Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Problem z wycieraczkami wolno chodzą.  
Autor Wiadomość
koszatnik 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 35
Skąd: Bournemouth
Wysłany: 2011-12-29, 20:41   [D2 ALL ] Problem z wycieraczkami wolno chodzą.

Witam wszystkich i pozdrawiam

Czy miał ktoś taki podobny problem z wycieraczkami? Gdy włączę na najszybszą pracę wycieraczek, to chodzą dobrze. A gdy zmienię na czasowe to ledwo dają radę. Oczywiście rozbierałem cały mechanizm i przesmarowałem, ale to nic nie pomogło. Czy może być to silnik wycieraczek walnięty a może przkaźnik. Moje pierwsze pytanie do wszystkich brzmi: Gdzie szukać tego przekaźnika wycieraczek. A drugie pytanie gdy będzie to silnik walnięty, czy można go naprawić, może wymiana jakiś szczotek?

Dzięki wszystkim z góry za pomoc i za zainteresowanie się moim tematem.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-29, 22:17   

koszatnik napisał/a:
Gdzie szukać tego przekaźnika wycieraczek.

powinien byś na prawym słupku "A" w nogach pasażera ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
koszatnik 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 35
Skąd: Bournemouth
Wysłany: 2011-12-29, 22:39   

mdamian napisał/a:
koszatnik napisał/a:
Gdzie szukać tego przekaźnika wycieraczek.

powinien byś na prawym słupku "A" w nogach pasażera ;-)


Sprawdzałem. Ja akurat mam anglika i po prawej stronie występuje kierownica a w nogach okazało się że tam są same bezpieczniki. Więc jutro popatrze jeszcze raz. Dzięki za pomoc i zainteresowanie. Pozdrawiam.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-29, 22:42   

wyciągnij dywaniki po stronie pasażera tam powinna być jeszcze jedna skrzynka (chyba) z przekaźnikami .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-12-29, 22:51   

Czy smarowałeś rozbierając wszystko czy tylko psikanie gdzie popadnie?
_________________

 
 
koszatnik 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 35
Skąd: Bournemouth
Wysłany: 2011-12-29, 23:00   

mdamian napisał/a:
wyciągnij dywaniki po stronie pasażera tam powinna być jeszcze jedna skrzynka (chyba) z przekaźnikami .


Zeszedłem zeby zobaczyć i nie ma. Po prawej stronie, na słubku są ,ale tylko bezpieczniki. Po lewej nie ma nic. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez koszatnik 2012-01-01, 22:32, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-29, 23:03   

tu masz opis elektryczny auta http://www.a8team.pl/topics16/5667.htm może to pomoże :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-12-29, 23:07   

W nogach to masz bezpieczniki.

koszatnik,zrobiłeś tak jak pisze sebos17,bo to jest w tym przypadku bardzo ważne.
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
koszatnik 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 35
Skąd: Bournemouth
Wysłany: 2011-12-29, 23:09   

sebos17 napisał/a:
Czy smarowałeś rozbierając wszystko czy tylko psikanie gdzie popadnie?


Wszystko rozbierałem, krok po kroku przeguby kulowe czyściłem a potem smarowałem smarem miedzianym. Zaraz po tym wyczyściłem i nasmarowałem sworznie. silnika nie wykręcałem z obudowy. Po na smarowaniu wszystko lekko chodziło. Pozdrawiam.

[ Dodano: 2012-01-01, 16:31 ]
Teraz nic nie pozostaje, jak podmienić silnik wycieraczek i znaleźć ten przekaźnik. Silnik wycieraczek jeden mam. Co prawda nigdy go jeszcze nie podłączałem, bo wizualnie wyglądał gorzej od obecnego w aucie. Teraz będzie kolej na niego. Zobaczymy czy coś pomoże. Apropo tego przekaźnika to chyba wiem już gdzie się znajduje. W przegrodzie tam gdzie wycieraczki, tylko po lewej stronie. Przypominam że jest to anglik. w europejczykach jest po prawej stronie.

Mam mały problem dostania się do wewnątrz tej skrzynki przekaźników i nie wiem tam jeszcze czego. Trzy śruby poszły gładko, a dwie się kręcą i nie chcą wyjść. Tak jakby nakrędki się okręcały. Od spodu są małe dziurki tych śrub.

Czy miał ktoś taki sam problem jak ja i jakoś poradził sobie z tymi śrubami żeby dostać się do środka. Z góry dzięki za pomoc.

[ Dodano: 2012-01-01, 22:26 ]
Jeszcze jedno. Co odpowiada za czasowe działanie wycieraczek. Gdy mam na szybkich obrotach to działają a gdy zmienię na czasowe to już nie chodzą. Wie ktoś może gdzie tego problemu szukać . Jeszcze raz pozdrawiam i dzięki zgóry za pomoc w doradzeniu.

[ Dodano: 2012-01-02, 21:33 ]
Ok. Zamykam temat: Okazało się że to silnik wycieraczek był sprawcą całego zamieszania. Po wymianie, jak ręką odjąć, wszystko chula jak trzeba. A przekaźnika nie znalazłem i już nie będę szukał. Dzięki wszystkim za zainteresowanie się tematem i pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.