Autor |
Wiadomość |
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2013-02-24, 12:36 [D2 ALL
] Wlew gazu
|
|
|
Witam
Mam wielką prośbę do osób posiadających A8 D2 z LPG. Będę chciał przerobić wlew gazu. Poprzedni właściciel auta umieścił wlew w zderzaku, który po przygodzie na parkingu będzie wymieniany. I chciałbym teraz umieścić go przy wlewie Pb pod klapką. Prosiłbym o podzielenie się na podstawie doświadczenia w którym miejscu macie umieszczony wlew LPG i czy sprawia jakiś problem przy użytkowaniu. W sprzedaży widziałem kilka typów do montowania pod klapką z różną długością przedłużek. Jak bym miał dostęp aby „poprzymierzać” to by nie było tematu, ale muszę już konkretny model zamówić a później zamontować w najbardziej optymalnym miejscu. Zatem prośba o podzielenie się informacją jak macie zamontowany wlew LPG (najlepiej z fotką) i czy taki sposób montażu sprawia jakiś problem - np. przy tankowaniu. Może ktoś ma inny „patent” na umiejscowienie go w innym miejscu niż po klapką ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-24, 13:13
|
|
|
Inne miejsce niż pod klapka to nieestetyczny zderzak lub co gorsza wiercenie w innym miejscu karoserii :!: Ja ze względu na to że bedę sie poruszał nie tylko po Polsce wybrałe sobie taki wlewik:
I do niego wystarczają krótkie końcówki.
Przerobienie wlewu będzie się wiązało w zasadzie z pociągnięciem go od nowa do butli
I nie dubluj tematów jesli takie już były oto moj:
http://www.a8team.pl/d2-a...light=wlew+gazu |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2013-02-24, 13:58
|
|
|
Dzięki za fotke. A czy u Ciebie wlew jest przykręcony ? Jakoś bez przykręcenia go tego nie widzę, bo od razu sobie wyobrażam gościa na stacji któremu zaciął się pistolet od tankowania, szarpiącego się i wyciągającego kawałek instalacji z auta. Jak on jest przymocowany ? |
|
|
|
|
martab99
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 157 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-02-24, 14:04
|
|
|
U mnie to wyglądało tak:
|
_________________ Marcin
4WD + 1WD |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2013-02-24, 14:38
|
|
|
martab99 - to mi się podoba, wygląda solidnie. Napisz jeszcze jak możesz jakiej długości przedłużka potrzebna do tak zamontowanego wlewu. |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-24, 16:03
|
|
|
Kolego zrób sobie tak, nie będziesz musiał wkręcać żadnych przedłużek!
|
|
|
|
|
|
|
|
martab99
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 157 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-02-24, 16:04
|
|
|
Tak na oko jakieś 12 cm długości po wkręceniu.
Faktycznie, dość solidnie i schludnie to było zrobione- jak i cała instalacja z resztą. |
_________________ Marcin
4WD + 1WD |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-24, 16:07
|
|
|
sylwekr, U mnie wszystko jest umocowane. Dokręcam końcowkę tę w najkrótszej opcji i tankuje. |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2013-02-24, 20:57
|
|
|
Chyba zrobię tak jak adrian949 przekonuje mnie brak potrzeby dokręcania przedłużek. Jeszcze to przemyślę, ale jak ktoś ma jeszcze inny dobry sposób na montaż wlewu będę wdzięczny. Wszystkim dziękuję za fotki jak mają u siebie to zrobione. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-02-24, 21:08
|
|
|
ja mam tak jak adrian949, i jest bardzo dobrze |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-24, 21:16
|
|
|
sylwekr napisał/a: | Chyba zrobię tak jak adrian949 przekonuje mnie brak potrzeby dokręcania przedłużek. Jeszcze to przemyślę, ale jak ktoś ma jeszcze inny dobry sposób na montaż wlewu będę wdzięczny. Wszystkim dziękuję za fotki jak mają u siebie to zrobione. |
Nie ma co myśleć, niektórzy się boją że lakier się obija, ja nic takiego nie mam każdy uważa przy tankowaniu! |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-02-24, 23:53
|
|
|
adrian949 napisał/a: | Kolego zrób sobie tak, nie będziesz musiał wkręcać żadnych przedłużek!
Obrazek |
Też chciałem tak jak ty bo chodzenie wokół auta i przykręcanie końcówki bywa denerwujące ale.... znajomy od LPG zwrócił mi uwagę na kwestię o której rzeczywiście nie pomyślałem a mianowicie o lakierze. Krótka końcówka od LPG a tym bardziej taka schowana jak u ciebie to ryzyko tego że na stacji porysują ci lakier na nadkolu - na twoim akurat aucie może nie być to denerwujące bo na srebrnym trzeba się dobrze przyglądać aby zauważyć rysy ale czarny perłowy albo inny ciemny to już inna bajka... u mnie wystarczy zatrzymać dłużej wzrok na konkretnym elemencie i już widać każdą małą ryskę.
Gdyby jeszcze u nas w PL LPG tankowało się samemu, tak jak w całej zachodniej EU, to nigdy nie dałbym się namówić na jakieś dokręcane wlewy ale przez naszych "bardzo kompetentnych" pracowników stacji każdemu kto choć trochę jest estetą i posiada ciemne auto polecam jednak końcówkę dłuższą wkręcaną - wlew gazu dalej od auta to jednak mniejsze ryzyko porysowania lakieru :-x |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-25, 08:45
|
|
|
Zazwyczaj tankuje gaz na jednej stacji jeszcze nikt mi nie uderzył, dla pewności można by było nakleić bezbarwną naklejkę na krawędziach taka jaka jest przy tylnych drzwiach! |
|
|
|
|
yasio
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2013-02-25, 09:09
|
|
|
ja też ma na przedłużce :d i wydaj mi się ze to jest najbardziej estetyczne zamontowanie a że trzeba przedłużkę wkręcić to żaden problem :-) bo żeby wysiąść z auta tez trzeba drzwi otworzyć ;-)
20121206_193004.jpg
|
|
Plik ściągnięto 40 raz(y) 198,17 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2013-02-25, 20:52
|
|
|
Kiedyś montowałem gazownie do C3 i panowie z warsztatu tak wzieli sobie do serca moje prośby żeby nie robić żadnych dziur i nie wkręcać metalowkrętów że umocowali mi wlew Pod tylnym pasem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: pękałem ze śmiechu a tankować musiał bym na kolanach oczywiście poza granicami naszego g.... kraju bo u nas tankuje obsługa . Po czym przerobili na opcje pana adrian949, :lol: |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|