Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 2.8PB/LPG ] Blaknące zegary pod wpływem ciepła  
Autor Wiadomość
Miś 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018
Posty: 96
Skąd: Tczew
Wysłany: 2019-05-18, 20:42   

Wyświetlaczy LCD od km i daty nowych nie dostaniesz nigdzie chyba że aso nowy licznik...naprawa licznika na dwa sposoby szukasz drugiego przelutowac wyswietlacze,ja mam przelutowane wyswietlacze ż licznika anglika i jak nowki.Jak nie masz lutownicy zawsze możesz zawieść do kogoś kto naprawia wyświetlacze i taśmy LCD to przelutuje.Drugi sposób to też szukasz licznika igły i robisz sobie klona sposób mniej inwazyjny.Licznikow pełno na portalach aukcyjnych i jeszcze kupisz puki co za śmieszne pieniądze <amasz>
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2019-05-18, 21:09   

Wymieniałem u siebe kilka miesięcy temu z tego samego powodu. Dorwałem w PL licznik z 2009 roku za niecałe 300 zł.
Najczęstszym powodem usterek jest puszczający klej na taśmie, lutować tego się nie da, trzeba kleić specjalnym klejem
a i tak nikt nie da 100% pewności że po tym zabiegu będzie działać kolejne lata.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 231
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-05-18, 22:44   

danishow napisał/a:
Wymieniałem u siebe kilka miesięcy temu z tego samego powodu. Dorwałem w PL licznik z 2009 roku za niecałe 300 zł.
Najczęstszym powodem usterek jest puszczający klej na taśmie, lutować tego się nie da, trzeba kleić specjalnym klejem
a i tak nikt nie da 100% pewności że po tym zabiegu będzie działać kolejne lata.


Gdzie znajdę zegarek informujący o roku produkcji ? ,
mam taka cynę molibdenową w płynie która już się rozpuszcza w 140 stopniach , może tym ? , nie wiem jak tylko ścieżki będą wyglądały .
Oczywiście wolałbym kupić nowsze zegary ale nie mam 1500 dolarów :-)) ...
_________________

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2019-05-18, 23:01   

Beretti napisał/a:
Gdzie znajdę zegarek informujący o roku produkcji ?
Biała naklejka na górnej części zegarów.
Beretti napisał/a:
mam taka cynę molibdenową w płynie która już się rozpuszcza w 140 stopniach , może tym ?
<bezradny>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 231
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-05-19, 09:58   

danishow napisał/a:
Beretti napisał/a:
Gdzie znajdę zegarek informujący o roku produkcji ?
Biała naklejka na górnej części zegarów.
Beretti napisał/a:
mam taka cynę molibdenową w płynie która już się rozpuszcza w 140 stopniach , może tym ?
<bezradny>


Poproszę o rozkodowanie daty produkcji , <brawo> <brawo> <brawo>

6.jpg
Plik ściągnięto 5 raz(y) 265,85 KB

5.jpg
Plik ściągnięto 6 raz(y) 167,91 KB

4.jpg
Plik ściągnięto 8 raz(y) 311,48 KB

3.jpg
Plik ściągnięto 6 raz(y) 302,67 KB

2.jpg
Plik ściągnięto 5 raz(y) 328,09 KB

1.jpg
Plik ściągnięto 5 raz(y) 396,15 KB

_________________

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2019-05-21, 12:11   

Dziwne, na żadnej naklejce nie ma daty ale ...numery z "X" na końcu to regenerowane produkty i na pewno są znacznie młodsze od tych bez "X".
Poza tym te logo VW ze strzałkami oznacza również część regenerowaną/wymienną ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
peter5on 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 139
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-05-21, 13:28   

Mam to samo, a powodem jest ponoć rozszerzanie czy puchnięcie kleju pod wpływem temperatury co pogarsza połączenie przez zwiększenie dystansu pomiędzy płytką a taśmą. Rozwiązanie to ponowne rozgrzanie kleju na taśmie, dociśniecie i odnowienie połączenia, można to zrobić np: szerokim grotem na lutownicy. Też się za to muszę zabrać i jak zrobię to napiszę czy działa.
 
 
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 231
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-05-21, 13:47   

peter5on napisał/a:
Mam to samo, a powodem jest ponoć rozszerzanie czy puchnięcie kleju pod wpływem temperatury co pogarsza połączenie przez zwiększenie dystansu pomiędzy płytką a taśmą. Rozwiązanie to ponowne rozgrzanie kleju na taśmie, dociśniecie i odnowienie połączenia, można to zrobić np: szerokim grotem na lutownicy. Też się za to muszę zabrać i jak zrobię to napiszę czy działa.


Wydaje mi się że taśma jest klejona nie lutowana :] , sprawdzę jak wyjmę i opiszę ewentualną naprawę <bezradny> .............

Pozdrawiam
_________________

 
 
peter5on 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 139
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-05-21, 14:29   

Beretti napisał/a:
Wydaje mi się że taśma jest klejona nie lutowana :] , sprawdzę jak wyjmę i opiszę ewentualną naprawę <bezradny> .............Pozdrawiam


Tak też napisałem, ale ludzie rozgrzewają takie taśmy lutownicą ustawioną na niską temperaturę i szeroki grot, lub też używają kawałka tektury lub blaszki by nie poprzepalać taśmy i mieć troche izolacji od grota, lub można próbować opalarką? Ale napewno da się to samemu ogarnąć za free bez wymiany wyświetlacza.
 
 
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 231
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-05-28, 20:58   

danishow napisał/a:
Wymieniałem u siebe kilka miesięcy temu z tego samego powodu. Dorwałem w PL licznik z 2009 roku za niecałe 300 zł.
Najczęstszym powodem usterek jest puszczający klej na taśmie, lutować tego się nie da, trzeba kleić specjalnym klejem
a i tak nikt nie da 100% pewności że po tym zabiegu będzie działać kolejne lata.


Zakupiłem licznik , i w związku z tym moje pytanie , czy w liczniku jest informacja o przebiegu czy to jest tylko terminal który wyświetla info z komputera , jak wymieniłeś zegary to coś modyfikowałeś .... <nie> <nie> <nie> ???
_________________

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2019-05-30, 22:20   

Tak, przebieg auta jest zapisany w liczniku. Odpowiedni program, odpowiedni kabelek i 3 minutki roboty ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.