Autor |
Wiadomość |
Miś
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 96 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2019-05-18, 20:42
|
|
|
Wyświetlaczy LCD od km i daty nowych nie dostaniesz nigdzie chyba że aso nowy licznik...naprawa licznika na dwa sposoby szukasz drugiego przelutowac wyswietlacze,ja mam przelutowane wyswietlacze ż licznika anglika i jak nowki.Jak nie masz lutownicy zawsze możesz zawieść do kogoś kto naprawia wyświetlacze i taśmy LCD to przelutuje.Drugi sposób to też szukasz licznika igły i robisz sobie klona sposób mniej inwazyjny.Licznikow pełno na portalach aukcyjnych i jeszcze kupisz puki co za śmieszne pieniądze |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2019-05-18, 21:09
|
|
|
Wymieniałem u siebe kilka miesięcy temu z tego samego powodu. Dorwałem w PL licznik z 2009 roku za niecałe 300 zł.
Najczęstszym powodem usterek jest puszczający klej na taśmie, lutować tego się nie da, trzeba kleić specjalnym klejem
a i tak nikt nie da 100% pewności że po tym zabiegu będzie działać kolejne lata. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Beretti
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 231 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-05-18, 22:44
|
|
|
danishow napisał/a: | Wymieniałem u siebe kilka miesięcy temu z tego samego powodu. Dorwałem w PL licznik z 2009 roku za niecałe 300 zł.
Najczęstszym powodem usterek jest puszczający klej na taśmie, lutować tego się nie da, trzeba kleić specjalnym klejem
a i tak nikt nie da 100% pewności że po tym zabiegu będzie działać kolejne lata. |
Gdzie znajdę zegarek informujący o roku produkcji ? ,
mam taka cynę molibdenową w płynie która już się rozpuszcza w 140 stopniach , może tym ? , nie wiem jak tylko ścieżki będą wyglądały .
Oczywiście wolałbym kupić nowsze zegary ale nie mam 1500 dolarów :-)) ... |
_________________
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2019-05-18, 23:01
|
|
|
Beretti napisał/a: | Gdzie znajdę zegarek informujący o roku produkcji ? | Biała naklejka na górnej części zegarów.
Beretti napisał/a: | mam taka cynę molibdenową w płynie która już się rozpuszcza w 140 stopniach , może tym ? | |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Beretti
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 231 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-05-19, 09:58
|
|
|
danishow napisał/a: | Beretti napisał/a: | Gdzie znajdę zegarek informujący o roku produkcji ? | Biała naklejka na górnej części zegarów.
Beretti napisał/a: | mam taka cynę molibdenową w płynie która już się rozpuszcza w 140 stopniach , może tym ? | |
Poproszę o rozkodowanie daty produkcji ,
6.jpg
|
|
Plik ściągnięto 5 raz(y) 265,85 KB |
5.jpg
|
|
Plik ściągnięto 6 raz(y) 167,91 KB |
4.jpg
|
|
Plik ściągnięto 8 raz(y) 311,48 KB |
3.jpg
|
|
Plik ściągnięto 6 raz(y) 302,67 KB |
2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 5 raz(y) 328,09 KB |
1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 5 raz(y) 396,15 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2019-05-21, 12:11
|
|
|
Dziwne, na żadnej naklejce nie ma daty ale ...numery z "X" na końcu to regenerowane produkty i na pewno są znacznie młodsze od tych bez "X".
Poza tym te logo VW ze strzałkami oznacza również część regenerowaną/wymienną |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-05-21, 13:28
|
|
|
Mam to samo, a powodem jest ponoć rozszerzanie czy puchnięcie kleju pod wpływem temperatury co pogarsza połączenie przez zwiększenie dystansu pomiędzy płytką a taśmą. Rozwiązanie to ponowne rozgrzanie kleju na taśmie, dociśniecie i odnowienie połączenia, można to zrobić np: szerokim grotem na lutownicy. Też się za to muszę zabrać i jak zrobię to napiszę czy działa. |
|
|
|
|
Beretti
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 231 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-05-21, 13:47
|
|
|
peter5on napisał/a: | Mam to samo, a powodem jest ponoć rozszerzanie czy puchnięcie kleju pod wpływem temperatury co pogarsza połączenie przez zwiększenie dystansu pomiędzy płytką a taśmą. Rozwiązanie to ponowne rozgrzanie kleju na taśmie, dociśniecie i odnowienie połączenia, można to zrobić np: szerokim grotem na lutownicy. Też się za to muszę zabrać i jak zrobię to napiszę czy działa. |
Wydaje mi się że taśma jest klejona nie lutowana , sprawdzę jak wyjmę i opiszę ewentualną naprawę .............
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-05-21, 14:29
|
|
|
Beretti napisał/a: | Wydaje mi się że taśma jest klejona nie lutowana , sprawdzę jak wyjmę i opiszę ewentualną naprawę .............Pozdrawiam |
Tak też napisałem, ale ludzie rozgrzewają takie taśmy lutownicą ustawioną na niską temperaturę i szeroki grot, lub też używają kawałka tektury lub blaszki by nie poprzepalać taśmy i mieć troche izolacji od grota, lub można próbować opalarką? Ale napewno da się to samemu ogarnąć za free bez wymiany wyświetlacza. |
|
|
|
|
Beretti
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 231 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-05-28, 20:58
|
|
|
danishow napisał/a: | Wymieniałem u siebe kilka miesięcy temu z tego samego powodu. Dorwałem w PL licznik z 2009 roku za niecałe 300 zł.
Najczęstszym powodem usterek jest puszczający klej na taśmie, lutować tego się nie da, trzeba kleić specjalnym klejem
a i tak nikt nie da 100% pewności że po tym zabiegu będzie działać kolejne lata. |
Zakupiłem licznik , i w związku z tym moje pytanie , czy w liczniku jest informacja o przebiegu czy to jest tylko terminal który wyświetla info z komputera , jak wymieniłeś zegary to coś modyfikowałeś .... ??? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2019-05-30, 22:20
|
|
|
Tak, przebieg auta jest zapisany w liczniku. Odpowiedni program, odpowiedni kabelek i 3 minutki roboty |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|