Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[A8 D2] Zamiennik wahacza  
Autor Wiadomość
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-11-03, 19:11   [A8 D2] Zamiennik wahacza

Witam Wszystkich. telepoce mi przedni lewy wahacz przy skręcaniu.Niestety chyba mószę kupić nowy. :/ Czy zamiennik to dobre wyjście z sytuacji? Pozdrawiam :-D
_________________

 
 
ahadam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 277
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2010-11-03, 19:23   

TRW , wymieniłem i jest ok
_________________
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-11-03, 19:36   

Ja wymieniałem dwa miesiące temu. Kupiłem cały zawias jakiejś niemieckiej firmy. Były one jakieś utwardzane. Na razie nie będę podawał nazwy bo je testuję. Na dzień dzisiejszy jest cisza. Więc myślę, że będzie dobrze. W sumie czas pokaże. Jeżeli wytrzymają do wiosny to będą żyć.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-11-03, 19:56   

daro72 napisał/a:
Ja wymieniałem dwa miesiące temu. Kupiłem cały zawias jakiejś niemieckiej firmy. Były one jakieś utwardzane. Na razie nie będę podawał nazwy bo je testuję. Na dzień dzisiejszy jest cisza. Więc myślę, że będzie dobrze. W sumie czas pokaże. Jeżeli wytrzymają do wiosny to będą żyć.


Rozumiem że rozsądnie by było wymienić od razu 2 ? :roll:
_________________

 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-11-03, 20:05   

Moog jest ok , cena też
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-11-03, 20:08   

U mnie miał być do wymiany jeden wahacz i łącznik stabilizatora. A po rozbiórce okazało się 5 wahaczy. Może i niektóre jeszcze by pochodziły ale kazałem mojemu mechaniorowi wymieniać wszystko co będzie wzbudzać jakiekolwiek podejrzenie. Więc wymienił wahacze nawet z delikatnymi luzami, których nie wykazało na ścieżce i szarpakach.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-11-03, 20:11   

daro72 napisał/a:
U mnie miał być do wymiany jeden wahacz i łącznik stabilizatora. A po rozbiórce okazało się 5 wahaczy. Może i niektóre jeszcze by pochodziły ale kazałem mojemu mechaniorowi wymieniać wszystko co będzie wzbudzać jakiekolwiek podejrzenie. Więc wymienił wahacze nawet z delikatnymi luzami, których nie wykazało na ścieżce i szarpakach.


Możesz mi powiedzieć Daro ile kosztowała Ciebie taka wymiana i robocizna + - ?
_________________

 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-11-03, 20:16   

Cała operacja z robocizną wyniosła mnie 1500 zł. Części(komplet wahaczy,przegub) +robota(znajomy mechanik) tylko u mnie doszła jeszcze wymiana przegubu.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-11-03, 23:13   

daro72 napisał/a:
kazałem mojemu mechaniorowi wymieniać wszystko co będzie wzbudzać jakiekolwiek podejrzenie.


prawie jak u mnie :-) z tym , ze jak ja jadę do znajomego to on już nie pyta... wie, ze wszystko leci do kosza nawet jeśli tylko 1 tulejka w całym zawieszeniu miałaby luz :-D już się przyzwyczaił i wie, że mam bzika na punkcie bezpieczeństwa
Jak podjechałem XC90 to w samym tyle jest 30 gum :D oj miał zajęcie..
 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2010-11-03, 23:30   

PEPOL D2, podmien na Lemfordera (uważaj na podróby) lub dzwon do ASO po nowy.
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-11-04, 15:05   

Dzięki bardzo za informacje.Mam jeszcze jedno pytanko.Mianowicie czy jesli jest uszkodzony przedni lewy przegub (Też tyrkocze przy skręcaniu) Czy może stać sie coś powaznego jeśli pojechalbym gdzieś w dalszą trasę (może coś odpaść, zablokować się itp) czy można go zregenerować czy od razu wymianka? :roll:
_________________

 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-11-04, 16:03   

Jeżeli chodzi o przegub to tylko wymiana wchodzi w grę.
Co do jazdy z takim przegubem hmm ja wiedząc że terkocze, wymieniałbym jak najszybciej. Zawsze pewniej jechać w trase bo jak gdzieś się popsuje w nocy w środku lasu koło zablokuje to będzie problem. Kolega miał taki przegub i przejeździł na nim 15tyś tm bo nie miał czasu wymienić. A kupił już terkoczący :-D
 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2010-11-04, 23:38   

Ja kiedyś na terkoczącym zrobiłem jakieś 50 tysięcy w A6 C4 1,9TDi. Co raz w zakretach wychylałem delikatnie głowę ku szybie by słuchać stukotu mego przegubu... - miałem wtedy 18-19lat. Dziś uważam, że to HARDCORE! ;D

PEPOL - wymieniaj przegub. :roll:
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.