Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-11-23, 19:44 [D2 98
] zacisk tył i ręczny
|
|
|
panowie, jest problem z ręcznym, dziś przy wymianie kół obczaiłem że w ogóle nie trzyma jedno koło, linka chodzi jak trzeba i dżwigienka też chodzi a ręcznego ni widu ni słychu, czy jest tam może jakiś frez który mógł by się obrobić? |
|
|
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2013-11-23, 19:52
|
|
|
Masz uszkodzony zacisk hamulcowy. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-11-23, 19:55
|
|
|
to fakt, a czy jest tam jakiś frez lub coś w tym stylu w który wchodzi dżwigienka, jak to rozebrać? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2013-11-23, 21:15
|
|
|
raczej znikome szanse , prawdopodobnie uszkodzony jest mechanizm w środku zacisku który wypycha cylinderek. |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2013-11-23, 21:57
|
|
|
pb41ns, pewnie dzwignia recznego ma na poczatku luz ze chodzi bez oporu?? Jezeli tak to ktoras dzwignia od recznego stoi:-) mialem to samo u siebie w mojej d2 98:-) wymienilem zacisk na drugi odpowietrzylem i reczny byl zyleta :-) zobacz na dzwigienki przy zacisku czy obie sa rozciagniete. Jezeli jedna jest zaciagnieta wymien zacisk. Ja probowalem rozruszac i po jakims czasie zawsze bylo to samo. |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-11-24, 09:38
|
|
|
Lukas134 napisał/a: | pb41ns, pewnie dzwignia recznego ma na poczatku luz ze chodzi bez oporu?? Jezeli tak to ktoras dzwignia od recznego stoi:-) mialem to samo u siebie w mojej d2 98:-) wymienilem zacisk na drugi odpowietrzylem i reczny byl zyleta :-) zobacz na dzwigienki przy zacisku czy obie sa rozciagniete. Jezeli jedna jest zaciagnieta wymien zacisk. Ja probowalem rozruszac i po jakims czasie zawsze bylo to samo. |
te dżwigienki przy zaciskach chodzą jak należy, zaciągają się i puszczają, z tym że z jednej strony ręczny jest a z drugiej nie :cry: |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-11-24, 11:28
|
|
|
Kolego najtaniej i najszybciej będzie wymienić zacisk na inny używany. Nie są drogie, tylko sztuczka w tym, aby sprawny kupić. Mnie się to udało i śmigam jakiś czas już bez problemów. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-11-24, 11:44
|
|
|
masz racje, ma ktoś może jakiś pewny na sprzedaż? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2013-11-24, 12:56
|
|
|
A ja u siebie regenerowałem zacisk. Też był problem z ręcznym. Rozebrałem, wyczyściłem, nasmarowałem, wymieniłem elementy gumowe i chodzi jak nowy. Może warto najpierw rozebrać i zobaczyć czy się go naprawi. Używka to loteria. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-11-24, 13:53
|
|
|
Często uszkodzeniu ulega trzpień nagwintowany wewnątrz jak ktoś na siłę wciska tłoczek.
Kiedyś na forum były fotki zgiętego trzpienia. ten trzpień to tzw samo-regulator możliwe że się przyciął.
Znalazłem http://www.a8team.pl/d2-9...-tyl-vt2838.htm |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-11-24, 19:57
|
|
|
ręczny działał po wymianie tarcz i klocków, sam to robiłem i było ok, i tak nagle ręczny słabł słabł aż do końca trzeba było wajche ciągnąć, okazało się że koło nie trzyma wogóle |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|