|
Autor |
Wiadomość |
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2013-01-06, 16:16
|
|
|
wiem czytałem. Ale niedawno miałem przeglad gazu filtry zmienione, wężyki podciśnienia tez jakis czas temu zmienione. Ale sprawdzic wszystko nie zaszkodzi. Chociaz ostatnio cos strasznie mi szarpie jak przełącza sie na lpg szczegolnie z rana. czuc mocne szarpniecie i troche silnik sie dławi moze cos wspolnego to ma |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2013-01-06, 20:14
|
|
|
Sprawdź elektrozawór przy reduktorze. Potrafi się naprawdę zapiec. U mnie po pewnym czasie przestał się przełączać dopóki nie osiągnął około 70 stopni na blacie. Potem jak był ciepły nie było żadnych problemów. Zebrała się na nim straszna smoła i żaden rozpuszczalnik czy inny specyfik tego nie rozpuszczał. Może tu tkwi problem. U mnie pierwsze objawy też się pojawiły jak się zrobiło chłodniej. Na początku tego nie skojarzyłem ale jak się przestał przełączać całkiem jak się nie rozgrzał zacząłem szukać intensywniej i tak właśnie na to trafiłem. Może u ciebie jest podobnie. U mnie pomogło i do tej pory (czyli od wczesnej wiosny zeszłego roku) spokój.
Powodzenia |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2013-01-06, 20:19
|
|
|
ten problem z cewką juz przerabiałem jakies 3 miechy temu i tak jak mowisz miał ciezko sie przełączyc ale wyminiłem na nowy i jest ok. takze przyczyna musi gdzies indziej byc
[ Dodano: 2013-01-07, 14:00 ]
witam własnie sprawdziłem bezpieczniki i wszsytkie sa ok sprawdziłem te pod schowkiem w aucie i te pod maską koło wlewu płynu do spryskiwaczy. nie wiem czy sa gdziees jeszcze?
dziwi mnie tez problem mam vag 4,9 i nie moge połączyc sie z niektorymi sterownikami jak moduł komfortu ABS, licznik itp.
[ Dodano: 2013-01-11, 18:09 ]
Witam dzisiaj majac chwilke czasu bawiłem sie Vag-iem i co dziwne błedy same znikneły, zostały tylko:
18057 P1649 4689 CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM.
16538 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 2 - brak sygnału
17539 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
oraz wskoczył
283 P1711 011B Czujnik koła ABS lewy przód (G47)
ale po wykasowaniu błędów ponownie znikneły problemy z sondami i zostały tylko błedy
283 P1711 011B Czujnik koła ABS lewy przód (G47)
18057 P1649 4689 CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM.
i cos czuje ze to sa przyczyny moich problemów z ABS i ESP.
A wracajac do Sond to sprawdziłem ich działanie na wykresie i troszke mi sie to nie podoba i musze jechc do gazownika bo czuje ze to jest przyczyna tych błedów.
Jak bede wiedział wiecej napisze |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |