Autor |
Wiadomość |
Jędruś
Użytkownik
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 55 Dołączył: 12 Lut 2011 Posty: 7 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 2015-12-29, 21:08 [D2 95 2.8PB/LPG
] Wibracje podczas hamowania
|
|
|
Witam wszystkich Mam poważny problem z wibracją podczas hamowania przy każdej prędkości czym szybciej tym bardziej wibruje, jak lekko nacisnę hamulec to są koszmarne wibracje jak docisnę mocniej hamulec to mniej wibruje, ale pedał pulsuje. Tarcze hamulcowe mam roczne firmy ATE i przetoczyłem by sprawdzić czy to wina tarcz, ale nic nie pomogło, nowe klocki hamulcowe ferodo, wymieniłem też tarcze tył nowe ATE i klocki ferodo nic nie pomogło, wymieniłem wszystkie wahacze przód, mechanik wymienił wszystkie gumy tylnej belki i wahacze tył i nadal są wibracje, wymieniłem zaciski hamulcowe regenerowane przód i nadal są wibracje, wymieniłem zaciski tył też regenerowane i też nic nie pomogło. Nie wiem już co może być przyczyną wibracji, skończyły mi się pomysły, może ktoś ma jakiś pomysł co jest przyczyną wibracji ? pomocy
Audi A8.jpg Moja Niunia |
|
Plik ściągnięto 48 raz(y) 67,68 KB |
|
_________________ Nie ma jak Audi !!!! |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-12-29, 21:22
|
|
|
stawiam ze nadal tarcze dają dupy |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Jędruś
Użytkownik
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 55 Dołączył: 12 Lut 2011 Posty: 7 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 2015-12-29, 22:07
|
|
|
Dziś wymieniłem też opony na zimowe i wyważyłem i też nie pomogło, jutro zbieżność i kąty po wymianie wahaczy, piasty to już mechanik sprawdzi może on znajdzie przyczynę , ja już się poddałem jak naprawi to napiszę jaka była przyczyna |
_________________ Nie ma jak Audi !!!! |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-12-30, 13:45
|
|
|
Sprobuj jeszcze raz odpowietrzyc uklad hamulcowy ...z wlaczonym zaplonem ! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Jędruś
Użytkownik
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 55 Dołączył: 12 Lut 2011 Posty: 7 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 2015-12-31, 12:42
|
|
|
Zbieżność i kąty wykonane , jest trochę lepiej ale nadal wibracje przy hamowaniu . Byłem u mechanika i stwierdził bym pojechał na przetoczenie tarcz na samochodzie, czy to dobry pomysł ? dodał też bym kupił sobie tarcze brembo nawiercane kierunkowe i będę miał spokój na lata, co wy na to ? danishow, spróbuję jeszcze też twojej propozycji. |
_________________ Nie ma jak Audi !!!! |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-12-31, 16:00
|
|
|
Jędruś napisał/a: | dodał też bym kupił sobie tarcze brembo nawiercane kierunkowe i będę miał spokój na lata, co wy na to ? | Na pewno będą lepsze od obecnych ale jak ich prawidłowo nie "przygotujesz" do użytku to też zaczną latać na boki! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
mgg73
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 14 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: 2015-12-31, 22:38
|
|
|
danishow napisał/a: | Sprobuj jeszcze raz odpowietrzyc uklad hamulcowy ...z wlaczonym zaplonem ! |
Mam podobne problemy z biciem tarcz po ich wymianie ale w tym samym czasie wymianiałem również płyn hamulcowy. Zastanawiam się co może zmienić włączeniu zapłonu w trakcie odpowietrzania? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-01-01, 14:00
|
|
|
mgg73 napisał/a: | co może zmienić włączeniu zapłonu w trakcie odpowietrzania? | Przy wymianie zacisków hamulcowych, może dojść do częściowego ubytku płynu hamulcowego w bloku ABS. Włączenie zapłonu powoduje otwarcie kilku zaworków w bloku, w których może gromadzić się powietrze. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
Jędruś
Użytkownik
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 55 Dołączył: 12 Lut 2011 Posty: 7 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 2016-04-04, 17:04
|
|
|
Witam wszystkich i przepraszam, że tak długo nie pisałem, ale wyjechałem służbowo do Dani na trzy miesiące. Po powrocie czytałem jeszcze raz wszystkie wasze porady. Posłuchałem się preston81 i zakupiłem nowe tarcze firmy zimmermann nawiercane i klocki hamulcowe ferodo, przed montażem wszystko dokładnie wyczyściłem i nasmarowałem tłoczki w zaciskach. Przyszedł czas na przejażdżkę, no i stał się cud zero bicia nawet przy prędkości 230 km/h. Dziękuję wszystkim za porady i poświęcony czas. |
_________________ Nie ma jak Audi !!!! |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-06-06, 11:58
|
|
|
no i masz spokuj |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2016-07-17, 09:11
|
|
|
Panowie.
Mam w swoim A8 zaciski dwutłoczkowe czyli 4 klocki na koło.
Zawiecha nowa, klocki i tarcze nowe. Jednak delikatne bicie pozostało. Ale tylko przy prędkości 100km/h i w górę.
Obstawiam, że któryś tłoczek nie domaga z racji tego, że jak jadę wolniej i hamuję mam wrażenie jakby hamulec z przodu hamował na raty. Mam na myśli jakby hamował i lekko przestawał.
Czy dobrze kombinuję? Czy może jednak to wina tarcz? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-17, 13:56
|
|
|
Pewno zaciski do roboty, ten typ tak ma |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2016-07-17, 16:36
|
|
|
Czyli zestawy naprawcze? I jazda |
|
|
|
|
|