|
Autor |
Wiadomość |
Bartul
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 69 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-23, 18:14
|
|
|
Grupa6 i w grupie7 pozycja 2 to prąd na cewkach powinno być między 0.1 do 0.8 Ampera podobno MAX to 2.0 one nie są zero-jedynkowe sterowanie proporcjonalne -Tak łopatologicznie.
Grupa6
1-Cewka 1
2-Cewka 2
3-Cewka 3
4-Cewka 5
Grupa 7
2-Cewka 4 |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-02-23, 18:18
|
|
|
U mnie ta druga cewka wykazywała dość dziwne zmiany w trakcie jazdy , 0,096 do 0,800 , jak te wartości powinny się zachowywać - zmieniac ? Postaram sie w miare możliwości zrobić logi tej grupy , teraz sie zastanawiam jeszcze jakie powinno być ładowanie na sterownik przy zapalonym aucie , u mnie VAg pokazywal 13.30V - bez zapalonych świateł |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
Bartul
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 69 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-23, 19:55
|
|
|
One będą sie zmieniać w zależności od biegu na którym jedziesz
Cewka 1 - odpowiada za ciśnienie w skrzyni
Cewka 4 - za luckup
Pozostałe za ciśnienie na koszach
To będzie trudne do diagnozowania bo wartości dość wolno sie zmieniają |
|
|
|
|
demsi
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 05 Kwi 2018 Posty: 4 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 2018-06-09, 09:54
|
|
|
michalwruszak, Czy jest szansa dowiedzieć się co było przyczyną Twoich problemów z tym 2-gim biegiem? Mam taki sam problem (17116 - Gear 2 Incorrect Ratio) i być może mnie jakoś naprowadzisz. Też wyskakuje tylko przy dynamicznej jeździe tak jak było u Ciebie. Skrzynia wchodzi wtedy w tryb awaryjny (po restarcie zapłonu i spokojnej jeździe jest OK). Sterownik skrzyni w związku z tym był regenerowany, ale nie pomogło. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2018-06-09, 10:03
|
|
|
Auto sprzedane - razem z problemem - klient jeżdzi do dzisiaj - sytuacja się nie zmieniła ani na lepsze ani na gorsze . Problem podejrzewam że będzie widoczny po rozbiórce skrzyni biegów. Wstępnie mogę założyć problem z tarczkami na koszu forwardu |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |