|
Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-02-23, 15:26 [D2 preFL ALL
] Vag Dominator 7.4
|
|
|
Witam , zakupiłem tego Vaga , pobawiłem się i widzę że na fisie liczniku mogę zmienić język na 1 z 6 między innymi angielski , tylko nie mam odpowiedniego kodu , bawił się ktoś już w to :?:
może ktoś ma jakieś kody do licznika , kody wprowadza się po przez adaptacje prawda :?: :mrgreen:
w instrukcji jest opisane
-adaptacja
-kanał 04
-angielski (2)
nie działa u mnie :-(
znalazłem to na forum http://www.a8team.pl/topi...owanie+licznika
ale to się tyczy od 99< a ja mam 94 :-(
i czy jest możliwość za pomocą takiego Vaga ustawić np inspekcje , na wymianę oleju |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2012-02-24, 00:52 Re: Vag Dominator 7.4
|
|
|
mdamian napisał/a: |
i czy jest możliwość za pomocą takiego Vaga ustawić np inspekcje , na wymianę oleju |
Myślę, że ten Dominator da sobie z tym radę. Był taki temat: http://www.a8team.pl/topics24/3455.htm
Pojazdy z lat 1995-1997 i prawdopodobnie niektóre z początku roku 1998.
[Wybór]
[17-Zest.wskaźników]
[Adaptacja - 10]
Wybierz odpowiedni numer kanału oraz wprowadź nową wartość sugerowaną w poniższej tabeli.
[Testuj]
Upewnij się, że sterownik akceptuje wprowadzoną wartość.
[Zapisz]
kanał 05 - Wymiana oleju za "x" km. OEL 15 Wartość "x" wyrażana jest w tysiącach kilometrów. Wpisując jako nową wartość np.15, przypomnienie o wymianie oleju pojawi się za 15.000 km. Podobnie będzie gdy naszą nową wartością będzie 10 - w tym wypadku ustawimy wymianę oleju na 10.000 km.
(15x1000=15.000 km)
kanał 06 - Inspekcja oznaczona jako IN 01 za "x" km. IN 01 30 Wartość "x" wyrażana jest w tysiącach kilometrów. Wpisując jako nową wartość np.30, przypomnienie IN 01 pojawi się za 30.000 km.
(30x1000=30.000 km)
kanał 07 - Inspekcja oznaczona jako IN 01 za "x" dni. IN 01 36 Wartość wyrażana jest w dziesiątkach dni, tzn. (36x10=360 dni)
kanał 08 - Inspekcja oznaczona jako IN 02 za "x" dni. IN 02 36 Wartość wyrażana jest w dziesiątkach dni, tzn. (36x10=360 dni)
:peace: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2012-02-24, 11:21
|
|
|
Spoko, trzeba spróbować. Może się uda to ustawić choć wychodzi na to, że w starszym rocznikowo modelu nie będzie się dało tego zrobić. :-|
Kod: | A4 1994-97, A6/S6 1996-97, A8 1994-02
W tych modelach inspekcje można cofnąć tylko przyrządem diagnostycznym np VAG.
[Select]
[17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
1995-1997 (i część 1998)
kanał 05 - dystans do zmiany oleju - w tysiącach kilometrów. (15 000 km)
kanał 06 - dystans do "In-1 Service" - jednostka: 1000 km (standardowo 24)
kanał 07 - czas do "In-1 Service" - jednostka: 10 dni (standardowo 36)
"In-1 Service" pojawia się po przebyciu odpowiedniej odległości lub po czasie w zależności co upłynie pierwsze.
1998 i nowsze:
kanał 02 wartość 0 kasuje wskazania |
Dorzucam plik PDF:
VW AUDI SEAT SKODA CANBUS Service Airbag Reset Tool.rar
http://www7.zippyshare.com/v/34381133/file.html
To samo co wyżej tylko w formacie JPG!:
Uploaded with ImageShack.us
Mam nadzieję, że coś z powyższych pomoże :roll: :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2012-07-11, 19:15 Re: Vag Dominator 7.4
|
|
|
mdamian napisał/a: | Witam , zakupiłem tego Vaga , pobawiłem się i widzę że na fisie liczniku mogę zmienić język na 1 z 6 między innymi angielski , tylko nie mam odpowiedniego kodu , bawił się ktoś już w to :?:
może ktoś ma jakieś kody do licznika , kody wprowadza się po przez adaptacje prawda :?: :mrgreen:
w instrukcji jest opisane
-adaptacja
-kanał 04
-angielski (2)
nie działa u mnie :-(
znalazłem to na forum http://www.a8team.pl/topi...owanie+licznika
ale to się tyczy od 99< a ja mam 94 :-(
i czy jest możliwość za pomocą takiego Vaga ustawić np inspekcje , na wymianę oleju |
Poradziłeś sobie z tym?
Jak nie to język zmienisz przez zmianę kodowania licznika.
kod licznika 5 cyfrowy :abcde
zminiając C (0 1 2 3 4) zmienisz język oraz zachowanie się autka (dingi przy otwartych drzwiach itp. sprawy) |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-07-11, 20:00
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Poradziłeś sobie z tym?
Jak nie to język zmienisz przez zmianę kodowania licznika. |
Tak poradziłem sobie z tym , tylko jak wchodziłem w licznik i próbowałem zmienić język , to wyskakiwało mi " opcja nie dostępna" , ale udało mi się , jak to wyskakiwało to byłem tak zirytowany , że jak wyskoczyła mi ta informacja to przytrzymałem "OK" i po chwili jak puściłem to wyskoczyło na Vagu że opcja została zaakceptowana :mrgreen:
krzychu22.p1i, Kolego dzięki wielkie za instrukcje , mam też ją (dostałem z Vagiem) , ale może komuś się przyda ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|