Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB] Jak wymienić przekładnię kierowniczą?  
Autor Wiadomość
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-04-08, 17:53   [D2 99 4.2PB] Jak wymienić przekładnię kierowniczą?

Witam.
Mam takie pytanie bardziej do mechaników a mianowicie,jak najlepiej wyjąć przekładnię kierowniczą żeby nie rozbierać połowy samochodu.
- opuścić sanki
- odkręcać katalizatory
a może jest jakiś sprawdzony patent :-|
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2011-04-08, 18:26   

http://ul.to/x43qjrwm
_________________
Black Cars Matters
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-04-08, 18:48   

Coś nie za bardzo mogę to otworzyć,a może jakiś specjalny program jest do tego.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2011-04-08, 18:56   

Jest, xps viewer, wybacz, ale drukarka pdf mi padła.
_________________
Black Cars Matters
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-04-08, 19:16   

Zdjęcia już otworzyłem ale jeszcze potrzebuję podpowiedzi czy lepiej opuścić sanki czy odkręcać cały wydech a może jeszcze jakoś inaczej.
 
 
kkarol 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A4 B6
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2011-04-08, 19:48   

prawdopodobnie nie musisz opuszczac sanek ani odkrecac katalizatorow
pisze na podstawie a6 ale widze w elsie ze w a8 jest podobnie.
rozpinasz zawieszenie z lewej strony tam za plastikowa zaslepka masz dojscie do przewodow maglownicy ktore odkrecasz, sama maglownica jest przykrecona trzema srubami do nadwozia .
jak rozepniesz koncowki drazkow i przewody hydrauliczne rozlaczysz polaczenie z kolumna oraz odkrecisz sruby mocujace to wyciagniesz maglownice w lewo przez ten otwor ktorymi odkreciles przewody

jesli chodzi o syczenie to uklad gdzies sie zapowietrza na lini pompa-maglownica.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-04-09, 07:44   

kkarol napisał/a:
prawdopodobnie nie musisz opuszczac sanek ani odkrecac katalizatorow

Dzięki kolego za podpowiedź,czy ktoś może potwierdzić tę informację.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.