Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 3.7PB ] Czujnik kąta skrętu  
Autor Wiadomość
nynek16 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 134
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2012-04-18, 20:53   [D2 99 3.7PB ] Czujnik kąta skrętu

no hej otóż coś sie ostatnio podziało z moją furką mianowicie przy jeździe zapalają sie kontrolki od abs i esp vag wykazał ze Czujnik kąta skrętu z tego co wyczytałem znajduje sie on przy kierownicy a reczej o ile sie nie myle pod nią .
moje pytanie:
czy to jest to samo co taśma od poduchy?
do czego ten czujnik służy?
i co może powodować ten błąd?
wspomnę ze po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu kontrolki gasną dopiero przy w trakcie jazdy to sie dzieje..

pozdrawiam
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2012-04-18, 21:01   

W trakcie jazdy czy dopiero jak skrecisz kierownica w jakas ze stron bardziej???
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
nynek16 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 134
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2012-04-19, 05:30   

hmm trudno powiedzieć jak krece na postoju to niby nic sie nie dzieje bede jechał ileś tam km i tez nic potem ni stąd ni owąd zapalają sie kontrolki:/ logicznie rzecz ujmując ciągle kierką sie kręci, mam tez tak ze czesto przy przyspieszaniu włącza sie esp :/ dodam że przepływka nowa z ASO
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
 
 
Dymian 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 161
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2012-04-19, 10:43   

mam ten czujnik w subaru zepsuty i poza nie działającym vcd/analogiczne esp/ nie ma wiecej zmian,

czujnik ten wysyla informacje jakie jest polozenie kierownicy- aby w razie W wpomoc poprzed dohamowanie odpowiednich kół..

znajduje się pod kierownicą.
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2012-04-19, 11:40   

Patrzyłes w bloki pomiarowe? Zmiana kąta jest liniowa?
 
 
nynek16 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 134
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2012-04-20, 07:40   

shaqal napisał/a:
Patrzyłes w bloki pomiarowe? Zmiana kąta jest liniowa?

raczej dużo sie nie da odczytać mam jakąś wersje demo vaga nie wszystko da sie sprawdzić
moge patrzeć błędy czy kosować inspekcjie olej itp. reszta to o kant d.... robić tam.
może wiesz jaki to nr bloku? sprawdze może jakimś cudem coś tam bedzie..
aha no i jescze jest tak że jade na wprost to kierownica jest w położeniu jakbym skręcał w lewą strone tak z 30 35 stopni może od tego?

rad bym był jak by mi ktoś podał nr tego czujnika :P
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2012-04-20, 21:14   

nynek16, a to dlaczego kiera Ci tak patrzy??? Uderzyles gdzies czy co??? Nie pamietam jaki to numer blokow w Vagu...ja temat przerabialem w A2...wymienialem magiel...i pewna osoba mi przekrecila kiera...czujnik na normalnym polozeniu kiery odbieral ze juz ma 360st na plusie a przy skrecaniu w prawy wychodzil poza zakres i wywalalo blad...najlepiej sprawdzic Vagiem jaki kat pokazuje na prostych kolach...jesli inny niz 0 lub plus minus 10 st to znaczy ze czujnik jest zle wykalibrowany ;)

[ Dodano: 2012-04-20, 22:21 ]
Najprawdopodobniej wejdz Vagiem:
[03 - ABS Brakes]
[Fault Codes - 02]
[Done, Go Back]
Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem

[Meas. Blocks - 08]
Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0°
tolerancja ±5.0 °
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2012-04-20, 21:21   

Z reguły pomaga ponowna adaptacja czujnika. Czasami bez przyczyny czujnik straci punkt zero.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2012-04-20, 21:32   

shaqal, dlatego najpierw trzeba sprawdic Vagiem jaki jest odczyt z czujnika a potem sprawdzac dalej ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2012-04-20, 22:39   

robertas napisał/a:
shaqal, dlatego najpierw trzeba sprawdic Vagiem jaki jest odczyt z czujnika a potem sprawdzac dalej ;)


Troche wyżej właśnie to napisałem ;)
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-21, 21:29   

czujnik i tasma to jedno.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
nynek16 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 134
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2012-04-22, 06:51   

ano wzieło sie stąd że miałem delikatny lot przez pogórek i noskiem w glebe poszła chłodnica wentylator dolna część zderzaka i właśnie od tamtej pory tak mam . może zaczne od tego ze pojade na zbieżność
wogole:P

[ Dodano: 2012-08-01, 11:33 ]
Może ktoś mi pomóc z tą kalibracją czujnika bo zaczynam mieć powoli dosc marki audi :-x :/
mam polski vag 4.9 ale nie wiem czy do tego sie nada....
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-08-03, 19:15   

Odgrzeje trochę, po wymianie magla zaswiecily się kontrolki, morze wie ktoś jak to skalibrowac, już tak zrobiłem że na prostych kołach jest 0 stopni i mieści się w tolerancji 5stopni

[ Dodano: 2019-08-04, 16:37 ]
Coś ktoś morze?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.