|
Autor |
Wiadomość |
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-04-08, 17:53 [D2 99 4.2PB] Jak wymienić przekładnię kierowniczą?
|
|
|
Witam.
Mam takie pytanie bardziej do mechaników a mianowicie,jak najlepiej wyjąć przekładnię kierowniczą żeby nie rozbierać połowy samochodu.
- opuścić sanki
- odkręcać katalizatory
a może jest jakiś sprawdzony patent :-| |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-04-08, 18:48
|
|
|
Coś nie za bardzo mogę to otworzyć,a może jakiś specjalny program jest do tego. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-04-08, 18:56
|
|
|
Jest, xps viewer, wybacz, ale drukarka pdf mi padła. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-04-08, 19:16
|
|
|
Zdjęcia już otworzyłem ale jeszcze potrzebuję podpowiedzi czy lepiej opuścić sanki czy odkręcać cały wydech a może jeszcze jakoś inaczej. |
|
|
|
|
kkarol
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A4 B6
Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 29 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 2011-04-08, 19:48
|
|
|
prawdopodobnie nie musisz opuszczac sanek ani odkrecac katalizatorow
pisze na podstawie a6 ale widze w elsie ze w a8 jest podobnie.
rozpinasz zawieszenie z lewej strony tam za plastikowa zaslepka masz dojscie do przewodow maglownicy ktore odkrecasz, sama maglownica jest przykrecona trzema srubami do nadwozia .
jak rozepniesz koncowki drazkow i przewody hydrauliczne rozlaczysz polaczenie z kolumna oraz odkrecisz sruby mocujace to wyciagniesz maglownice w lewo przez ten otwor ktorymi odkreciles przewody
jesli chodzi o syczenie to uklad gdzies sie zapowietrza na lini pompa-maglownica. |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-04-09, 07:44
|
|
|
kkarol napisał/a: | prawdopodobnie nie musisz opuszczac sanek ani odkrecac katalizatorow |
Dzięki kolego za podpowiedź,czy ktoś może potwierdzić tę informację. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Prywatność. |