Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 ] zacisk tył i ręczny  
Autor Wiadomość
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2013-11-23, 19:44   [D2 98 ] zacisk tył i ręczny

panowie, jest problem z ręcznym, dziś przy wymianie kół obczaiłem że w ogóle nie trzyma jedno koło, linka chodzi jak trzeba i dżwigienka też chodzi a ręcznego ni widu ni słychu, czy jest tam może jakiś frez który mógł by się obrobić?
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2013-11-23, 19:52   

Masz uszkodzony zacisk hamulcowy.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2013-11-23, 19:55   

to fakt, a czy jest tam jakiś frez lub coś w tym stylu w który wchodzi dżwigienka, jak to rozebrać?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2013-11-23, 21:15   

raczej znikome szanse , prawdopodobnie uszkodzony jest mechanizm w środku zacisku który wypycha cylinderek.
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2013-11-23, 21:57   

pb41ns, pewnie dzwignia recznego ma na poczatku luz ze chodzi bez oporu?? Jezeli tak to ktoras dzwignia od recznego stoi:-) mialem to samo u siebie w mojej d2 98:-) wymienilem zacisk na drugi odpowietrzylem i reczny byl zyleta :-) zobacz na dzwigienki przy zacisku czy obie sa rozciagniete. Jezeli jedna jest zaciagnieta wymien zacisk. Ja probowalem rozruszac i po jakims czasie zawsze bylo to samo.
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2013-11-24, 09:38   

Lukas134 napisał/a:
pb41ns, pewnie dzwignia recznego ma na poczatku luz ze chodzi bez oporu?? Jezeli tak to ktoras dzwignia od recznego stoi:-) mialem to samo u siebie w mojej d2 98:-) wymienilem zacisk na drugi odpowietrzylem i reczny byl zyleta :-) zobacz na dzwigienki przy zacisku czy obie sa rozciagniete. Jezeli jedna jest zaciagnieta wymien zacisk. Ja probowalem rozruszac i po jakims czasie zawsze bylo to samo.

te dżwigienki przy zaciskach chodzą jak należy, zaciągają się i puszczają, z tym że z jednej strony ręczny jest a z drugiej nie :cry:
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2013-11-24, 11:28   

Kolego najtaniej i najszybciej będzie wymienić zacisk na inny używany. Nie są drogie, tylko sztuczka w tym, aby sprawny kupić. Mnie się to udało i śmigam jakiś czas już bez problemów.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2013-11-24, 11:44   

masz racje, ma ktoś może jakiś pewny na sprzedaż?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2013-11-24, 12:56   

A ja u siebie regenerowałem zacisk. Też był problem z ręcznym. Rozebrałem, wyczyściłem, nasmarowałem, wymieniłem elementy gumowe i chodzi jak nowy. Może warto najpierw rozebrać i zobaczyć czy się go naprawi. Używka to loteria.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-11-24, 13:53   

Często uszkodzeniu ulega trzpień nagwintowany wewnątrz jak ktoś na siłę wciska tłoczek.
Kiedyś na forum były fotki zgiętego trzpienia. ten trzpień to tzw samo-regulator możliwe że się przyciął.

Znalazłem http://www.a8team.pl/d2-9...-tyl-vt2838.htm
_________________

 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2013-11-24, 19:57   

ręczny działał po wymianie tarcz i klocków, sam to robiłem i było ok, i tak nagle ręczny słabł słabł aż do końca trzeba było wajche ciągnąć, okazało się że koło nie trzyma wogóle
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.