Autor |
Wiadomość |
karhu
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47 Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 55 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-03-16, 14:17 [D2 99 3.7PB/LPG
] Jakie świece zapłonowe
|
|
|
witam
chcialbym wymienić swiece zplonowe w mojej audi
Nie chcę experymentować dlatego chcę kupić identyczne jakie szly na pierwszy montaż ale poza ASO (przecież audi nie produkuje swiec)
Czy ktoś moze mi podać na 100% markę oraz oznaczenie swiecy pasującej do mojego silnika?
z gory dziękuję za rzetelną odpowiedz
pozdrawiam
karhu |
|
|
|
|
|
|
|
mlody1206
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lis 2015 Posty: 83 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2017-03-16, 14:23
|
|
|
Prawdopodobnie:
dla PB BERU Z237
odpowiednik dla silnika z LPG: BERU UPT12P
Ale głowy sobie nie dam uciąć
Nich ktoś mnie poprawi jeżeli się mylę. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-03-16, 20:21
|
|
|
karhu, oryginalnie siedziały Boscha. Mam taki sam silnik jak Ty i LPG, polecam świece Bosch 0242235715 (FGR7KQE0). |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
karhu
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47 Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 55 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-03-16, 22:14
|
|
|
danishow te boscha FGR7KQE0 to są dedykowane do gazu czy do slinika bez LPG
pytam bo ja mam bezposredni wtrysk lpg (w fazie cieklej) i mi moj gazownik zaleca tekie same ja na pierwszy montaż do tej instalacji
ile ci pali oleju silnikowego? ja poruszam sie wylacznie na autostradzie DE-PL trasa 800km w jedna stronę z prędkoscią srednią na fis 120km/h najczęsciej 160-180km/h i po 3,5tys km lyka mi 0,8-1,2 litra oleju
spalanie pry w/w szybkosci 15 litrow lpg w miescie spokojnie jezdząc 19litrow lpg
[ Dodano: 2017-03-16, 22:19 ]
a przebieg mam 260tys km a opony 225/55r17 |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-03-16, 22:22
|
|
|
karhu napisał/a: | FGR7KQE0 to są dedykowane do gazu czy do slinika bez LPG | Dedyowane do silnika bez LPG, ja już drugi komplet założyłem, pierwszy przejeździł 80000km.
karhu napisał/a: | ile ci pali oleju silnikowego? | Około 0,6L na 10000km
karhu napisał/a: | spalanie pry w/w szybkosci 15 litrow lpg w miescie spokojnie jezdząc 19litrow lpg | U mnie spalanie wychodzi między 14 a 18L/100km, najwięcej mi łyknął 21 ale to było 400km z gazem w podłodze i redukcje na 4kę poniżej 180km/h |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
karhu
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47 Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 55 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-03-16, 22:49
|
|
|
kurde martwi mnie te spalanie oleju
jak kupowalem od helmuta to w bagazniku lezal litr motula 5w30 x-clean 8100+ C3 z normą 504.00 507.00
nie pytalem na jaki olej wymienil ale skoro w bagazniku lezal w/w olej wyszedlem z zalozenia ze takim wlasnie zalal motor zrobilem nim od zakupu 8000km (do 15000km) wg. wlepki z pod maski
teraz i teraz wymienilem na bardzo polecanego na niemieckich forach valvoline 5w40 synpowera z normą 502.00 z plukanką po tym motulu
zrobilem na nim 2200km i zniklo mi z bagneta niewiele (z maximum do trochę ponad polowy stanu)
olej sprawdzam zawsze po przejechaniu min. 1000km i zawsze na drugi dzień przed jazdą
zalożę mu te bosche helmut zmienil na briski silver DR15YS ale zrobily juz ponad 20000km i muszę powoli rozejzeć się za nowymi
noz cóż pozyjemy zobaczymy |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2017-03-17, 05:38
|
|
|
karhu,
Jeżdzę: krzysztof
Skąd: polska
Uzupełnij proszę swój profil zgodnie z regulaminem. Wypełnij rzetelnie wszystkie obowiązujące pola. Jeśli nie chcesz podawać miasta w którym zamieszkujesz, podaj inne duże, najbliżej leżące od Twojego miejsca przebywania. Informacje techniczne uzupełnij szczegółowo i prawidłowo wybierając je menu w Twoim profilu.
Brak uzupełnionego profilu może skutkować jego usunięciem lub zablokowaniem. |
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
karhu
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47 Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 55 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-04-12, 19:02
|
|
|
przeplukalem silnik i zmienilem olej na valvoline powersyn full syntetyk 5w40 z normą 502.00 i po przejechaniu dystansu 4800km dolalem 0,7litra przy zachowaniu identycznych warunków obciązeniowych silnika
jest poprawa!
zmienilem rowniez swiece na boscha jak wyzej kolega proponowal
róznicy w jezdzie wprawdzie nie czuje, ale za to zaobserwowałem łagodniejsze przelączanie się z benzyny na lpg przy zimnym silniku
i nie wywala juz blędu sondy! na briskach po przejechaniu minimum 1000km zawsze wywalalo mi następujące blądy
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
Błąd nie ujawniał się zapalającą kontrolką silnika na liczniku tylko po wpięciu i zczytaniu vagiem.
dzięki za wskazówki
[ Dodano: 2018-03-03, 12:27 ]
Jednak ten błąd był spowodowany uszkodzoną sondą (dokładnie błąd wskazywał na uszkodzoną grzałke) po wymianie na dedykowaną sondę boscha - problem zniknął
i nie wywala juz blędu sondy! na briskach po przejechaniu minimum 1000km zawsze wywalalo mi następujące blądy
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
Błąd nie ujawniał się zapalającą kontrolką silnika na liczniku tylko po wpięciu i zczytaniu vagiem.
dzięki za wskazówki[/quote] |
|
|
|
|
|