Autor |
Wiadomość |
bobasgoleniow
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 97 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2015-05-03, 16:00
|
|
|
|
_________________ „Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
|
|
|
|
|
|
|
|
bobasgoleniow
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 97 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2015-05-03, 16:02
|
|
|
Miałem podobnie koszt uszczelek w ASO niski dawno to już było więc nie pamiętam ile. |
_________________ „Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
|
|
|
|
|
|
|
|
maaster
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 13 Kwi 2015 Posty: 16 Skąd: DOLNYŚLĄSK
|
Wysłany: 2015-05-03, 17:51
|
|
|
bobasgoleniow napisał/a: | Miałem podobnie koszt uszczelek w ASO niski dawno to już było więc nie pamiętam ile. |
dzieki za zdjecia a powiedz mi jak wygladala sprawa z woda u Ciebie?? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-05-04, 04:46
|
|
|
Ja tą tulejkę dorabiałem i tokarza. Wziąłem starą plastikową na wymiar. Dorobił mi z metalu i dodatkowo wystrugał mi dwa wyżłobienia na oringi. Następnie troszkę masy uszczelniającej Rainz i jest na wieki. Koszt u tokarza 20 zł za tulejkę i kilka groszy za oringi w sklepie rolniczym |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-04, 09:00
|
|
|
Oczywiście że to pewniejsze ale przecie plastykowe tulejki wytrzymuja wiele lat |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
|
|
|
|
|
|
|
maaster
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 13 Kwi 2015 Posty: 16 Skąd: DOLNYŚLĄSK
|
Wysłany: 2015-05-04, 19:46
|
|
|
przestudiowałem juz ten post wlasnie kupilem dzisiaj cały pas z chlodnicami jutro jade zabrac sie za wyciaganie chlodniczki i oby pomoglo
a dalej nie uzyskalem jakiejkolwiek odpowiedzi co z woda w waszym przypadku czy pojawil sie w niej olej przy uszkodzeniu chlodniczki???? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-05-04, 20:23
|
|
|
maaster napisał/a: | a dalej nie uzyskalem jakiejkolwiek odpowiedzi co z woda w waszym przypadku czy pojawil sie w niej olej przy uszkodzeniu chlodniczki???? |
Najczęstsza usterka chłodniczki oleju to uszkodzenie małej plastikowej rurki którą przepływa płyn chłodzący z bloku silnika do chłodniczki.
Skutek - wyciekający płyn chłodzący nie mający nic wspólnego z olejem.
Może jednak dojść do innej usterki - w środku w chłodniczce przepływa olej a uszczelnienia są na oringach. Jeżeli na tych oringach pojawi się nieszczelność to może dojść do mieszania się oleju z płynem chłodzącym. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
maaster
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 13 Kwi 2015 Posty: 16 Skąd: DOLNYŚLĄSK
|
Wysłany: 2015-05-04, 21:29
|
|
|
Dzikei kolego FOSS za wyczerpująca odpowiedz, jutro zdam relacje co tam sie dzieje |
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-05-05, 15:09
|
|
|
Jestem również bardzo ciekaw bo sam muszę się w końcu za to wziąć. Płyn już jest ciemny i raczej miesza się delikatnie z olejem który to natomiast jest czysty o kolorze złocisto-przezroczystym. Od postawienia auta wieczorem do rana (z sciągnietym pampersem) pod autem znajduje 2-4 kropki wielkości dużego paznokcia u dłoni. Im mniejsze wskazanie na bagnecie tym wydaje mi się że mniej ucieka. Jak mam minimum to leci niedużo jak zaleje do połowy to już jakby 2x więcej potrafi narzygać. |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-05-05, 20:50
|
|
|
Moze tak dodatkowo sprawdzic chłodnice, a raczej tą czesc która chłodzi olej ze skrzyni. Wszystkie przypadki mieszania wody z olejem zawsze były wynikiem uszkodzenia chłodnicy. Chłodniczka owszem cieknie ale nie miałem przypadku miesznia wody z olejem w tym miejscu. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
maaster
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 13 Kwi 2015 Posty: 16 Skąd: DOLNYŚLĄSK
|
Wysłany: 2015-05-06, 06:28
|
|
|
Na obecna chwile praktycznie wszystko rozkręcone tylko mam problem z 2 śrubami zaraz za napinaczem paska mikro - niestety nie chcą puścić coś mi sie wydaje ze przy rozrządzie jakiś gebels dał cztery razy wiecej kleju niz ksiązka pisała praktycznie ze wszystkimi śrubami był problem i muszę przyznac ze troche trzeba sie nagimnastykować z tą jedną srubą dam daleko ciemno i głęboko za kolektorem - wszystkie śruby oczywiscie na klej
Dzisiaj przyjdą mi uszczelki i króciec plastikowy.
Aktualne ceny to uszczelki 79zł oraz 43zł kruciec 22zł - JodkoSchiwe Świdnica salon VW. Czas realizacji 1d.
Wszystko na kobyłkach w garażowych warunkach ze ściągniętym pasem przednim za pomocą wysłużonego zestawu narzędzi 200el oraz śrubokręty.
Mam nadzieje ze puszczą te 2 sruby i złoże go dziisaj |
|
|
|
|
|
|
|
bobasgoleniow
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 97 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2015-05-06, 10:21
|
|
|
maaster napisał/a: | bobasgoleniow napisał/a: | Miałem podobnie koszt uszczelek w ASO niski dawno to już było więc nie pamiętam ile. |
dzieki za zdjecia a powiedz mi jak wygladala sprawa z woda u Ciebie?? | Płyn był czysty wyciekał tylko olej.Wymień tylko to co ja wymieniłem i wtedy zobaczysz. |
_________________ „Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
|
|
|
|
|
maaster
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 13 Kwi 2015 Posty: 16 Skąd: DOLNYŚLĄSK
|
Wysłany: 2015-05-06, 20:43
|
|
|
No wreszcie poddały sie sruby jedna wyszła a niestety jedna do samego konca trzyma sie bloku (zielone kółko ) Ale finał taki ze pokrywa ściagnieta.
Nastepnie wyszła chłodniczka i ząk ! chlodniczka praktycznie sucha jedynie przy krućcu woda uciekała i bo pękł i jednego symeringa nie bylo a olej... hmm... wyglada na to ze sączy sie z pod głowic. czerwonym kółkiem zaznaczylem miejsce gdzie zebrał sie świerzy olej nastepnie scieka po sciance rozrzadu i chlapie wszystko.
Wziełem chłodniczke do płukania bo troche osadu sie w niej znalazło i jutro skrecam.
Odma też do wymiany uszczelki pod pokrywkami zaworow tez do wymiany.
Myślę zeby sprobowac podokrecac głowy jak tak to powiedzcie mi Panowie z jamim momentem ??? |
|
|
|
|
|
|
|
|