Autor |
Wiadomość |
emre
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 60 Skąd: Tomaszów Lub
|
Wysłany: 2013-01-23, 19:46
|
|
|
Panowie odgrzebię temat. Jakby wyglądało podłączenie radia Navi Plus do takiej wersji jak w tej aukcji?
http://otomoto.pl/audi-a8...-C27685693.html
Szukam A8 ale wiele jest bez tego fajnego radia z ekranem i TV, da się przełożyć? |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-01-23, 20:23
|
|
|
Wszystko się da. Przekładasz ramkę, kosz, navi (najlepiej DX), guziki, elektryka guzików, elektryka navi, Jak chcesz TV to tuner w bazażniku później tuner cyfrowy, okablowanie do niego, anteny na tylnej szybie i podłączenie się do nich, wiercenie dzióry na klapie do anteny GPS, jak chcesz RDS na FISie to tuner TMC i co najważniejsze długie godziny grzebania w kabelkach i schematach. :lol:
Z ciekawości miałej jednego preFla z taką navi (troszeczkę inny kształt obudowy) w ramce starego typu. Był to oryginał. Miał wszystkie te same funkcje co te w Fl, oprócz TV i wersji DX. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-23, 20:25
|
|
|
Jesli chcesz mieć samą navi a raczej jej audiovizualna funkcje to się da. Navi może nie hasać a juz na pewnow przedlifcie nie pójdzie nowszy climatronic chyba że zastosujesz komplet z zegarami z polifta. Były tu operacje wkladania samej navi,jak i np RNSy Troszke rzeźbienia jest |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-01-23, 20:25
|
|
|
zapomniałem jeszcze dodać, że klimatronik też musisz zmienić a kostki od niego napewno nie pasują plug&play :-D |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-23, 20:31
|
|
|
Simone331 napisał/a: | zapomniałem jeszcze dodać, że klimatronik też musisz zmienić a kostki od niego napewno nie pasują plug&play :-D |
Nie musi zmienić. Byla Tu na forum opisywana operacja instalacji samej navi do prelifta. |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-01-23, 20:37
|
|
|
Apophis to już zależy od gustów użytkownika. Widziałem te przeróbki i nie bardzo mi to podchodzi. Z drugiej strony jak juz wrzucasz navi to nie lepiej wszystko pozmieniać na Fl?
Pisałeś, że jeśli zmienić klimatronik to trzeba zmienić zegary. Wytłumacz mi dlaczego? Rozumiem, że klima łapie cana z zegarów, czy sie mylę? |
|
|
|
|
|
|
|
emre
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 60 Skąd: Tomaszów Lub
|
Wysłany: 2013-01-23, 20:52
|
|
|
Czyli zbyt dużo rzeźbienia. Nie myślałem o przed lifcie, chodziło mi o polifta z takim radiem jak w powyższym linku
Dzięki ;-) |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-23, 21:21
|
|
|
Simone331 napisał/a: | Pisałeś, że jeśli zmienić klimatronik to trzeba zmienić zegary. Wytłumacz mi dlaczego? Rozumiem, że klima łapie cana z zegarów, czy sie mylę? |
Dokladnie. Chodzi własnie o ten CAN. WIęc reasumując pełna opcja bedzie hasać tam gdzie będą hasac zegary a te nie pójdą w modelach ze skrzynią 4hp. Wersje tuż przed liftem na pewno da sie zaadoptować. Zalezne jest to własnie od nowszego sterownika skrzyni 5hp. Z niego trza brac CANa do zegarów a z nich do climatronica. Bardzo dużo upierdliwej roboty drodzy panowie |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-01-23, 21:22
|
|
|
kostki akurat pasują ale sama klima a dokładnie kompresor nie ruszy sama z siebie
już było to dyskutowane |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-23, 22:12
|
|
|
Simone331 napisał/a: | Apophis czyli w takiej jak Twoja A8 nie da się zrobic takiej przeróbki? Tylko te z 5hp...?
I jeszcze jak już temat skrzyń to z początku rocznika były montowane 5hp i do kiedy montowali 4hp?
| Jak dobrze pamiętam to 5hp były montowane już od modelowego 96r.i wyparły własnie 4 hp. W tym roczniku 96 można było znaleźć A8 z taką i taką skrzynią. Dodam jeszcze że żeby zamontowac poliftowe zegary i climatronic musi być skrzynia z tipem! Bez tego chyba nie znajdziemy odpowiedniego sygnału. No i tak u mnie nie da sie zrobic przerobki,dlatego masz ode mnie eSowe poliftowe zegary |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-23, 22:29
|
|
|
Sęk w tym przyjacielu że ten rodzaj skrzyni ma bliżej do tych starszych konstrukcyjnie ktore nie miały zadnej elektroniki. No ma wprawdzie już mechatronike i sekwencyjna zmianę biegow ale nie posiada jeszcze CANa. Moj sterownik to jak dobrze pamiętam wersja 17 a CAN miały od 18stej. i już 5Hp. Kabel jest ale sygnału nie ma. Mozliwe że cos dało by sie wydobyć z samego ECU ale to juz przekraczało nasze mozliwości. |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-01-23, 22:41
|
|
|
Szkoda troszeczkę, że takich przekładek nie da się zrobić. :-/
Ale popytam jeszcze fachowców w tej sprawie. :peace:
Swoją droga mam plan zakupu takiej audi ze skrzynią 4hp właśnie, a że leży u mnie kompletny kremowy środeczek od FLa (plus moje stare eSowe zegary) to miałem chęci je tam zapakować i zrobić elegancki niedzielny dupowozik. :lol:
A dlaczego 4hp? Kumpel mnie przewiózł A8 z taką skrzynią i śmiem sądzić, że o niebo lepiej idzie od 5hp. :d |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-23, 22:47
|
|
|
W tym temacie rozjaśnił mnie kolega k44761. Ma bogatą wiedze i doswiadczenie w takich przekładkach. Obawiam sie że ta przekladka nawet jak jest mozliwa to bardzo trudno bedzie ją zrealizować-chodzi o sterowanie CANem poliftowych zegarów. Ale poza tym jesli chcesz sobie przedlifta nabyc to polecam
CO takiego Ci sie spodobało w 4 biegowej skrzyni czego nie ma piątka?? |
|
|
|
|
|