Autor |
Wiadomość |
PAlllUCH
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 97 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2016-05-06, 09:21 [D2 FL ALL
] Regeneracja Kompresora Klimatyzacji
|
|
|
Witam.
Kolejny problem po zakupie A8 he normalne. Jeden ze skrzynią udało się rozwiązać.
Drugie pytanie. Czy warto regenerować kompresor klimatyzacji? Jeśli tak to może też polecicie mi jakiś zakład na pomorzu. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
PAlllUCH
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 97 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2016-05-06, 09:39
|
|
|
Sprawa wygląda tak że byłem napełniać klime, dopełnił tylko 30%, układ szczelny itd. Sprężarka na wolnych obrotach praktycznie nic nie daje, na wyższych obrotach ok 2tys coś tam daje. Pan co napełnił klime twierdzi że sprężarka słaba. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
PAlllUCH
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 97 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2016-05-06, 11:02
|
|
|
ok dziękuje. Temat zamknięty. Telefon wykonany. Koszt regeneracji 400zl. dla zainteresowanych. A warsztat przyjmuje tylko same kompresory, nie ma możliwości zostawienia auta do demontażu kompresora.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-05-08, 10:56
|
|
|
Zdemontoac kompresor to doslownie 10 minut.
Tych kompresorow sie nie regeneruje.Tzn mozna owszem ale jesli ledwo zipie to znaczy ze jest zatarty.
Te kompresory nie posiadaja na tlokach pierscieni, sa bardzo ciasno pasowane.Tloczki sa w powloce niskotracej.Tutaj najwazniejszym punktem jest olej.Ma byc ten jeden i zaden uniwersalny wlasnie ze wzdgledu na ciasne pasowanie tloczkow
Wiec uslyszysz.
- drugi kompresor po regeneracji ~~ 800
-filtroosuszacz
-zaworek rozprezny z filterkiem -Tego to warto przynajmniej co nabijanie klimy wyjac i wydmuchac.
-plukanie ukladu po zatartym komresorze bo inaczej zadnej gwarancji nie otrzymasz. |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-06-21, 20:28
|
|
|
Koledzy doradzcie cos. Mialem malo wydajna klime i zaczalem szukac przyczyn. Podjechalem do goscia i sciagnal 580gram z ukladu. A potem dobil do 800. Na obu wartosciach cisnienie 11bar przy temp na dworze 16st. Kazal sciagnal czynnik bo chcialem wymienic osuszacz dysze rozprezna i odgrzybic parownik. Okalazlo sie na filterku z dyszy jest duzo czarnego brudu i opiłki. I teraz pytanie co robic czy wszystko wymieniac czy narazie sprezarke zostawic? Chodzi ona cicho i bez problemow. Ubytek tych ok270 gram to peknieta uszczelka w osuszaczu. Zastanawiam sie nad wyczyszczeniem calego ukladu i sprawdzenie jego wydajnosci.
Gadalem z jednym gosciem co robi klimy i mowi ze jakies opilki zawsze na filterku beda i jest to normalny objaw inni mowia ze nie ma prawa byc nic??!!. Sam nie wiem co sadzic. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-06-21, 20:41
|
|
|
Jeśli były opilki to najlepie przeczyscic układ. Ale to powinni zrobić spokojnie goście co robią klime. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2016-06-21, 20:47
|
|
|
a panowie jakiś zakład co zajmuje sie naprawą sprężarki w kujawsko-pomorskim?? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-06-21, 23:25
|
|
|
no to sobie wyczyscilem. ale czy regenerowac sprezarke? jakie cisnienie powinna dawac? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-22, 04:21
|
|
|
18bar-zlikwiduj wyciek nabij i sprawdź |
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-06-22, 06:46
|
|
|
No tak tez chce zrobic. A mam pytanie czy te 18 bar jest zawsze czy jest to zroznicowane temperatura otoczenia. Tzn im cieplej na dworze tym wieksze cisnienie daje a powiedzmy przy 15st daje ledwo ledwo |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-22, 10:33
|
|
|
Oolnie u mnie oscylowało to miedzy 15 a 18 bar z naciskiem na więcej. Sprawdzałem zaraz po nabiciu. |
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-06-22, 11:25
|
|
|
jutro bede miał auto poskłądane i zobaczymy jak to wyglada w temp 30st na dworze. nie usmiechami sie teraz przed wakacjami wywalił ponad tysiak na robienie klimy |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-22, 11:27
|
|
|
Jak Ci to cos pomoże to ja mialem po swapie pusta i ladowałem ją 2 miechy temu to jeszcze było chłodno. Po odpaleniu 15BAR zwaliłem tekture z chłodnicy(siedzi mi termostat) rosło do 18. |
|
|
|
|
|