłaszcza wsteczny, ale okazało się ,że skrzynka sucha więc płukanko i nowy olej, bałem się również sprzęgła ceramicznego, ale już wiem, że każde następne będzie ceramiczne, ruszyłem delikatnie żeby wyczuć jak bym zapomniał coś dokręcić, bo po nocach siedziałem żeby to skończyć, malowałem kołyskę i odnawiałem koła pasowe żeby autko nabrało wyglądu, nowy rozrząd, napinacze i pasek, wrzucę fotki w ciągu paru dni bo dziś mam pierwszy dzień neta, wracając do ruszyłem delikatnie :roll: z 1ki 1/4 gazu potem 2 i pól gazu i kosmicznie, koledzy kosmos, ma taki wydar, że do 3go biegu słyszę poślizg kół przy wyłączonym ASR, niezłego latawca zrobiłem, masakra jak to chodzi, cieszę się jak dziecko. Pozdrawiam maniaków szybkości :-D nie liczyłem, że to aż taka różnica, dodam tylko, że bardzo ważne jest poprawne ustawienie rozrządu. 220km/h i każde nastepne 20 trwa 5sec. Boję się własnego autka a jeszcze nie dawno chciałem kompresor wstawiać, o poczekam na to dobre pół roku aż się przyzwyczaję. teraz kabelki, tapicerka, myjnia, i hamownia.
[ Dodano: 2011-04-18, 09:20 ]
witam ponownie to 10 z wielu fotek jakie udało mi się zrobić podczas prac nad niuniakiem, dodam tylko że nie było to tak proste jak wynika z fotek :-D
http://www.fotosik.pl/pok...8484c025a4.html
http://www.fotosik.pl/pok...8226dc7d89.html
http://www.fotosik.pl/pok...9a43abd1bf.html
http://www.fotosik.pl/pok...e5b317dd0d.html
http://www.fotosik.pl/pok...95d04080f8.html
http://www.fotosik.pl/pok...f408243c28.html
http://www.fotosik.pl/pok...2dadd1b4e3.html
http://www.fotosik.pl/pok...86132ccf1f.html
http://www.fotosik.pl/pok...d90afb0f60.html
http://www.fotosik.pl/pok...37ee9172d3.html
[ Dodano: 2011-05-05, 18:28 ]
Witam serdecznie, okazało się że tuner, który robił mi softa do niuniaka, sprzedał swojego golfa i zarażony S8, kupił właśnie S8, ma go na tipie, a jak wiadomo nie od dziś mózgowcy maja problemy to zchamować, John tak się gość nazywa ma najnowszy sofcik już wgrany u siebie i namawia mnie na to samo, ponoć rewelka. Plan jest taki pojedziemy razem do Banbury to takie miasteczko gdzie tworzy się super sportowe furki, mają sprzęt za kilkaset tysięcy funtów. Zchamujemy mojego na tym co jest, na serii, i na najnowszym, wyniki już niebawem, tiptronic i manual ten sam silnik, koła ciśnienie, trzy różne sterowniki, raz na zawsze wyjaśnimy tą zagadkę 6 wyników. Muszę się do czegoś przyznać tak mi się spodobało ruszanie z piskiem na 245/40/19 że skończyłem sprzęgło po ok 800km, ponoć na serii 3 ruszenia na max i śmierdzi spalonym a 3 kolejne i po sprzęgle, ciekawe czy to prawda, postanowiłem sprawdzić ten mit i kupiłem OM disc wczoraj będzie za 7dni z Niemiec, Przedziwne że ceramiczne niczym nie pachniało, po prostu się skończyło. :cry: 1000 zł na miesiąc jeżdżenia. a teraz organiczne na tydzień? zobaczymy.... pozdrawiam |
_________________ wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak.... |
|
|
|
|
|
|
|
SPAM-wojtek_gtx [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-08-09, 17:50
|
|
|
Witam
Możesz wyszczególnić - wypisać co trzeba zakupić do przekładki S8 automat na manuala .
Zamierzam się z zakupem takiego auta i od razu będę robił przekładkę skrzyni .
Generalnie będzie to duży i mocny projekt który na pewno opiszę ale to jak już kupię wóz - motor do projektu już mam ;-) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|