Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-05, 20:03
|
|
|
odgrzewam schaba ,
nabylem za male pieniadze tylny kompletny zderzak w kolorze i bede wymianial ze wzgeldu m.in. ze w obecym mam wlew zamontowany w zderzaku i chce to zmienic tak jak ma to adrian949. Bajera jak dla mnie, no i na szczescie mozna juz tankowac samemu, wiec o lakier sie nie martwie...
czy zeby pociagnac przewod do wlewu, musze przeprowadzic skomplikowana operacje, czy caly dostep jest ok? Czy musze zwrocic w szczegolnosci na cos uwage?
dzieki na info. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-05, 21:07
|
|
|
O ile pamiętam przy montażu mojego wlewa pod klapka nie było zadnej filozofii. Ciut gimnastyki przy umocowaniu i zrobieniu otworka. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-01-05, 22:30
|
|
|
martin_rs4, ściągasz nadkole,wyciągasz gumę przy wlewie PB (zabezpieczoną dużym pierścieniem) i już masz wszystko na wierzchu i łatwo dostępne. U mnie wygląda to tak:
wlew.jpg
|
|
Plik ściągnięto 66 raz(y) 199,45 KB |
|
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-05, 22:50
|
|
|
No to jak tak, to git teraz czekam aż się trochę miejsca w warsztacie zrobi i heja
Tylko baryłki muszę kupić bo się mi skończyły |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-17, 16:05
|
|
|
no i jak mowielm tak zrobilem
wlew do taknkowania LPG umieszczony pod klapka. Przedluzki juz mam 3 wiec narazie sie o nic nie martiwe. Wszystko sie trzyma jak "trza" <hura>
fotki z telefonu, ale widac co i jak. Podziekowania dla danishow, za podpowiedz w kwestii montazu <okioki> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-01-17, 20:08
|
|
|
martin_rs4, sam to zrobiłeś ? co sie stało, że jednak nie zrobiłeś jak Adrian ?
też niedługo będę przekładał wlew ze zderzaka i chce zrobić taki bez przedłużek jak ma Adrian. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-17, 20:14
|
|
|
Ja z racji tego iż korzystam z róznych europejskich pistoletów mam sam gwincik |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-01-17, 21:27
|
|
|
Ja u siebie mam pod klapką cała końcówkę wiec nie muszę nic nakręcać.
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez karol208 2015-01-18, 11:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-18, 11:13
|
|
|
koziolek napisał/a: | martin_rs4, sam to zrobiłeś ? co sie stało, że jednak nie zrobiłeś jak Adrian ? |
Tak, sam zrobiłem i pierwsze podejście było takie żeby zrobić jak Adrian, ale musiał bym trochę porzeźbić z blachą i przewodem od LPG. Niestety moja żonka wie że jak idę coś przy aucie robić to mnie cały dzień nie ma, więc musiałem się streszczać, bo inaczej z obiadu nici <niegadam> a cycuch był soczysty
A tak zrobiłem tylko nacięcie w gumie, wąż przymocowany jest na metalowe złączki, więc wszystko się trzyma jak należy. A kwestia dokręcania przedłużki nie jest dla mnie problemem
Najważniejsze że już wszystko ukryte i nic dynda na zderzaku |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-01-18, 15:19
|
|
|
Ja chyba oddam do gaziarza bo mam miedziane rurki i nie wiem jak się za to zabrać... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-18, 15:26
|
|
|
koziolek napisał/a: | bo mam miedziane rurki i nie wiem jak się za to zabrać... |
ja tez mam miedziane Generalnie jeszcze nie ogarniam elektorniki LPG ale jak znajde chwile to sie poedukuje sam
dojscie jest na prawde proste, tylko przy samym wlewie paliwa trzeba sie troche pomeczyc, ale do zrobienia. Tez to robilem pieerwszy raz w zyciu i dalem rade, to Ty nie dasz :p
Ja po zdemontowaniu wlewu ze zderzaka, najpierw przewod lpg wyprostowalem a potem delikatnie naginalem tak, jak i gdzie mi bylo potrzebne...ot cala filozofia...
aa no i zeby szszelne bylo |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-01-18, 16:02
|
|
|
Kurna, to chyba spróbuje |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-18, 16:13
|
|
|
nawet nadkola nie trzeba calego demontowac, tylko bodajze 3-4nakretki i mozna odgiac na tyle aby wszyskto ladnie bylo na wierzchu...a potem to tylko odpowiednio pociagnac przewod |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-01-18, 17:43
|
|
|
musiałeś przedłużać przewód ? ja na 100% mam za krótki. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-18, 18:34
|
|
|
tego sie obawialem, ze bede musial, i wzialem na wszelki wypadek reszte co mi zostala jak robilem porzadek pod maska...ale na szczescie nie musialem bo ktos kto robil ta instalacje nie puscil "prosto" od butli do wlewu, tylko po drodze zawinal przewod - "zrobil kolo" i dzieki temu na styk starczylo. Gdybym musial przedluzac to po ptokach bo nie mialem wtedy nowej barylki, ale obylo sie bez...
Jedynie to wymienilem stara koncowke wlewu - dalem nowa bo tamta byla juz pordzewiala... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|