Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 3.7PB/LPG ] Jakie świece zapłonowe  
Autor Wiadomość
karhu 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 55
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2017-03-16, 14:17   [D2 99 3.7PB/LPG ] Jakie świece zapłonowe

witam
chcialbym wymienić swiece zplonowe w mojej audi
Nie chcę experymentować dlatego chcę kupić identyczne jakie szly na pierwszy montaż ale poza ASO (przecież audi nie produkuje swiec)
Czy ktoś moze mi podać na 100% markę oraz oznaczenie swiecy pasującej do mojego silnika?
z gory dziękuję za rzetelną odpowiedz
pozdrawiam
karhu
 
 
mlody1206 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lis 2015
Posty: 83
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2017-03-16, 14:23   

Prawdopodobnie:
dla PB BERU Z237
odpowiednik dla silnika z LPG: BERU UPT12P

Ale głowy sobie nie dam uciąć :>

Nich ktoś mnie poprawi jeżeli się mylę.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-03-16, 14:28   

BOSCH jest aktualnie dostawcą świec dla V8 , kto był w momencie produkcji - nie wiadomo
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-03-16, 20:21   

karhu, oryginalnie siedziały Boscha. Mam taki sam silnik jak Ty i LPG, polecam świece Bosch 0242235715 (FGR7KQE0).
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
karhu 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 55
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2017-03-16, 22:14   

danishow te boscha FGR7KQE0 to są dedykowane do gazu czy do slinika bez LPG
pytam bo ja mam bezposredni wtrysk lpg (w fazie cieklej) i mi moj gazownik zaleca tekie same ja na pierwszy montaż do tej instalacji
ile ci pali oleju silnikowego? ja poruszam sie wylacznie na autostradzie DE-PL trasa 800km w jedna stronę z prędkoscią srednią na fis 120km/h najczęsciej 160-180km/h i po 3,5tys km lyka mi 0,8-1,2 litra oleju
spalanie pry w/w szybkosci 15 litrow lpg w miescie spokojnie jezdząc 19litrow lpg <brawo>

[ Dodano: 2017-03-16, 22:19 ]
a przebieg mam 260tys km a opony 225/55r17
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-03-16, 22:22   

karhu napisał/a:
FGR7KQE0 to są dedykowane do gazu czy do slinika bez LPG
Dedyowane do silnika bez LPG, ja już drugi komplet założyłem, pierwszy przejeździł 80000km.
karhu napisał/a:
ile ci pali oleju silnikowego?
Około 0,6L na 10000km
karhu napisał/a:
spalanie pry w/w szybkosci 15 litrow lpg w miescie spokojnie jezdząc 19litrow lpg
U mnie spalanie wychodzi między 14 a 18L/100km, najwięcej mi łyknął 21 ale to było 400km z gazem w podłodze i redukcje na 4kę poniżej 180km/h <faktycznie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
karhu 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 55
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2017-03-16, 22:49   

kurde martwi mnie te spalanie oleju
jak kupowalem od helmuta to w bagazniku lezal litr motula 5w30 x-clean 8100+ C3 z normą 504.00 507.00
nie pytalem na jaki olej wymienil ale skoro w bagazniku lezal w/w olej wyszedlem z zalozenia ze takim wlasnie zalal motor zrobilem nim od zakupu 8000km (do 15000km) wg. wlepki z pod maski
teraz i teraz wymienilem na bardzo polecanego na niemieckich forach valvoline 5w40 synpowera z normą 502.00 z plukanką po tym motulu
zrobilem na nim 2200km i zniklo mi z bagneta niewiele (z maximum do trochę ponad polowy stanu)
olej sprawdzam zawsze po przejechaniu min. 1000km i zawsze na drugi dzień przed jazdą
zalożę mu te bosche helmut zmienil na briski silver DR15YS ale zrobily juz ponad 20000km i muszę powoli rozejzeć się za nowymi
noz cóż pozyjemy zobaczymy <papa2>
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-03-17, 05:38   

karhu,

Jeżdzę: krzysztof
Skąd: polska

Uzupełnij proszę swój profil zgodnie z
regulaminem.
Wypełnij rzetelnie wszystkie obowiązujące pola.
Jeśli nie chcesz podawać miasta w którym zamieszkujesz, podaj inne duże, najbliżej leżące od Twojego miejsca przebywania.
Informacje techniczne uzupełnij szczegółowo i prawidłowo wybierając je menu w Twoim profilu.

Brak uzupełnionego profilu może skutkować jego usunięciem lub zablokowaniem.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
karhu 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 55
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2017-04-12, 19:02   

przeplukalem silnik i zmienilem olej na valvoline powersyn full syntetyk 5w40 z normą 502.00 i po przejechaniu dystansu 4800km dolalem 0,7litra przy zachowaniu identycznych warunków obciązeniowych silnika
jest poprawa!

zmienilem rowniez swiece na boscha jak wyzej kolega proponowal
róznicy w jezdzie wprawdzie nie czuje, ale za to zaobserwowałem łagodniejsze przelączanie się z benzyny na lpg przy zimnym silniku

i nie wywala juz blędu sondy! na briskach po przejechaniu minimum 1000km zawsze wywalalo mi następujące blądy

17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent

Błąd nie ujawniał się zapalającą kontrolką silnika na liczniku tylko po wpięciu i zczytaniu vagiem.
dzięki za wskazówki

[ Dodano: 2018-03-03, 12:27 ]
Jednak ten błąd był spowodowany uszkodzoną sondą (dokładnie błąd wskazywał na uszkodzoną grzałke) po wymianie na dedykowaną sondę boscha - problem zniknął

i nie wywala juz blędu sondy! na briskach po przejechaniu minimum 1000km zawsze wywalalo mi następujące blądy

17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent

Błąd nie ujawniał się zapalającą kontrolką silnika na liczniku tylko po wpięciu i zczytaniu vagiem.
dzięki za wskazówki[/quote]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.