Autor |
Wiadomość |
cybermysza
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 28 Sie 2014 Posty: 12 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 2015-02-17, 01:17 [D2 99 4.2PB
] Air Ride coś nie tak
|
|
|
witam
Kupiłem S8 i mam Air Ride ( butla mała 10L viar 360 i dwa zawory)
Problem tego typu że tył jak opuszczam i pstrykam tak krotko to ładnie i w dół i do góry tak jak by ps ps ps podskakuje, a przód jak jest podniesiony na skali od 1 do 10 bara i np. jest na 8 czy 6 i puszcze tak krotko na dół to kiedyś opadał np o 0.3 0.5 bara.
Jak tak stoi wysoko i pstryknę opada od razu o 4 bary na dół i praktycznie opadnie całkiem na dół jak by nie trzymało powietrza lewy amor coś nie raz syczy ale nie wiem czy jest nieszczelny bo na postoju spadnie po np. 3 dniach 0.5 bara z przodu.
Kwestia taka że jak mam np. 4 bary i jest już dość nisko ten przód i pstrykam dalej na dół to opada już po troszku tak jak powinien.
Morał taki że jak ma u góry większy nacisk i opuszczę to spada na dół jak już jest na dole bardziej i poducha ściśnięta opada po woli.
Jak myślicie rozbierać lewą poduchę i uszczelniać ?? |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2015-02-17, 02:33
|
|
|
Po mojemy to nie wina uszczelnienia samej poduchy... Jak gadasz ze kiedys z duzego cisnienia upuszczal powoli, a teraz z duzego bardzo szybko, to ja mysle ze wczesniej musiala byc zalozona jakas kryza na zaworze upustowym... Zobacz, moze sie wykrecila i ja zgubiles.... Porownaj z tylem sobie, moze czegos Ci brakuje |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-02-17, 07:26
|
|
|
robertas, dobrze prawi
Pewnie dławik z upustu gdzieś się zapodział.
W rozdzielaczu są powkręcane (powinny być) takie mosiężne grzybki. |
_________________
|
|
|
|
|
cybermysza
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 28 Sie 2014 Posty: 12 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 2015-02-17, 16:39
|
|
|
Dzięki za odp Tylko Panowie to robił pewien znajomy sam to nie jest gotowy kit, tylko tak zwana samoróbka ( co nie oznacza że to jakieś gó**o bo działa bardzo ładnie) tylko powiedzcie mi gdzie szukać tego zaworka upustowego gdzie się on znajduję. Bo jak dzwoniłem do właściciela który to montował mówił żebym wyczyścić ten elektrozawór co jest w bagażniku zamontowany osobno na przód osobno na tył bo nie raz może dostać jakiegoś paprocha i się przycina. a co dziwne jak jest niżej np. na tych 4 barach to już opuszcza się w miarę równo tak jak powinien.
I ostatnio jak podnosiłem audi na podnośniku to było słychać jak ucieka tak jak by powietrze, lewy przód właśnie |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-02-17, 20:23
|
|
|
Powinny być dławiki przy elektrozaworach, ale jak to samoróbka to nie wiadomo co i jak. Musisz sam obczaić temat. |
_________________
|
|
|
|
|
cybermysza
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 28 Sie 2014 Posty: 12 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 2015-02-17, 23:06
|
|
|
no będę musiał chyba rozebrać i obczaić co i jak z tymi dyszami czy coś się zgodzę dziwi mnie uciekające powietrze z amortyzatora jak podniosę audi na podnośniku jutro może pojadę na warsztat i będę kombinował |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-02-18, 08:01
|
|
|
Może miech uwalony delikatnie. |
_________________
|
|
|
|
|
cybermysza
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 28 Sie 2014 Posty: 12 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 2015-02-18, 20:32
|
|
|
i kolejny problem
Dziś rozebrałem zawór, i się okazało że na zawożę mam cewki i jedna jest od dawania powietrza a jeden od spuszczania i pod cewką która upuszcza powietrze rdzeń był nie dokręcony no i happy dokręciłem wszystko złożyłem. I co jest lepiej tak jak powinno być troszkę więcej przy upuszczaniu spada na dół niż tył ale z przodu jednak jest silnik Wszystko było ok cały dzień aż tu nagle opuszczam na dół a tu nie idzie do góry zawory cykają a wagowo wydaję mi się że butla pusta i kompresor nie pompuję i albo coś się odłączyło albo się spaliło |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-19, 13:18
|
|
|
robertas napisał/a: | oj jedna Air nie jest taki bezobslugowy jak widac |
No własnie martwi mnie ten temat... |
|
|
|
|
|
|
|
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2015-02-21, 11:19
|
|
|
Gdyby było słychać syczenie z poduszki auto by opadło w ciągu minuty dwóch. Pneumatyke zrobiłem zgodnie ze sztuką, nie ma tam żadnego druciarstwa, zawór ma prawo sie przycinać po 4 latach użytkowania, a zasilanie na kompresor nie jest skomplikowanym układem.
Nie wiem o jakich dławikach mówi karol208 ale przed zaworami za butlą są zawory zwrotne dzięki którym w poduszkach pozostaje ciśnienie nawet jak z butli zejdzie. |
_________________ A8- nie dla idiotów !! |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-02-21, 11:35
|
|
|
a ja chciałem tylko zapytac kolegów z pneumatycznym zawieszeniem w d2 jak ta przerobka jest traktowana przy przeglądach okresowych ?? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2015-02-21, 21:18
|
|
|
ja robiłem 3 lub 4 normalne przeglądy bez żadnych znajomości, auta były w pełni sprawne i nikt nigdy nie zwrócił na to uwagi i nigdy nie było problemu. |
_________________ A8- nie dla idiotów !! |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-21, 21:19
|
|
|
Prędzej folie na szybie dopatrzy niż że pneumatyka w D2 nie była w standardzie |
|
|
|
|
|
|
|
cybermysza
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 28 Sie 2014 Posty: 12 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 2015-02-28, 03:03
|
|
|
Wszystko już ok, spalił się bezpiecznik. Powiem tobie robertas że jeśli ja laik zabrałem się za naprawę czegoś w pneumatyce to nie jest to nic strasznego, zawory wyczyścić itd ogarnie każdy co ma pojęcie trochę o mechanice, a jeśli chodzi o założenie Fakt pełen szacunek dla Pszendzy za założenie Air Rid-u do ( już teraz mojej s8) bo jest to nie lata wyczyn i wszystko jest zrobione perfekcyjnie schludnie i czysto |
|
|
|
|
|