Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] syczenie maglownicy ...  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-28, 20:29   [D2 FL ALL ] syczenie maglownicy ...

...no i maglownica wymieniona....ku.wa, ja pierd..e, ch.j mnie zalewał jak ją wymieniałem....jeszcze tak długo i dużo mięsem nie rzucałem :D

powiem wam tylko że wymiana nastawników to pikuś, wręcz piękna robota w porównaniu do wymiany maglownicy :/ odkręcenie srub to nie problem, najgorsza robota, to przykręcienie magla, w szczególnosci ta jedna sruba krora jest schowana...ale dla chcącego nic trudnego <amasz>

do rzeczy...drugi magiel podłączony, zalany nowy płyn i sam magiel chodzi pięknie, servo działa bez zarzutu, ale.... cos syczy.... :/ jak mnie to wpienia to masakra <onie> nic nie może isc gładko...
chodzi o to, że pod cisnieniem jest cichuto jak krece w lewo w prawo, jak tylko puszcze kierownice bądź ustawie na wprost, to syczy, jakby nieszczelnosc albo jakis zawór <niewiem> Nic nie cieknie, wszystko szczelne i wszystko działa, tylko to syczenie...Miał ktos cos podobnego ?

Nagrałem filmik jak to słychac tylko na pierwszym trzeba sie dobrze sprzsłuchać, najlepiej w słuchawkach...

1. wewnątrz
https://www.youtube.com/watch?v=Kb3k_q6Zml4

2. na zewnątrz
https://www.youtube.com/watch?v=lT_wwYNqwuo

może trzeba to jakos odpowietrzyć, w sposób którego nie znam....
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-03-28, 20:56   

Marcin jak masz możliwość to przedzwoń 500-210-295
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-28, 23:05   

Erni chyba znalazłem przyczne...znalazłem na jedym z zaprzyjaźnionych forum a potem tu u nas :D

Za syczenie odpowiedzialny jest zawór zwrotny na jednym z przewodów hydraulicznych, ns tym z podwójną spiralą...



Pamiętam że go dosc mocno odgiąłem i może tam w środku wężyk podciśnieniowy który mógł pęknąć, albo jest jeszcze zaworek w nakrętce do tego węża... <niewiem> no nic jutr popatrzę, ale nie wydaje się to być cos poważnego na tyle żeby znów magla demontować <pomusz>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-03-28, 23:39   

Pisałem do Krzycha, może coś poradzi w tej sprawie. Ale chyba to będzie to.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-03-29, 07:51   

Miałem takie samo syczenie (po ponownym zakuwaniu przewodu) i wymiana samego węża zasilającego magiel pomogła. Zawór zwrotny jest na końcu przewodu gdzie spirala stalowa, nowy w ASO jakoś 20zł.
_________________
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-29, 09:02   

dzieki chlopaki <hihi> Krzychu zeby ten zawor wymienic to musze rozbierac przewod, czy to chodzi o ta nakretke z zaworkiem?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-03-29, 12:14   

http://www.a8team.pl/d2-9...j-vt2719,15.htm
artekk napisał/a:
Info dla potomnych odnośnie syczenia we wspomaganiu :

Za syczenie odpowiedzialny jest tzw. zawór zwrotny, inaczej śrubka z zaworkiem na jednym z przewodów hydraulicznych przykręcanych do maglownicy. Sprawdzone u mnie - wreszcie nastała błoga cisza.

Nr części 8E0422529, cena w ASO 21zł.


Marcin z tego wynika że jest to ta śruba co przekręca się przewód do magla ;)



Musiałeś ją mieć w ręku jak wymieniałeś magiel ;) Wystarczy kupić nowy, podmienić i zalać płynem. Powinno ustać ;)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-29, 15:40   

Taaak miałem to w ręku, a nawet dwie sztuki bo z drugim maglem ten zaworek tez przyjechał <niegadam>

Hmm ciekawe co się stało, skoro wkręciłem swój który działał <niewiem> w każdym razie nie będę wkręceł tego drugiego tylko kupie nowy w Aso razem z ori olejem. A może to wina oleju, bo wczesniej mialem zalany właśnie olej z Aso a po wymianie magla wlalem zamiennik Febiego... <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-03-29, 17:40   

Marcin pewnie, koszt niewielki to śmiało można nowy wkręcić. A czasami takie pierdoły to potrafią się popsuć nawet od spojrzenia ;)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-30, 09:45   

no i zawór zamówiony jak i płyn do wspomagania :)

zaworek w ASO 23zł a ori płyt 1L 47zł. Mam nadzieje że to pomoże ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-03-30, 14:20   

Daj znać czy się poprawiło ;)
3mam kciuki ;)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-31, 19:44   

...wymieniłem dzis owy zaworek i zalałem swierzutki nowy płyn do wspomagania z ASO i ....

JEST MOC <hura> wszystko ucichło, jest jak należy :-D

dzięki Erni i Krzychu raz jeszcze za cenne rady <hihi>

p.s. wiedzieliscie że ori płyn do wspomagania jest ciemnozielony, jak trawa? Ten FEBI to jest jasniutki zielony az przeźroczysty.. <tjaa>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-31, 20:23   

martin_rs4 napisał/a:
Ten FEBI to jest jasniutki zielony az przeźroczysty..


Teraz taki jest. Ja mam jeszcze flaszkę dawniejszego i ciemna zieleń-wnioski się nasuwają...
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 274
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-12-14, 20:02   

Dziś odebrałem magiel z regeneracji z demontażem/montażem. Oddali mi takiego samego bubla jak u Ciebie wyniknął.

FILM : https://www.youtube.com/watch?v=6iFoom4rHSE

Mam nadzieje że u mnie też się okaże tylko to ;)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-14, 23:32   

No mysle ze tylko to bo nie spotkalem się żeby co innego odpowiadalo akurat za takie syczenie. Dobrze, ze to tylko taka pierdółka <hihi>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.