|
Autor |
Wiadomość |
TheDaro3333
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 74 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2012-01-06, 14:27
|
|
|
Jutro zrobię logi to się okaże... |
_________________ Moja historia z Audi:)
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99 |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2012-01-06, 15:05
|
|
|
- w Blokach pomiarowych:
000 , 001 , 003 , 004 , 007 , 011 , 013 , 014 , 018
- w Nastawach podstawowych (Basic Settings):
003 , 004 , 011 |
|
|
|
|
|
|
|
TheDaro3333
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 74 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2012-01-06, 17:26
|
|
|
Lechu napisał/a: | - w Blokach pomiarowych:
000 , 001 , 003 , 004 , 007 , 011 , 013 , 014 , 018
- w Nastawach podstawowych (Basic Settings):
003 , 004 , 011 |
Ok, jutro wrzucę logi....
W dwóch formatach jak kto woli...czekam na ocene
[ Dodano: 2012-01-07, 16:17 ]
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67995.html
Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67996.html
Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67997.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67998.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_67999.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68000.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68017.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68018.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68019.html
Grupy: 019 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68020.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68021.html
Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68022.html
Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68023.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68024.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/darotarnow_68025.html
[ Dodano: 2012-01-07, 16:18 ]
Log (0 - 013)
Log (1 - 005)
Log (2 - 002)
Log (3 - 001)
Log (4 - 007)
Log (5 - 000)
Log (6 - 010)
Log (7 - 011,011)
Log (8 - 008)
Log (9 - 019)
Log (10 - 004,004)
Log (11 - 015)
Log (12 - 009)
Log (13 - 014)
Log (14 - 003,003)
[ Dodano: 2012-01-11, 15:50 ]
Halo, Panowie... |
_________________ Moja historia z Audi:)
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99 |
|
|
|
|
TheDaro3333
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 74 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2012-01-11, 19:48
|
|
|
Jest coś niepokojącego w tych logach?
Czy szukać przyczyn po stronie skrzyni...? |
_________________ Moja historia z Audi:)
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99 |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-01-11, 23:49
|
|
|
zrobilbym pomiar kompresji tego 5 garka. Reszta wyglada na sprawną. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-01-12, 14:59
|
|
|
to dobry pomysl. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
TheDaro3333
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 74 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2012-01-12, 15:29
|
|
|
Ok jutro zrobię logi podczas szarpania...jak włączę tempomat to obroty falują w granicach od 1200 do 1400
Panowie a pomogło by gdybym nagrał filmik jak zachowuje się wskazówka obrotomierza? |
_________________ Moja historia z Audi:)
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-02-27, 15:34 Re: Przerywa i dymi na biało/niebiesko
|
|
|
TheDaro3333, piszesz że problemów ciąg dalszy i z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że to kontynuacja problemów które opisywałeś powyżej w związku nowy temat który utworzyłeś usunąłem a całego Twojego posta dodałem poniżej - moim zdaniem łatwiej będzie Tobie pomóc kiedy cała historia będzie w jednym temacie.
Jeżeli jednak się ze mną nie zgadzasz a usterki które miałeś wcześniej usunąłeś bezpowrotnie a te które są teraz uważasz za coś zupełnie innego to wydzielę to z powrotem do oddzielnego tematu.
Pozdrawiam, FOSS
|
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
TheDaro3333
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 74 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2012-04-27, 15:25
|
|
|
Witam, problemem był zawór N75. Gdy go kiedyś rozebrałem do czyszczenia rozwaliłem metalową opaskę którą był łączony po wyczyszczeniu złożyłem go i wzdłuż założyłem METALOWĄ opaskę ślimakową żeby się nie rozpadł...i tu był pies pogrzebany... jak wiadomo ten zawór jest elektromagnesem i nie może być przy nim nic metalowego bo magnes zamiast działać na tłoczek wewnątrz działał na opaskę i tym samym sterowanie zaworem i turbiną staje się nie możliwe...to tak dla potomności
Pozdrawiam |
_________________ Moja historia z Audi:)
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99 |
|
|
|
|
witeklegowski
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: witek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 09 Lut 2013 Posty: 11 Skąd: torun
|
Wysłany: 2014-12-20, 18:42
|
|
|
witam wszystkich. mam problem ze swoim audi 2.5 tdi, a mianowicie: auto odpala bez problemu na zimny jak i na ciepłym silniku. problem pojawia się dopiero po jakimś czasie lubi sobie szarpnąć podczas jazdy albo zgasnąć na wolnych obrotach podczas stania na skrzyżowaniu. może miał ktoś z was taka przypadłość to proszę o jakąś poradę Z góry dziękuję i pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-12-20, 22:18
|
|
|
witeklegowski napisał/a: | zgasnąć na wolnych obrotach podczas stania na skrzyżowaniu. |
Nie wiem jak jest to w 2.5 ale w moim przypadku też miewałem tak że od tak sobie potrafił zgasnąć. Sporadycznie, może raz w miesiącu ale miał zajawki. W moim przypadku okazała się nieszczelność na dolocie. Odczyt z przepływomierza był prawidłowy jak i jego praca. Lecz między przepływką a przepustnicą dostawał lewe powietrze. Po uszczelnieniu problem sam się rozwiązał. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
a8ka
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic 5hp19 FAZ
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D2 ABT
Dołączył: 21 Gru 2013 Posty: 14 Skąd: dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-12-26, 16:28
|
|
|
Witek. Miałem podobne akcje czasem z poszarpywaniem lub falowaniem obrotów na biegu jałowym i winowajcą był wężyk podciśnienia który zamyka przepustnice po zgaszeniu silnika. Po prostu był przetarty ze starości i nie pracował jak powinien. Jak jest sprawny to po zgaszeniu tego silnika powinieneś usłyszeć charakterystyczny dźwięk zasysanego powietrza i zamykanej przepustnicy. wężyk znajduje się po stronie kierowcy i wychodzi z plastikowej zlączki która znajduje się w przepustnicy na karbowanej rurze łączącej intercooler z kolektorem dolotowym. Czarny zazwyczaj w oplocie średnica bodajże 4 mm. Przy okazji zaglądnij czy styki czujnika nie są zasyfione |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |
|
|